Agalara Geldik

Takip Edin

Kitap Önerisi (Part 3) | Cadı Avcısı



By  Unknown     12:00:00    Etiketler:,,,,,, 
  Yok artık ben bile kitap önerisi yazıyosam hemen abdest alıp namaz kılmaya başlayın çünkü kıyamet koptu kopucak.

  Beni bilen bilir oturup bi şeyler okumaktan hoşlanmam. Haliyle çok nadir kitap okurum. Geçen doğum günümde Tumblrdan Asya adında bir pötibör büsküvüsünün hediye olarak bu kitabı alması sonucu oturup da kitap okudum smanfmö

 Asya da olmasa bu SUBHANALLAH YARABBİ dedirten kitaptan mahrum kalacaktım

Çok da suyunu çıkartmayalım ve kitaba geçelim. Bekleme yapma ticari yol ver hele



  Cadı avcısı, kaç kitaptan oluşacağını bilmediğimiz bir serinin ilk kitabı. Virginia Boecker bu fantastik ilk romanında maceralara, espirilere, ihanete ve fedakarlığa yer vermiş.

  Elizabeth Grey, 16.yy'da İngiliterede de yaşamaktadır ve henüz 16 yaşındadır. (yalnız acayip ciddiyim şuan ln) 16.yy'da cadılar 'veba' denilen bi hastalığı ortaya atmıştır. Elizabeth Grey ailesini vebaya kurban vermiştir ve yetim kalmıştır. O sıralarda kendisi de çocuk olan Caleb Pace ile tanışır, beraber sarayda çalışmaya başlarlar. Caleb Elizabeth'i hep korur, kollar, abilik taslar. 

  Caleb ve Elizabeth kralın amcası Blackwell tarafından cadı avcısı olarak yetiştiriliyor. Elizabeth ailesini zaten cadılar yüzünden kaybettiği için cadı avcılığı konusunda oldukça iyi yetişiyo. Hatta Blackwell'in elindeki en iyi cadı acılarından biri oluyo. Ancak hiç beklenmedik bi şekilde Elizabeth cadılıkla suçlanıyo ve Elizabeth'i yakılma emri veriliyo.

  Şimdi bu cadı avcıları cadıları yakalıyo ya işte yakalanan cadılar da cayır cayır yakılıyo. Elizabeth de yakılmak için bekletilirken hiçbir şekilde kaçma yolu bulamıyo, ölümün eşiğine geliyo. Tam bu sırada krallıktaki en tehlikeli ve en güçlü büyücü Nicholas Perevil onu yakılmaktan kurtarıyo. Sen git koskoca cadı, bi cadı acısını kurtar. HOAYDAAA

  Her şey çıkar uğruna tabii. Nicholas lanetli. Ve bu lanetin sadece Elizabeth tarafından kaldırılabileceğini düşünüyo. Ancak Elizabeth'i kurtarırken onun cadı avcısı olduğunu bilmiyo. Bilse kesinlikle böyle bi şeye bulaşmaz. Nicholas, Elizabeth'i yanında alıyo aradan zaman geçiyo Elizabeth toparlanıyo vs. Hala ne Nicholas ne de yanındakiler onun cadı avcısı olduğunu bilmiyolar. Eğer onun cadı avcısı olduğunu öğrenirlerse Elizabeth'i yakmaktan beter ederler zaten.

 OFFF SPOI VERMEDEN YAZMAK ÇOK ZOR KIÇIMDAN TERLER AKIYO ŞUAN cidden zor

  Neyse cankimler. Elizabeth kendini birden düşmanlarının içinde buluyo. Cadılar, hayaletler, hortlaklar, ha bi de şifacı John.. E bi de bu düşmanlar Elizabeth'i iyileştiriyolar. Bi çıkar karşılığına da olsa sonuç olarak iyileştiriyolar amsnfma 

  Elizabeth iki taraf arasında arafta kalıyo. Bi yandan diyo tüm bu cadılar, büyücüler, korsanlar hepsi iyi kişiler ve bana baktılar. Bi yandan da diyo ki bu cadılar benim ailemi öldürdü ve ben bir cadı avcısıyım. Blackwell bana sahip çıktı, beni yetiştirdi ona nasıl ihanet edebilirim diye ikilemde kalıyo. Eğer Blackwell'e yani cadı acılarının yanına giderse onu yakıcaklarını biliyo, ama eğer cadılarla kalırsa neler olacağını kestiremiyo.

  Ben genelde kötü karakterlere samimiyet duyan birisiyimdir. Genel olarak bakınca hepsi aslında iyi ama kötüler hep iyilerin arkasında kalıyo, hep 2. planda oluyo ne biliyim ya hakları yeniyo sanki ansamfnsafj Kitapta kötü karakterler bile o kadar samimi bi dille, o kadar esprili bi şekilde anlatılmış ki hayran kalmamak imkansız. 

  Serinin ikinci kitabı Kral Katili'ni de okumak istiyorum ama pek imkanım yok. Siz en kısa fırsatta onu da okuyun he. Kitabı okurken kafada iki soru işareti oluşuyo. Caleb mi John mu? Hemmmmen gidin ve kitabı okuyun sonra gelin bu konuyu yorumlardan tartışalım. Dediğim gibi normalde direkt kötü tarafı çok emin bi şekilde savunurum ama burda biraz kararsız gibiyim

  OLM İNSAN ÜZÜLÜYO YA JOHN'U SEVEN DE ÇOK CALEB'I DA

  Şimdi agişler yarın ilk iş gidiyosunuz kitabı alıyosunuz, iki gün içinde kitabı bitiriyosunuz ve sonra diyosunuz ki AMQ CALEB MI JOHN MU AMQQQQ dafuq. Kitap en başından itibaren beni acayip şaşırttı. En başındna en sonuna kadar her olayda NE NE NE NEE YOH ARTIK moduna girdim. Şaka bi yana sonlara doğru bazı olaylarda bi baktım salyam akıyo dedim noluyo ln meğersem şaşkınlıktan ağzım açık kalmış o yüzden salyam akıyomuş..

Güzel bi korku romanı olan kafes adlı kitabı şu yazımızda incelemiştik alanlar çıkmış yorumları çok güzeldi tekrar teşekkür ediyoruz <3

Link: Kitap önerileri | part 2

Burda da bi anda yapılmış farklı türlerde romanlar var

Buyrun link: Kitap önerileri | part 1




Kim bu Unknown

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır