Agalara Geldik

Takip Edin

ANILAR, ANILAR



By  Ayşenur     04:29:00    Etiketler:,,, 

SLM CNMS

Şimdi diceniz bu hangi mal. Ben Ayşenur. Periler kadar muazzam bi insan olan Ayşenur ;D Neyse efendim ben dedim ki (tabii ki de ben dedim ikram falan söylemedi) bizim en beğendiğimiz anılarımızı buraya yazayım. Hem eğlenek hem öğrenek wlwşewöş 

Başlıyom hadi... 


1.ELİGİN EN BEĞENDİĞİM ANISI

Şimdi bu mal daha o zaman ana okuluna falan gitmiyomuş yani bayağı küçükmüş. Böyle kankitoşları varmış.
Bi gün işte bu kankitoşları yani Sena ve Alper oturmuş kod adı afacanlar izliyolarmış. Alper de don giymemiş mi neyse bacaklarını v şeklinde uzatmış Eligin de dikkatini çekmiş.

 Sonra demiş işte bu çocuk sopa mı sokmuş orasına aqq bu ne sopa sokmuş olsa evdeyiz nerden bulcak sopayı diye düşünmüş. Neyse işte bu da merakına yenik düşüp sopa sandığı şeyi tutup AA ALPER BURANA NEDEN SOPA KOYDUN demiş jsakghknöxcnzö. Sonra çocuk demiş o sopa değil lnnnnn nabıyon. 
Yazık çocuğa daha 6 yaşlarındayken başkası tarafından ellenmiş.

 BU ANIDA ELİFİN NE KADAR MASUMKEN Bİ YALTAĞA DÖNÜŞMÜŞ OLMASINI OKUDUNUZ TŞK.





2.İKRAMIN BİR ANISI

Şimdi İgramın anısına geldi sıra. O zamanlar İgramın abisi daha yeni 1.sınıfa başlamış (İgramla aralarında 11 ay var) Okuma yazmayı daha yeni öğrenen bi bebe yani. İşte abisi okumayı öğrenirken annesi yardım ediyomuş çalıştırıyomuş onu falan. Çalıştıktan sonra da kitapları defterleri falan İgramların odasına bırakıyomuş. Bu sinsi adi İgram da bu kitapları karıştırıyomuş tekrar ediyomuş annesinin ve abisinin yaptıklarını. 

Sonra abisi okumayı sökünca babalarına demiş okumayı söktüm o kadar bana bi saat al ln. İşte gitmişler almışlar saati. Sonra bu kıskanç ikram da demiş peder ben de saat istiyom bana neden almıyon yav. Babaları da demiş ben para mı sıçıyom biçtavat okumayı öğren sana da alayım. Sonra İgram demiş aga ben okumayı biliyom. Babası demiş nerden biliyon üçkağıtçı ipne 1. sınıfa başlayınca öğrencen. Sonra İgram da ilerde bi yerdeki yazıyı okumuş babası şok olmuş tabi. Hemen annesini aramış demiş LAN BU ÇOCUK OKUMAYI BİLİYO AQQ. Annesi de demiş NASIL AQ. 

Sonra işte İgrama da saat almışlar falan öyle kvhzcçöznxv. 

(zeka bebeyim zekaa)


3. AHMETİN ŞOM AĞZI


Şimdi Ahmetin anısı olarak Ahmet biraz şom ağızlı galiba.Şimdi bu bi gün bu arkadaşlarıyla oturuyomuş. Sonra arkadaşı bi kulaklık çıkarmış.Kulaklık da beats haa. En orjinalinden sdasdf neyse.İşte Ahmet oo Beats falan yapmış. Demiş knk benim aldığım kulaklıkların ya teki ya da ucu bozuluyo aq. Dayanmıyo hiç biri.Sen ne zamandır kullanıyon bunu falan konuşmaya başlamışlar.Çocuk demiş işte 1.5 yıl olcak. Sonra Ahmet de oo iyi kullanmışsın lan benim kulaklıkların 1 aya perti çıkıyo demiş.Sonra işte bitmiş konuşma.Çocuk kulaklığı bi takmış çocuğun nerdeyse bir buçuk senedir kullandığı kulaklığın teki çalışmıyo aq. 

Şom ağzına sıçiyim amet. 



4. ÇATAYIN BİR ANISI



Şimdi bunun bi arkadaşı varmış kız sırtından huylanıyo muymuş tiki mi varmış ne bu da çok oynuyomuş kızın sırtıyla (SAPIK UNF) hemen yanındaki sırada oturuyomuş falan işte neyse bi gün arkadaşlarıyla dışarı çıkmış çatay tenefüse, okul bahçesinde turlamışlar falan yanlarından bi kız grubu geçmiş içlerinde 2-3 tanıdık falan da varmış neyse aralarından arkası dönük bi kızı o huylanan arkadaşına benzetmiş saçı ayakkabısı falan aynıymış yanlarına gitmiş ve kızın sırtını sıkmış KIZ BİRDEN ARKASINI DÖNMÜŞ NOOLUYOZ AQQQ der gibi bakmış bu da hoaydaa deyip gülmüş kusura bakma birine benzettim demiş çsdöşeldaöws ve olay mahalinden usulca uzaklaşmış.

 Allahtan kızlar tanıdıkmış da bişey olmamış ama bence iyi dedikodunu yapmışlardır çatay kusura bakma çsöwsdöfçsdsaösfd





5. BENİM BİR ANIM


Ya şimdi ben o zamanlar bayağı küçüğüm böyle 4-5 yaşlarında falan. Bi gün babaanneme gittik tüm aile orda toplanmıştı halamlar amcamlar kuzenlerim falan. İşte abim ben ve kuzenim bakkaldan top almıştık babalardan para alıp. Bahçede kuzenim ben abim top oynuyoz ben diyom gol atan kaleye oynayalım bunlar diyo hayır falan sonra babam geldi. Topu aldı iki sektirdi falan sonra havaya dikti. Dikti ama tüm gücünü topa verdi heralde bi kaç saniye sonra top karınca kadar küçüldü. Sonra aşağıya indiğinde patlamıştı ben de babam gidince abimlere demiştim topu Allah patlattı haralde. Sonra babam her topu diktiğinde dua ediyodum Allahım nolur patlatma topumuzu diye. 

Bu da böyle bi anımdır öashfaskl.




Kim bu Ayşenur

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

4 yorum:

  1. lan resimler ne kadar olaylarla bağdaşıyo farkında mısınız dcfvtgbyhnujımkoö Ayşenurunki imam power,Çağatay tam bi saapık gibi-alınma gbhnujmı-Ahmet i çözemedim ,İgram gbyhnujı tam bi dahi gibi çıkmış,Elif...knk drftgyhjuık sana bi şey demicem inanıyoum ki dnyanın en saf kalpli insanısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cocugu avuclamis resmen saf kalp nerde ben niye göremedim

      Sil
  2. ELİFİN ANISI....... SÇMQLDNJQKFVÖQÖÇĞCKŞSL8XBVDDKVPĞLM

    YanıtlaSil

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır