Agalara Geldik

Takip Edin

Herkesin Yapabildiği Ama Benim Yapamadığım 5 Şey



By  İkram     15:51:00    Etiketler:, 


Uzun zamandır çeşitli sorunlarımın farkına varıyorum. Bugünkü yazıda da bu sorunların beş tanesini burada paylaşmak istedim.. Hazırsanız herkesin yapabildiği ama benim beceremediğim beş şey isimli yazıma başlıyorum. Kemerlerinizi bağlayın, uçağımız kalkıyorrr



5- Bir insandan sıkılmadan uzun arkadaşlık veya ilişki yaşamak

En büyük sıkıntılarımdan birisi bu. Genelde sosyal medyadan ya da başka yerlerden sürekli yeni insanlarla tanışıyorum, ama bunların yüzde sekseni ile ilk iki günden sonra bir daha konuşamıyorum. Çok affedersiniz ama bir miktar salak geliyorlar. Geri kalan yüzde yirmilik kısımla da maksimum iki hafta konuşuyoruz. Neden böyle oluyor yav :(

4- Her zaman kafelerde ve dışarılarda gezecek parası olmak

Daha bu haftanın başında cebimde 40 TL vardı, dün yirmisini harcadım tamam ama geri kalan yirmi lira nereye gitti ya. Param kendi kendini harcıyor galiba başka bir açıklaması olamaz çünkü. Bazen oturup düşünüyorum bu millet her gün starbucksa gidecek parayı nereden buluyor. Onlar mı çok zengin ben mi beş parasızım, nedir yani?

3- Aşırı güzel kıyafetleri ucuza bulabilmek

Bana en çok koyan bir başka şey de bu. Ne zaman AVM'ye gitsem bütün kıyafetler çok tipsiz ve şekilsiz geliyor. Sonra dışarıya çıkıyorum, yolda gördüğüm insanlarda aşırı güzel kazaklar, kotlar, tişörtler, HIRKALAR oluyor. Hayatımda hiç adamakıllı güzel bir hırka bulduğumu hatırlamıyorum ya hep aradım taradım sonra bulamayıp eve geri döndüm. Nasıl buluyorsunuz deyip sokaktaki insanları mı tartaklayayım n'apayım bana bir yol yordam gösterin.

Şey istiyorum böyle krem renginde bir kıyafet ama kazak gibi örgü değil böyle yumuşak ve kalın bir kumaşla yapılmış bir kıyafet. Bulursanız bana alın parası neyse vereyim yemin ediyorum.

2- Telefonun arka kamerasıyla güzel çıkabilmek

Bir insan telefonun arka kamerasıyla hiç bir zaman mı güzel çıkmaz. Ama sebebini anladım ve düzeltmeye çalışıyorum bu sorunu. İnşallah bi gün arka kamerayla da güzel çıkacağım günleri göreceğiz. Güzel günler bizi bekliyor arkadaşlar güzel ve güneşli günler..

1- Herkesle çok kolay bir şekilde anlaşabilmek

Çok sosyal birisi olmamakla beraber asosyal de olduğumu düşünmüyorum. Ama yine de herkesle konuşamıyorum, herkesle sohbet etmek gibi bir yeteneğim yok. Çok fazla gereksiz samimiyet gibi geliyor ve kendimi yapmacıkmışım gibi hissediyorum. Ama bunu yapmacık olmadan yapabilen bir azınlık var. Herkesle çok samimi ve sıcak kanlılar. Onlardan aranızda birileri varsa bana özel ders verebilir mi size zahmet.


Kim bu İkram

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

2 yorum:

  1. Hayata bakış açın, tespitlerin çok güzel. Ve bloğun çok başarılı.Hayallerini gerçekleştirmen dileğiyle. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm nice yıllara bu arada :D <3

      Sil

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır