Agalara Geldik

Takip Edin

Kanka Replikleri



By  Unknown     12:00:00    Etiketler:,,,, 



  Söz konusu bloggersa MERBA AZARİL

  Size de merba kankiloplarım, yine bi replik yazısı yazam dedim. Of girişte ne denir başka işte aq (selam ben giriş ve kapanış yapamayan salak)

  BU BİR KANKA REPLİKLERİ YAZISIDIR ONA GÖRE



  -bu kız yazısını yazmaya başlarRRrr-






     oo knk ooOoo


  Resimin konuyu gayet özetlediğini düşünüyorum cicişler ama yine de burdan kankama sövmek istiyom öhö öhöm ELİNE KOLUNA KAŞINA GÖZÜNE SAHİP ÇIK ARTIK AQ KANKA DEDİK BAĞRIMIZA BASTIK KAKA ÇIKTI BU NE YA
    
 +Kanka çaktırmadan baksana buraya bakıyo mu
*etrafında bir tur döndü*
-HAYIIIIIIIIIIR BAKMIYO KANKSS

 oldu o zaman kalkalım biz






    Knk ödev var mı knk


   Bunu diyenler adam gibi adamdır hatta adamın önde gidenidir.  İnsanlık  hali conim benim ödevler unutulabilir yani. Şahsen ben ödevler hakkında bi bok bilmiyorum ve üşenmeden bana her gün ödevleri söyleyen cınım kankişim yegemereye teşkürler yerim seni ama götün kalkmasın



   Kanka bize gelsene ders çalışırız


  *okey masası kuruldu, izdivaç programları hakkında yoğun bir münakaşa içine girildi, tanıdık tanımadık herkesin dedikodu geçmişi gözden geçirildi, blogger'a girildi ;DDD, kafaya tencere geçirildi ve salak salak dans edildi AMA KESİNLİKLE DERS ÇALIŞILMADI KESSSİNLİKLE*

  
   Sakız mı lan o


  Kankilopum seni severim bilirsin ama allaşkına artık sakız isteme yeter ömrümü yedin şerefsiz ömrümü



    Kanka tenefüste kantine/tuvalete/dağa taşa gidek mi


  dedi Bayanreblogger.
  Kankişşşş diye cümleye başlar, hadi şuraya buraya gidek diye noktamı koyarım. Olm sürekli otur otur kıçım cidden acıyo ya bazen o kadar çok acıyo ki diyom Allah Allaaah uyurken falan vurduruyom mu acaba
  Her kankilik ilişkisinde bi taraf hadi çişe gidelim/ hadi bahçeye çıkalım derken diğer taraf otur oturduğun yere amqqq der DEMEYİN KANKİMLER DEMEYİN ÇIKIN DIŞARI


  Kankaa noolmuş biliyo musuuun


    Ne ne ne ne ne sema merti aldatmış mı ohaaaa
 *10 saniye içinde kankasının yanında belirdi, gıybet sofrası kuruldu*  KANKAAA NOLMUŞ BİLİYO MUSUUUN????????????


     Kanka borç versene kanka


  Len yeter şerefsiz yeter ocağıma incir ağacı diktin piçtavat dememi beklemeyin lütfen herkes kankişine borç para versin BAKIN BU ÜLKE ANCAK BÖYLE KALKINIR
  Ek olarak pek değerli Nihat Hatipoğlunun da dediği gibi ''Knkilerinize su alınız, kankişinize su almak çok büyük sevaptır. Kankisine su almayan şüphesiz ki bizden değildir''





  Ne kadar mal olursan ol ne demiş ünlü düşünür YİNE DE ÇOK SEVİYOM BİRİJİK KANKAM<3

  bu gifi koyduğum için kb:/

edit by ikram: yav taylır çok tatlış diil mi yiyeceyim bb















Kim bu Unknown

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

1 yorum:

  1. Burdan kankama selam olsun demek istiyorum hdjwbddjbssj

    YanıtlaSil

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır