Agalara Geldik

Takip Edin

Agasal #4: İki Çift Lafım Var



By  Unknown     14:44:00    Etiketler:,,,,,,, 


Merhaba agalarım, tatilden dolayı blogu güncellemeye pek fırsat bulamıyorum. Zaten aklıma hakkında yazacak güzel bir konu da gelmiyor şu sıralar. Ancak bir kaç ileriye dönük planım var. Bu yazıda agalarageldik.com hakkındaki geliştirme planlarımı sizinle paylaşıcam.

Ilk olarak şuan bloga günlük ortalama 150-200 tıklama falan geliyor. Ama bazen israilden bir anda 900 küsür tıklanma falan da gelebiliyor.

(Kesin hacklemeye çalışıyor şerefsizler, yer mi lan anadolu çocuğu. )

O yüzden ilk iş olarak bu ziyaretçi trafiğini arttırmam gerek. Bunun için bloggerlar sık sık yazı yazmayı öneriyorlar. Seneye almanca hazırlık okurken küçük bir notebook alıp bunu sadece yazı yazmak için kullanmayı planlıyorum. Çantamda gezdiririm güzel olur bence.

(Telefondan yazmak çok zor moruk.)

Yani üniversiteye başladığımda bol bol yeni yazı göreceksiniz inş.

Ayrıyeten küçüklüğümden beri hep kitap yazmak istemiştim. Ama kitap yazmanın öyle he diyince olmayacağını düşünenlerdenim. Güzel bir kitap ortaya koymak için bol bol kitap okumak ve küçük hikayeler yazıp antrenman yapmak lazım. Işte tam olarak bu yüzden seneye wattpad kullanıp 40-50 sayfalık küçük hikayeler yazacağım

Kitap yazmak çok güzel bir şey bence ya, hem insanlara inceden inceden düşüncelerini aşılayabiliyorsun hem de sen ölünce çocuklarına, onlar ölünce onların çocuklarına giden güzel bir gelir kaynağı.

Bu ikisinin dışında çok üzülerek söylüyorum ki sanırım blogun temasını değiştirmek mecburiyetinde kalacağım. Bu temayı aşırı derecede çok seviyorum ama (çeşitli sebeplerden dolayı) mobil görünümü masaüstü görünüm gibi yapamazsam eğer temayı değiştirmem gerekecek. Abimin webtasarım okuyan arkadaşları vardır onlara yaptırırım belki.

Sanırım blog hakkındaki kısa süreli planlarım bunlar, eylül ekim aylarından ocak ayına kadar haftada ikişer yazı yazmaya başlayabilirim. Eğer misafir yazarlık gibi bir şeyle ilgileniyorsanız sizin yazılarınızı da ekleyebilirim.

Blog harici olan konulara gelecek olursak bu sene Marmara Üniversitesi Almanca Mütercim Tercümanlık okumaya başlıyorum. Aganız ingilizce yan dal yapıp üniversite bitince iki diploma ile mezun olacak inşallah. Yani ingilizce ve almanca tercümanlık diplomalarım olacak;))

He yeri gelmişken babamı ispanyolca kursuna da ikna ettim, bu gidişle sene sonunda 4 dil bilen bir insan olup çıkabilirim

Offf keşke öyle bir şey olsa ya her zaman söylerim 4 dil bildiğimi

+ Selam.
- Dört dil biliyorum
+ Naber?
- Dört dil

Evet sanırım bugünkü agasal bu kadar, yaklaşık 15 gün daha izmirdeyiz ve ben bronzlaşmaktan çok ırk değiştirdim. Istanbula gideyim de üç dört gün yüzümü keseliyim rengim açılsın. Ciddi diyorum renkli bir şey giyince romanlara benziyorum.

ağmaan bea

Kendinize cici bakın çok uzattım ama canım sıkılıyordu n'apayım...

Kim bu Unknown

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

7 yorum:

  1. Wattpad hakkında çoğu kişi ön yargılı onun yerine burdan dizi gibi her haftanın bir günü bölüm paylaşsan daha güzel olmaz mı? Cidden iyi yazarsan tık sayında artar diye düşünüyorum - *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya onu da düşündüm de blogun tamami hikaye kaynar diye de endişeleniyorum. Olmadı ikisini de yaparım, örneğin bir wattpad hesabı açar hikayeyi bölüm bölüm paylasirim. Buradan da sadece bir yazı yazarim her yeni bölüm geldiginde ayni yazıya eklerim. Yazinin başlığı atıyorum Hikaye: Bla bla (bölüm bir) iken bunu güncelleyip Hikaye: Bla Bla (Bölüm 2 eklendi) gibi güncelleyebilirim. Neyse bunu sonra hallederiz kankiş nsksbd

      Sil
    2. Ama wattpadden de trafik gelir bak oradaki kitleyi buraya da çekebilirim oraya yazarsam

      Sil
  2. Veya burda ayrı bi bölüm açabilirsin hikayelerim falan diye normal yazılarını yine yazarken hikayelerini bu blog ta ki başka bir bölüme eklersin. Çünkü açıkçası wattpadte ki ortalama yaş 12 ve 16 arası -çoğu- senin onlara kıyasla daha iyi yapıcağını düşünüyorum. Ama şöyle birşey var wattpadte yazarsan kitap olma ihtimali burdakinden daha fazla olur büyük ihtimalle ay bilemedim sen yap istediğini jcbwjxbsjx - ♧.♧

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mndndn kanka wattpadden önce buradan paylasmaya karar verdim, google ilk bende bu yaziyi görsün ertesi gün wattpadde paylaşayım hem oradan 12 16 yas arasinda blogumu okuyabilecek tayfa çekerim nxjdnc iki yerde de olsun bi zararımız olmaz yavv. Kitap olacak kadar guzel yazamam ama yabancı film bile olduysa hâlâ bi umit var demektir

      Sil
  3. Bence de ilk burda paylaşman daha hoş olur ben arada gelip fikir belirtip giderim be ikram hxbshc alış bana eyw by Ve bide eğer kitap olucak kadar güzel yapabileceğine inanırsan yazarsın hiç birşey imkansız değil inan kendine -♧.♧

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yav cok tesekurler ndjf ilk bölümünü paylastim bu gece. Elestirileri bekliyorum ndcjcn

      Sil

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır