Agalara Geldik

Takip Edin

Film Önerisi: Valerian ve Bin Gezegen İmparatorluğu



By  İkram     12:00:00    Etiketler:,,,,, 

Uzun zamandır film izlemiyordum, ben de bir çılgınlık yapıp gece saat bir buçukta film arayışı içerisine girdim. İyi ki de girmişim. Bu yaz doğum günümde vizyona girmiş olan Valerian ve Bin Gezegen İmparatorluğu isimli filmi açtım. Film bitince de koşa koşa buraya gelip film hakkında ne düşündüğümü yazayım dedim. Valerian and the City of a Thousand Planets filmi hakkında neler beğendiğim ve neler daha iyi olabilirdi?



Filmin başlangıcı biraz kalitesiz ve saçma gibi geldi. Uzaylılar geliyor ve insanlarla selamlaşıyordu falan.. Sonra tüm uzaylılar bizim Uluslararası uzay istasyonumuzu kullanıyordu. Burada insanoğlunu gereksiz bir biçimde ön plana koymuşlar. İlk beş dakikasında bilim kurgu filmi izlemediğinizi, aksine fantastik bir film izlediğinizi kendinize hatırlatmalısınız.

Onun dışında filmin ortalarına doğru zevk almaya başlıyorsunuz. Şahsen oyuncuların arasında Cara Delevingne'nin bulunması zaten filmi izlemem için başlıca sebeplerimdendi, ama Rihanna'nın da oynadığını duyunca çok merak etmiştim. Maalesef ki Rihanna sadece çok kısa bir rolde ekrana çıktı. Kısa ama güzel bir karakteri canlandırıyordu ve filme adeta çikolata sosu niyetiyle dökülmüş gibiydi. Olmasa da olurdu ama olunca daha güzel olmuş gibi.Anladınız siz beni..

Filmde bağlam güzeldi ama dediğim gibi eğer filme mantık arayan gözlerle bakarsanız pek zevk alınacak bir film değildi. Şahsen filmin sonunda çalan şarkıyı da filmi de beğendim. Şarkının adı A million on my soul.  Aşağıya videosunu koyayım da belki hoşunuza gider. Videonun içeriğinde biraz da filmin fragmanı yer alıyor. Spoiler yazmadan size film hakkında bu kadar bilgi verebiliyorum.

Ama cidden filmin gideri var arkadaşlar, sırf Cara Delevingne için bile izlenir. Hareketleri, ses tonu ve gülüşü falan her şeyiyle harika bi kadın. Geçenlerde arkadaşım söyledi de  Cara Delevingne sorunlarımdan kaçmak için modellik yaptım demiş. Aga senin ne sorunun olabilir ya. Güzelsin bir kere her şeyden önce, ayrıca paran var ve Amerika'da oyuncusun. Sana ben sorunlarımı anlatsam şuraya çömelir ağlarsın zırıl zırıl..

Kim bu İkram

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır