Agalara Geldik

Takip Edin

BLOGGER AÇMALISINIZ



By  Unknown     12:00:00    Etiketler:,,, 


Selam cankişlerim bu yazıda sizinle önemli bi şey konuşcaz. Konumuz blogger.. Elifle geçenlerde düşündüük taşındııık ve dedik ki keşke Tumblrdaki bloggerlar biraz da gerçek bloggerlığa başlasa ve kendi sitelerini kursalar, internetten kendilerine ait bi arsa alsalar ve gelecek senelere hatıra olarak bloglarını bıraksalar.. Konuşmak istedikleri her şeyi bu bloglarda yazsalar, beğendikleri siteleri oyunları, şarkıları, arkadaşlıkları, ünlüleri, haberleri ve bunu gibi bir çok şeyleri bloglarında dile getirseler çok güzel olmaz mıydı? Sorarım size ey okurlar olmaz mıydı bre???

Üstteki poto çok ponçik dimi bn ybtm xd neys konuya dönüyom




1- İlk olarak neden blog açmalısınız?


Çünkü bedava? Şaka şaka çünkü blog açınca bi yerde bi şekilde iziniz oluyo, artık o küçük mahallenin sıradan bi vatandaşı olarak kalmıyorsunuz. Artık belki bir belki yüz belki bin kişiye kendi düşüncelerinizi tek tıkla iletebiliyorsunuz. Ne bileyim yaşadığınız mahalleden kaç kere çıkıyorsunuz mesela, okuldan eve evden okula belki dershaneye ya da haftasonu ailenizle gezerken falan di mi?

İşte blog açınca mahallenizdeki ufak bi apartman dairesinden yazdığınız dört beş paragraf inanamayacağınız kitlelere ulaşıyor. En basitinden bu bizim blogun tık istatistikleri. (Nispet yapar gibi oldu ama siz beni anlıyonuz) Belki büyük bi siteye göre çok az bi tık ama bize göre güzel hatta baya güzel.


İkinci bi iyi yanı ise dolu dolu bi anınız olur. Bundan iki sene önceki blogumda yazdığım en ergence şeyler bile benim için çok güzel bi anı. Çocuklarıma okutmak isteyeceğim bi anı değil tamam ama olsun gayet komikli ve dalga geçilesi lkjdsldjsd

2- Bloga ne yazılır ki?


Bloga her şey yazılır cankişim istediğin her şeyi yazabilirsin ama eğer okuyucu kitlen artsın istiyorsan kopyala yapıştır yapmadan kendi yazdığın yazıları kullanmalısın. Mesela benim abimle açtığım ilk blogta haber sitelerinden kopyala yapıştır yapıp duruyoduk. Sonra sıkıldık ve zaten kopyala yapıştır olduğundan dolayı pek tık veya yorum alamıyorduk.

Neyse işte gel zaman git zaman başka bi blog açtım -demin yukarda bahsettiğim blog işte- onda ise okul günlükleri gibi bi sayfam vardı okulda yaşadığım şeyleri öncesinde küçük not defterime yazardım sonra buınları bloga aktardım.. İyi ki de yapmışım şuan o defterin nerde olduğu konusunda pek emin değilim ama blogum nerde biliyom ve daha da iyisi benden başka biri giremiyeceği şekilde ayarlamıştım. Çünkü annem ve babam okumuş ve dalga geçmişlerdi xdddd utanç beee xd sonra elif de diğer bloglarımı bulmuş ama en beter olan bunu bulamamıştı çünkü gizlemiştim..

Allaha şükür yarabbim seni çok seviyorum

Diğer bloglarımda sırasıyla adım adım resim çizme sitesi ve ingilizce salak salak şeyler yazma gibi girişimlerim oldu. Neyse bunlar da başka haftanın yazılarında işlenecek konular :ddd Sonuç olarak blogunuzda ne isterseniz onu yazabilirsiniz ve inanın bana ne kadar bait bi blog olsanızda sizi okuyacak birileri illaki vardır. Sırf Türkiye'de internete giren 35.000.000 insan var sizin gibi birileri mi olamayacak allasen

Hem onlar okumasa bile ben okucam olum şu yandaki takip et yeri var ya heh işte ondan koyun takip de etçem sözzzz, açın yani hevesliyim



3- Kankaa yaaa tutmaazzz


demeyin ne demiş ünlü cankiş ya tutarsa?? Tutarrr tutarrr tutmasa bile biz okucaz olm boru mu?? Tutması için isterseniz bu yazının altında blogunuzun urlunu paylaşabilirsiniz böylece hem biz görür inceleriz hem de bunu okuyanlar görür ve incelerler. Eninde sonunda yazdıklarınızı biri görür hatta belki karşılıklı birbirimizin bloglarında misafir yazarlık bile yaparız dert etme bunu kankiş

4-Kanka peki her şey güzel de nasıl aççaz?


Kankim blog açmak dünyadaki en kolay iş falan ya hatta bak şimdi git yan sekmeyi aç ve blogger.com yaz ordan blogunuzu oluşturun kısmına tıkla ve google hesabını yaz ahanda açtın bile. Sonra da tema falan derken oluyo bitiyo blogun. Eğer dilersen yıllık 15-20 tl vererek .blogspot.com yerine direk .com da yapabiliyorsun ama bence bizim gibi önce bi başla bakalım eğer seversen yazmayı falan sonra açarsın .com lu versiyonunu. Biz burda başladık şuan .com versiyonuna geçmeyi planlıyoruz ama yine blogger kullanıcısı olucaz bi şey değişmeyecek yani :/

5- Kanka ben açıyom ama sen yardımcı olursun di mi ya


Kankim yardımcı olurum tabi istediğin şeyi gel buraya ya da tumblrdan @yalnizfare'ye yaz hemen gider araştırır eder bi yol bulurum sana sen sıkma canını.. Alo 123 yalnizfare yardım hattı



6- Para kazanabiliyoz mu bari bu siteden?


Kazanabiliyonuz ama reklam koymanız lazım. Farklı reklam siteleri ile anlaşma yapabilirsiniz. Bir reklam firmasına blogunuzun url'unu yolluyonuz inceleniyor uygunsa eğer size reklam veriyolar falan siz de bu reklamlara ister tıklama başına ister gösterim başına para kazanabiliyorsunuz.. Biz bi adet firmayla zamanında anlaştık hatta 5 dolar kadar galiba kazanmıştık ve 100 dolarda çekim yapılabiliyordu, ama sonraları dediler ki ikram bu ne sapıklı siteler açılıyo falan bizde hemen kaldırdık orospu çocukları namusumuzu kirlettiler harika tayfa olarak kirlenmiş hissediyoruz. Bundan sonra başka reklam firmaları ile anlaşma yapmaya üşendik adsense denilen google firmasını bekliyoruz altı aylık olan blogları incelemeye alıyolarmış bizde altıncı ayımıza girdik girecez falan yani..

7- Nerden çıktı böyle birden blog açın demek hayırdır lan sana?


Kankim şu aralar cidden iyi ki bu blogu açmışız diye düşünüyorum ama adamakıllı hiç başka blog göremedim, en azından bana hitap eden ve sürekli yazan bi blog bulamadım. Bulsam bende takip edicem yorum yazcam ama yok yok yokkkkk... Gidip açın biraz da biz sizi okuyalım biz size yorum atalım.. Biraz da denetleme bekleyen 1 yorum yazısını görünce siz heyecanlanın (gerçi artık bu yazı kalktı be... üzüldüm inş geri gelir)

Ya da ne bileyim blogumuzda sizin adınız geçsin sizinkinde bizimki geçsin ara sıra gülek eğlenek koca bi aile olak bir olak iri olak diri olak fklşafdjalşfksaş

Son olarak toparlamak istiyorum açar mısınız açmaz mısınız bilmiyorum ama açarsanız blogunuzu okur yorum atar takip eder etmeye çalışırım. Belki birbirimizin bloguna misafir yazarlık yaparız böylece hem siz kendi reklamınızı yapmış olursunuz hem de samimiyetimiz artar. Ve yazdıkça gelişir belki para bile kazanmaya başlarsınız internet üzerinden. Ya da hiç olmazsa sıkılıp yazmayı bıraksanız bile iki sene sonra dönüp bakar ve vay amk dersiniz.

Hadi koşun açın ve gelip bize yazın kankiiiii kankiiiii açtım kankiiii diye. Bekliyo olcaz

Kim bu Unknown

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

4 yorum:

  1. Aq ne kadar iyi insanlarsiniz lan buraya yorum gelmeyince ben uzuluyom artik :((

    YanıtlaSil
  2. O senin iyiliğin cankim teşekkür ediyoruz ailecek ♥♥♥

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. gördüm hayırlı olsun ilk yorumun benden dsjnfjdnf bu yazıyı okuyanlar blogunu görsün diye şöyle yazalım www.meselenemesela.blogspot.com dkfjdlkf

      Kankacım şimdi blooger kontrol paneline gir solda yerleşim yazıyo oradan gadget ekleye tıkla. sonra takipçiler gadgeti ekle ki yeni yazı yazınca haberim olsun dfdlkjf

      bi sıkıntı olursa yardım içün buradayım

      Sil

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır