Agalara Geldik

Takip Edin

Anne Replikleri



By  Unknown     12:00:00    Etiketler: 



    Daraddaddaraaam! Şu replikleri çok seviyom ya böyle evreni incelerken bi yandan da onun bunun komik repliklerini düşünüyom falan. Benim yazarken keyif aldığım bi seri yav çohoj bence. BENCE DE SENCEĞĞ

    Sizin böyle replik şeyleri hoşunuza gidiyo mu ya? İnş gidiyour çünkü ben devamını geitiricem. Eee işte benim yazılar da böyle kızım kiminin hoşuna gider, kiminin zoruna ;)) kapişşş neys ya bi önceki replik yazımız için tık *olm tık demek çok zevkli he*









    Tamam ben yaparım


    -Kızııım/oğluuum çöpü atsana annecim
    + İŞİM VAR ANNEEÖÖĞ
    - İyi tamam ben atarım
    *anne tribi*


    Seni alan koca 3 gün sonra geri getirir



    Anneye yardım edilmezse, o kişinin üzerine bu lanet salınılır AMANIN BUNU DUYUNCA KAÇIN MAZALLAH GERİ GETİRMESİN KAÇ KAÇ KAÇ


    O tabak biticek



    - Annöööğy doydum anneey yiyemicem artık
   + O TABAK BİTİCEK
    - * gifdeki bakış diyip susuyorRrrum*


    Hiç bi şeyin ucundan tutmayın zaten hizmetçiyim ben bu evde



    Alllaaaaaah goşun, gaçın  gurtarın kendinizi sinirlendi patlıcak birazdan goşuuaaan


    Karşı komşunun çocuğu.......



Anne misiniz? Canınız mı sıkılıyor? HEMMMEN ÇOCUĞUNUZA YAN KOMŞUDAN BAHS ETMEYE BAŞLAYIN; KOMŞUNUN OĞLU PEYGAMBER OLMUŞ SEN DAHA SAHABE OLAMADIN!!!


    İkide bir yeni bardak çıkarmayın her yer bardak



    Neden sinirlendin ki şimdi buna ya. Allah Allah ya sürahiden içelim o zaman ona da sinirleniyon daha napalım biz. Bi de bunun bardak kırma versiyonları var. Sen bardağı kırarsan AMANIAAAAN NAPTIN LEN NAPTIN BU NE HAL GEBERTÇEM SENİ. Eğer bardağı anne kırarsa, ay aman nazar çıktı nazar.


    Yarın sınava da ben giricem zaten



    Psikolojik baskının kralını yapar bu anneler bee
* bi ayak koltuğun tepesine atılmış bi şekilde TV izlenir*
- Yat sen yaaat yarın sınava da ben giricem zaten
+ E baktım işte sınava anne, anaa bak tvde kavak yelleri var
- İzle sen izle kavaklar yardım etcek sana sınavda
+ ???????????


    Aa sen mi geldin



    Ya bi de bunu söylerken bi şaşırmalar falan msanfklsnfksöaf e görüyon işte gelmişim ne bi daha soruyon. Hayır sordun diyelim niye bu kadar şaşırıyon ya sanki Obama geldi
    *çıkırt*
- Anneeee ben geldim
+ AAAA GELDİN Mİ KIZIM/OĞLUM
-Yok gelmedim, hologram bu hologram


    Nereye koyduysan ordadır



    -ANNEÖÖĞ ÇORABIM NERDE
    +Nereye koyduysan ordadır.
    * lan ne biliyim ben nerde ya bu eşyaların yerini bilmek için anne olmak gerekmiyo mu olm*
    Hele ki şu diyalogun başka bi benzeri daha vardır ki evlerden uzak,
    -ANNEÖÖĞ ÇORABIM NERDE
    +Yatağının üstünde
    -Baktım işte yok orda diyom offf
    * geldi ve çorabı yatağın üstünde buldu. ARDINDAN DARARAM THUG LIFE BAKIŞI*
 

    SARI BEZİ GETİR SARI BEZİ





















    Bazen annemin sarı bezi benden daha çok sevdiğini düşünüyom valla ota boka sarı bezi istiyo. Bi de isterken bi tavırlara giriyo böyle sanki böbrek nakli yapıcak da hemşireden 17 nolu makası istiyomuş gibi diyo. Evi sel bassa yine de sarı bezi isterler herhalde anneler arasında moda falan bu sarı bez.


    BONUS: Seslenip bi daha ses vermemek



    Bakın bu anneler arasında bi çeşit eğlence değilse ben de ne olıyım

    -ELİİİEEEĞĞĞF
    +Efendim
    + Anne nolduua
    +ANNEEEE NE VAAR
    + KADIN SES VER LEN SES NE VAR AQ


  Ayol bi replik yazısının daha sonuna gedik esen kalın falan dicem ama her şeyden önce seni çok sewiom cnm annem QALP QALP QALP



Kim bu Unknown

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır