Agalara Geldik

Takip Edin

Yeni bi şeyler düşünüyorum



By  Unknown     17:30:00    Etiketler: 


Merhaba agalarım bugün şöyle bi bilgilendirme yapayım istiyorum. Artık bu blog kişisel blog haline geçmiş bulunmaktadır. Öyle can sıkıntısı için veya iç dökmek için kullancam.
Bide daha özenli bi yazım tarzı kullanmayı planlıyom. Şimdi diceksiniz ki diğerleri noldu niye yazmıyolar, valla şey olarak görüyoz okunması okunmaması bize bisey kazandırmıyo bi şeyi yok hani gereksiz falan diye düşünüyorlar ki haklılar ama olsun hdbdhd ya bence güzel oluyo buraya yazmak ve ne bileyim bide o kadar .com yapmışım para vermişim öyle atamıyorum da..

Yani sonuç olarak artık yazıları ben yazıcam ve genel olarak beni yansıtacak, he gelir üç beş şey yazarlar belki bilmiyom kesin de şeyapmıyım.. ayrıca artık haftanın bi günü olmayacak yazılar, tamam her pazartesi yazmayı düşünüyorum ama bazen canım sıkılır salı günü de yazarım bazen perşembe yazarım değişir yani

Yazı konusu nasıl olacak derseniz o da kesin değil eğer isterseniz eskisi gibi devam ederim farketmez derseniz canım sıkıldıkça gelip iç dökerim bana farketmez. İsterseniz ikisini de yapam djsnd hatta sizde yazı paylaşmak isterseniz bana gönderin tumblrdan beğenirsem urlnizle beraber paylaşırım yazıyı burada. Hangi türde yazıları kabul ederim bilmiyom ama genel olarak kitap dizi film önerisi olabilir ve bizim önceki yazılara benzeyen yazılar olabilir bunları seve seve kabul ediyorum .d önceki dediğim şey iste hani şu şu olan 10 şey gibi top listler varya sitede onlardan bahsediyom.

Sonuç olarak daha sık şeyler paylaşcam ama daha kısa kısa yazılar olcak yav haftada bi yazı az geliyo ama eskisi kadar uzun yazmaya da ömür yetmez

Aq ömür yetmez dedim de aklıma geldi hastayım ölüyom dua ediverin gayri ya da para yollayın. Para iyileşmem için değil ama olsun yollayın para yollamak çok erdemli bi davranış arkadaşlar yayalım

Kim bu Unknown

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır