Agalara Geldik

Takip Edin

Sevdiceğe Hediye Alternatifleri



By  Unknown     12:00:00     




 Selamın aleyküm cicişler ve kendini ciciş hissedenler. Malum 14 Şubat yaklaşıyo, milyonlarca yürek tek bi soru SEWİME NE ALMALIYIM?????

  bok alın

  ayrılın







  ▲ Olmazsa Olmaz: AYICIK



  HEEEÇ GUSRA BAKMAYIN BU KLİŞEYİ EN BAŞA EKLEMEZSEM İÇİM BURKULUR

  Kolay şeylerden başlayalım gitgide daha özel hediyelere bakarız. Kankişler bana kalırsa bu oyuncak işine hiç girmeyin. Tamam kızlar çok seviyo ama allaşkına kızlar nereye koyucaksınız kocaman ayıyı ya AYRICA NAPICAKSINIZ ONU AQ

  Veee en küçük boyutları bile en az 50tlden başlıyo. Daha büyükleri 200-300 TL

  Arkadaşlar o parayı bana verin ben size ayı olurum


  ▲ KOLYE


  Bana kalırsa kolye iyi bi hediye ya. Şu resimdeki gibi olanlar bu ara fazla popüler. İzmirde olanlar Sevgi Yolu'na koşun çünkü 10TL

  BEDAVA???????????????

  Bunların milyon tane çeşidi var kızlar bırakın sevgiliyi falan gidin kendinize alın.

  Sevgiliyle şeyler hoş olur ama, yin yang veya sun-moon kolyeleri falan fistan


  ▲SAAT



  Kol saati veya daha nostaljik olsun isterseniz antika bi saat falan MUAZZAM OLUR derim ben. Hatta instagram butiklerinden veya tumblrdaki çekilişlerden yardım alın bence çünkü harika ötesi kol saatleri oluyo


  ▲Müzik Kutusu


  Ya bunlar acayip güzeller. Cicişler bana kalırsa alın bundan bi tane yeter amq daha ne istiyonuz hem dönüyo hem şarkı söylüyo YÜCE RABBİMİN MUCİZESİNE BAK YA BUNDNA DAHA GÜZEL Bİ HEDİYE O LA MAZ
  Ayrıca bunlar öyle ayıcık gibi pahalı şeyler de değil hem ucuz hem sevimli. Şuan bunlara acayip sevgim kabardı valla bunlardan almazsanız öbür tarafa gözüm açık giderim


  ▲Bi Komiklikler Bi Şekerler


  Olm çok güzel değil mi nmasnfmasnfmö internette görmüştüm bi ara demin internette aradım buldum hala satılıyomuş bunlar. Düşünsene 14 Şubatta sevgilin sana bundan alıyo üzerine de yazdırmış 'Allah belanı versin Necmi ayrılalım'
  Tm tm ayrılmayın bi şi demedim tm.s


  ▲Kazak  /  Tişört


 
  Gerek kankilopsa, gerek sevgiliye, gerek ablana/abine kaçınılmaz en iyi hediye budur yav. Bilmiyom şahsen insanlara kıyafet almayı çok seviyom. (insanlardan kastım ben aq sürekli dışarı çıkıp kendime hediye alıyımmmmmm diyom, ben yoruldum hayat gelme üstüme)
  Az düşündüm de en güzel hediye budur aq aksini iddia eden tezek kafalının tekidir. bıye.


  ▲Bok Yastık




  Elbet görmüşsünüzdür bunları, milyon tane var şimdi. Emojili olanlar falan pohoo. En samimisi tartışmasız budur ya alın bunu üstüne de not düşün BOK SURATLIMA<333 diye
  SONRA AYRILIN XDDDD


  ▲Defter



    Geldik en güzel hediyeye. Listedekilerin hepsi birbirinden güzel şeyler ama bi defter ile daha manevi bi hediye yapılabilir. Mesela
1- Her sayfaya sevdiğin bi sözü yazarsın. Şarkı sözü, filmden bi söz, şiirden bi söz vs vs. Aralara da kendi fotoğraflarınızı koyarsın. Hayal edince çohoj yav.
2- Şu zamana kadar tuttuğun günlük vs varsa onu verebilirsin
3- Defterin her sayfasına bi resminizi koyarsın, altına da küçük notlar vs
4- Mesajlaşırken çok güldüğünüz veya çok hoşuna giden diyalogları alırsın, her sayfaya bi diyalogu yazarsın
  ÇOKSEL YA YEMİN EDİYOM DEFTER İLE MİLYON TANE GÜZEL ŞEY YAPILIR

NOT: Demin İkram dedi ki, sevgiliye hediye olarak telefon kabı alınır yaz bunu listeye dedi. ARKADAŞLAR SİZ SİZ OLUN TELEFON KABI FALAN ALMAYIN AQ SİZE ALAN OLURSA DA AYRILIN TELEFON KABI NE

  Bi şey diyicem kankiloplar, fark ettiniz mi girişte fazla takılmadım sanki. An itibariyle level atladım

  Burda böyle hediye önerisi falan veriyorum ama bana kalırsa klişeleşmeyin agişler. 14 Şubatı salağın biri sallamış herkes de ona ayak uyduruyo çok gereksiz yav. Yıl dönümünüz felam olsa neyse dicem de 14 ŞUBAT NE ALAKA KNKKKKKKKKK

  He bir de yazıyı sevgilisi olmadığı halde büyük bi azimle okuyan kankişlerim her türlü hediye kabul edilir, sizi seviyom bana da hediye alabilirsiniz öptm bays



Kim bu Unknown

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır