Agalara Geldik

Takip Edin

Merhaba Cankişler Bi Duyurumuz Olcak



By  Unknown     17:00:00    Etiketler:,,,,,,,, 
siteden bildirim almak, push notifications örnekleri




Siteyi agalarageldik.com yaptıktan sonraki ilk hedefimiz siteye her yazı yazdığımızda sizin telefonunuza tablet ya da pcnize falan bi bildirim gelmesiydi. Veeeee yaptıkkkk evet evettt yaptık mqmamqm

Şimdi şöyle ki siteyi açtıktan bi on yirmi saniye sonra sağ altta kırmızı bi çan şekli var gördünüz mü? Görmediyseniz sol alta bakın çünkü o tarafa koymaya çalışcam- sağ taraf çok kalabalık ama kodlarıyla oynamak falan lazım. benim de kod bilgim zıfır zıfır zıfır amq neys işte ona tıklayıp subscribe diyince abone oluyosunuz ve ben size istersem yeni yazdığımız bi yazıda istersem de bayramlarda seyranlarda mesaj atabiliyom.

Hani siteyi unutan cankişlerimiz falan olursa neden girmiyon amqmmqm ;( diye o kişiye özel de yazabiliyom.

Bilgileriniz görünmüyo ama tıklayan tıklamayanlar diye özel bi sıralama oluyo yani çok güzel bişi...

Size tavsiyem telefondan bunu yapın çünkü bilgisayardan yaparsanız aileniz falan görür der bu yazı ne virüs falan mı diye başınıza bela almayın. ama ailem bişey demez diyosanız bilgisayardan da yapabilirsiniz.

Bildirim almak için öncelikle chromedan bildirimleri engellememeniz lazım onu şeyapın hallolur bende kendimden bildirim alıyom dfmdlf

Agalara Geldik ekibini temsilen sizi yerim bb

Kim bu Unknown

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır