Agalara Geldik

Takip Edin

En büyük hayallerim neler?



By  Unknown     13:31:00    Etiketler:,,,,,,,,,,,, 


Agalara hoş geldiniz, hoş gelmek ayrı yazılır -eğlenirken öğrenelim xd-

Dedelerimizden nenelerimize kadar herkesin bildiği bi soru var. Seneler boyu nesilden nesile kafalarımızı kurcalayan belki de en önemli sorularımızdan birisi bu. Peki ne mi bu soru?


Issız bi adaya düşseniz yanınıza alacağınız 3 şey nedir?

Şaka len en büyük hayallerimi falan anlatcam bu yazıda banane ıssız adadan 3 şeyden..


İşte en büyük  hayallerim ,

İlk olarak guzel bi evim olsun isterdim. Böyle bi odası full kitaplarla dolu olsun ama kitaplar öyle kitaplar olsun ki okudukça yeni şeyler kazanayım farklı şeyler öğreneyim. Evimin bahçesi olsun baya büyük bi bahçe tabi. Belli bi kısmını kümes yapayım beş altı tane civciv bi iki tavuk ve bi horoz yeterli. Geri kalan kısmı ikiye ayırıp bi kısmı sera diğerini de bahçe olarak kullanayım isterdim. Bahçesinde böyle pazardan sürekli alınan türden besinler bulunsun eğer mevsim koşulları altında yetişmesi zorsa serada yetiştireyim. Hatta seranın dibinde besin atıklarını biriktirip organik gübre (bkz: humus) yapar gül gibi geçinirdim.

Bu kadar istek tabi ki beni kesmez bide bu ev iki katlı olsun isterdim. Üst katında yatagım bulunsun bide tavanı cam olsun isterdim. Hem uyanması kolay olur hem de geceleri tavan yerine gökyüzünü izleyerek yatardım. Hatta bazı geceler yağmur veya kar yagışını izleyip dinlenirdim. Hele bi de yağmurla beraber şimşek de çakıyosa ve yanımda eşim falan da varsa oh değmeyin keyfime.

Bu benim genel olarak yaşamak istediğim yer ama bi de yazlığım falan olsa, antalya izmir california hiç farketmez güzel bi yerde güzel bi yazlık...

Biliyosunuzdur belki ben tercümanlık istiyorum o konuda çalışıyorum ve güzel bi şirkette iş bulmak isterdim. Şirkette çalışıyorsan gayet güzel bi maaşın oluyor. Ve boş zamanlarımda da kitap çevirmek dizi film çevirmek gibi bana geliri olan şeylerle ilgilenmek isterdim.

Şahsen para biriktirmeyi saçma buluyorum. Abi para önemli bisey degilki para değerli bisey. Ama cebinde tuttuğun para değil değerli olan, asıl değerli olan harcadıgın para. Çünkü paran varsa bissürü güzel şey alabilirsin ama almadıktan sonra fakirlikle bi farkın olmaz ki. Fakirin parası yok diye almıyo hadi ama senin yaptığın salaklık. Bu yüzden elimde olan her parayı yicem belli bi miktar saklarım ama yediğim miktar çok çok daha fazla olcak.

Genel olarak 30lu yaşlarımda bunları planlıyorum, küçüklükten beri kimsesiz çocuklara bakmak ve orman yapmakla ilgili aşşşşırı derecede büyük bi hayalim var. Allahım nolur inş parayı bulurum ve kendimi kaybetmem hsjshdishds

Evlat edinmeyi de çok isterdim ammma bu eşime bağlı bi istek eğer o da isterse belki olabilir.

Hayvan istiyom ev için, hayvan dediğim kedi falan ama köpek değil bence köpekler ölsün ya şerefsiz köpekler haysiyetsiz yalaka sivri dişli canavarlar sizi. Büyüyünce köpeklere savaş açıcam hatırlatın bu yazıyı.


Aq size anlatmış mıydım ben köpekten deli gibi korkuyom cin görsem bu kadar korkmam aqq (vöh tamam o kadar da diil ama korkuyom dogruya doğru) neyse bi gün abimle futbol oynuyom -sanki oynayabiliyomuşum gibi aq- abim gidip topa sertçe vurdu tamam mı sen git bizim yan binanın bahçeye gir, gittim alayım dedim topu abim bahçe duvarının üzerinde bana diyo ki ikram şimdi sakin ol ve hemen çık dışarıya

OLAYİ ANLAMAMLA KAÇMAM BİR OLDU AQ

meğer bizim mahallenin dört sokak köpeği yan bahçeye girmişler uyuyolarmış, ben bunları görünce bi dondum bi şok yaşadım bacaklarım tutmadı böyle yığılıp kalcaktım

İçimden diyorum ki BURAYA KADARMlŞ, GÜZEL Bİ HAYATTl

Tabi sonra köpek hırlamaya başladı o hırladıkça kanıma karışan göt korkusu hormonu (bkz adrenalin) sayesinde ağlayarak depar attım. Bahçeden çıktım orospu evladı kovalamaya başladı bende dedim yapacak bisey kalmadı ağlıyım bari acır belki aq

Acımadı pezevenk kovaladı sokağın sonuna kadar Allahtan orda bi adam vardı da abi kurtar beni abi diye yakasına yapıştım

Bu da böyle bi anımdır, konuya dönecek olursak... başka ne isterdim diye soruyorum kendime. Ya aslında son iki senedir araba istiyorum. Araba markaları ile ilgili bi fetişim yok hatta hiç anlamam bile ama arabamın olması ve istediğim yere istediğim zaman gidebilecek olmam fikri aşırı hoşuma gidiyo.

Bu yüzden güzel bi araba isterdim mesela, onun dışında emekli olduktan sonra bi çiftlik evi alıp orda yaşamak isterdim. 50 yaşında falan at sürüp cirit atmak istiyorum. Malkoçoğlu olcam

Ama cidden at çok güzel bi hayvan böyle asil bisey falan, bu yüzden atları seviyom. Hee yeri gelmişken karıncaları da çok seviyom üniye geçiyim karınca çiftliği yapcam hatta buraya da her ay ne olmuş ne bitmiş yazarım kraliçe karıncayı falan gösteririm belki..

Aga bi tane daha istediğim var ama söylemicem burada kesiyim yazıyı. Sizin gelecekte istediğiniz şeyleri duymayı isterim, yorum olarak atabilirsiniz

Bir de sağ aşağıdaki çan şekline tıklayarak bloguma abone olup, yeni yazı geldiğinde telefonunuza bildirim gelmesini sağlayabilirsiniz

Agalar iftiharla sundu iyi günler

Kim bu Unknown

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

2 yorum:

  1. ya bende şey istiyorum okulumu bitirdikten sonra Sat sınavına girip yabancı bir ülkede(vallaha fark etmez ama nolur gidiyim) Tıp'ı bitirmek, sonra Küba'ya taşınmak, orada doktorluk yapmak ve oradan evlat edinmek, eğer olursa çok güzel olur ama nasıl yaparım bunu bilmiyorum araştırıyorum baya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sat sınavına girmeyi bende çok istiyodum ama sonra ygsye çok hazırlandım boşa gitmesin deyip şeyapıyorum dkfkljf yoksa amerikada okumak isterdim açıkcası

      Sil

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır