Agalara Geldik

Takip Edin

İngilizce bilinmeyen şarkılar | Şarkı önerisi (part 2)



By  Unknown     13:47:00    Etiketler:,,,,,,,,,, 
Merhaba bugünkü yazıda şarkı önerilerine ikinci bölüm yapmak istedim. Müzik zevklerimiz birbirimizden çok farklı olabileceği için genel olarak klibi güzel şarkılardan seçtim. Gerçi ben bu şarkıları da seviyom yani sadece klip değil ama neysssssss. Olayı uzatmadan bilinmeyen güzel şarkı önerilerimize başlıyorum. Haydin ya Allah









Best day of my life -American authors

Bu şarkı telefonumda falan yok ama neden bilmiyom çok tatlış bi şarkı sözleri falan da güzel.. Mesela en baştaki cümlesi "Büyük ve gürültülü bi hayal kurdum. O kadar yükseğe zıpladım ki bulutlara dokundum" çok hoş sözleri benccce. Şarkı biraz hareketli falan o da güzel. Ama klipteki yaratık çok tatlı geldiği için ayrı bi sempati duydum. Yüce konsey olarak bu şarkıya puanım 10 üzerinden 7.. Hadi sıradaki şarkımıza gidelim



Lego House Ed Sheeran

Ed sheeranı seviyorum adamın sesi ayrı şarkıları ayrı hoş geliyo ama bu şarkıyı özellikle seçtim. Koskoca Ron Weasley ne hallere düşmüş görün. Görün de ibret alın. (Ron Weasleyi bilmeyenler oradaki takıntılı turuncu heriften bahsediyom. Bunun asıl adı Rupert Grint kendisini Harry Potter serisinden tanıyoruz. Tanımıyosanız gidin Harry Potter serisini izleyin adamlar harika bi film yapmış ama siz bilmiyonuz yazıklar olsun) Şarkıya yorum yapmam gerekirse ben slow seviyom ama Ed Sheeran'ın yavaş parçaları bana tam uyuşmuyo. Ed Sheeran sevme sebebim şarkılarının melodisi hoş geliyo. Bi yerde hızlanıyo falan ya mesela onu çok seviyom. Sözleri açısından da şu kısmı seviyom "Ve hava çok soğuk aralık ayında. Ama beni ısıtacak bi sen varsın. Eğer kalbin kırılmışsa ben onarırım. Ve şuan şiddetlenen bu fırtınada sana sığınak olurum" İngilizcesi hem kafiyeli hem de hoş Türkçe yapınca anlamı bozuldu slgkdjglfkj Bu şarkıya puanım 10 üzerinden 5





Drunk- Ed Sheeran 

Yine bi Ed Sheeran şarkısı. Ama bu sefer daha hoş bi klip böyle kedi falan var içiyolar takılıyolar götü başı dağıtıyolar oh yarasın.. Bi de bi kaç güzel sözünü söyliyim. Geçeyim yeni şarkıya.
Mesela "Beni öldürmeyen şey o kadar da güçlendirmedi" kısmı bence güzel. Veya "Ama ısıtmasını kesersen bi ev soğur sen bana saırlmazsan ben de soğurum" kısmı da güzel. AGA SEVENLER SARILSIN YA SARILMAK ÇOK GÜZEL BİŞİ SARILIN GAYRİ SARILIN..

Bu şarkıya puanım 10 üzerinden 7

Sıradaki şarkıya geçiyom cankişler





Unpack Your Heart- Phillip Phillips 

Bu şarkıya bayılıyorum ya, şarkıya değilde klibine bayılıyom diyim. Gerci şarkıda  güzel.

Çok efso bi klip değil mi? Şarkının adı Kalbini paketinden çıkar gibi bişey oluyo. Hani bana gerçek seni göster gibi bi şey demek istiyo da olabilir, aşka tekrar inan diyo da olabilir tam çözemedim. Şarkı ile ilgili yorum yapcam. Şarkının sözleri bence güzel melodisi çok daha güzel ama klibi harika. Özellikle 1:20 den sonrası çok güzel. 

Bu şarkıya puanım 10 üzerinden 9



Karayip korsanları akapella


Bunu eklemeden duramazdım o yüzden yazıyorum. Bence çok tatlış bi akapella klibi olmuş. Akapella ne demek bilmeyenlere şöyle açıklayayım hiç müzik aleti kullanmadan sadece insan sesleriyle şarkı yapmak. İlk defa dinliyosanız şaşırmanız normal ama evet bunlar müzik aleti olmadan söyleniyo.. Ben müzik aletim olsa bile böyle söyleyemem amq neys. Akapella tarzı hoşunuza gidiyosa Pentatonix grubuna bakabilirsiniz. Beş kişilik bi ekipti bu pentatonix. Ekibin içinde bi gay bi biseks bi yahudi bi zenci bi de kız var ama yılbaşından itibaren hristiyan ilahileri söylemeye başlıyolar eskiden cover yaparlardı çok da güzel olurdu nolduysa imana geldiler aq..

Bu şarkıya puanım 10 üzerinden 7



We the Kings - Without You


İşte şarkı dediğin böyle duygusal olcak amqmq tam whatsapp durumu yapmalık sözleri var ama uzun be gülüm.. Dur dayanamıcam sözlerini yazıyom türkçe 

sen ve ben.. biz aynı havada patlayan havai fişekler ve melodiler gibiyiz
seninleyken, hayattayım
sanki kalbimin tüm o kayıp parçaları sonunda toplaşmış gibi
işte şimdi bu ay ışığı altında zaman dursun, çünkü ben gözlerimi bile kapatmak istemiyorum 

sensiz ben kırılmış hissediyorum, sanki bi bütünün yarısıymış gibi
sensiz benim tutunacak bi elim yok

sensiz ben delinmiş hissediyorum, sanki fırtınadaki bi kayık gibi
sensiz ben sadece hüzünlü bi şarkıyım (YAK YAK YAK SİGARALARI YAK)

-BURDA KIZ GİRİYO-

seninleyken ben düşüyorum (ne demek istiyo anlamadım)
sanki geçmişimi duvarlardaki insan silüetlerinde bırakmışım gibi 
seninleyken ben güzel bi karmaşayım
sanki el ele tutuşmuşuz ve tüm korkularımız sınırda bi yerde 
işte şimdi bu ay ışığı altında zaman dursun, çünkü ben gözlerimi bile kapatmak istemiyorum 

-buralar hüzünlü bi şarkıyım'a kadar aynı sonrası şöyle-

sen harika bi melodisin
duymak istediğim tek ahenksin (uyumsun)
sen benim en sevdiğim bölümümsün
sen yanımdayken korkacak hiç bi şeyim yok
-gerisi aynı-

AĞBİ ÇOK İYİ YAAA

Bu şarkıya puanım 10 üzerinden 9



Thinking Out Loud- Ed Sheeran


Bunu izlerken ikram bu ne ikram sapıkmısın dediğinizi duyar gibiyim ama olsun bence çok tatlış bi dans aqq. Sevdicekle böyle bi dans yapmak ister miydim? Evet isterdim heralde ama çok saçma olr ;/ Aynı şekilde şeyleri de çok seviyom hani şu ingiliz prensleri ve prenseslerinin giydikleri kıyafetleri. Şu yüzyılda giydikleri değil ama eskiden giydiklerinde bahsediyom. Dur hatta Taylor Swiftin bi şarkısı vardı orda giyiyolardı

Bu şarkıya puanım düşük ama klibe puanım 8-9 falan çünkü beyeniyom böyle şeyleri 

renkler ve zevkler


Love Story- Taylor Swift


ahanda bu şarkıdaki kıyafetten bahsediyom dansları çok güzel bncc

aslında bunu koymıcaktım ama koydum arkada çalıyodu sonra bitane daha güzel şarkısı vardı ona geçmiş onu da koycam çünkü taylır çok güzel ammqmqmq

Bu şarkıya puanım cinsiyetçi olduğu için düşük dinlerken kendimi söyleyenin yerine koyamıcaksam niye dinliyom amq 5 sana yeter

Taylıra puanım 10 üzerinden 12 


You belong with me - Taylor swift


Bu da çok tatlış yav taylır siwift fan kılap açalım mı napalım

Şarkıya 7 Taylıra 15 puan veriyorum. Azerbaycandan da 12 puan taylıra gidiyor. Oskar goğs tu taylır amqmq



Devils- say hi



Dizi önerileri kısmında yazdığım Lucifer dizisinde çalan çok beğendiğim bi müzikti. Dayanamadım araştırdım ve buldum. Belki beğenirsiniz diye de koyuyom bence güzel bi şarkı. Kısa ve öz djndsjdn

Buna puanım 10 üzerinden 6... sonu kötü geldi ondan kırdım puanı djhfdjn

Eğer dizi önerisi yazısını okumadıysanız bence okuyun 15 tatil geldi şimdi herkes 15 tatilde izlenilecek filmler diye google araması yapıyoken siz direk bi tıkla ulaşıyonuz. 


Bir de bi kaç duyurum olacak hemmen aşağıda bi çan şekli var görüyo musunuz. İşte o çan şekline tıklayarak blogtan bildirim alabilirsiniz. Tıklayarak yeni yazı yazdığımızda telefonunuza veya bilgisayarınıza veyahutta tabletinize falan bildirim alabilirsiniz. Zaten haftada bi yazı yazıyoz çok da bildirim şeyolmaz

Yazıyı beğendiyseniz yorum atmayı unutmayın daha sonraki yazıda görüşmek üzere bbbbb

Kim bu Unknown

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

2 yorum:

  1. abiii bende thinking out loudun dansını yapmak isterdim gel beraber yapalım ikram

    YanıtlaSil

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır