Agalara Geldik

Takip Edin

Misafir yazı: Kitap Önerileri



By  İkram     22:20:00    Etiketler:, 


(Bu yazı bir misafir yazıdır. Yazarın kendi web sayfasını buraya tıklayarak ziyaret etmeyi unutmayın :) )
Merhabalarr, bu yazıda kendi okuyup beğendiğim,sizin de beğenebileceğinizi düşündüğüm birkaç kitabı size önereceğim (:

İlk önerim Anne Frank'ın Hatıra Defteri. Bence bu kitap çok hoş ve etkileyici bir kitaptı. Savaştan kaçan bir genç kızın saklanmak için barındığı küçük yerde neler hissettiğini, neler yaşadığını anlatıyor.

Sıradaki önerim ise Kızım Olmadan Asla. Bu kitap beni okuduğumda çok derinden etkilemişti. Kızı ve kendi için savaşan bir annenin, güzel mücadelesini anlatıyor. Aynı zamanda da bu olay yaşanmış bir olaydır.

Şimdi önereceğim kitap belki biraz çocukça gelebilir :D Ama tam olarak çocuk kitabı olduğunu da düşünmüyorum. Kitabımızın adı Dedemin Bakkalı. Kitap küçük bir kızın dedesinin bakkalında çırak olarak çalışmasıyla yaşadıklarını anlatıyor. Bence çokta eğlenceli bir kitaptı. Beğenebileceğinizi düşünüyorum.

Ve evet, sıradaki kitaba geçiyoruz. Telepati. Bu kitabın da çok hoş olduğunu düşünüyorum.
Zihinleri aracılığıyla iletişim kuran, birbirine aşık iki genci anlatıyor.

Tabii ki fanı olduğum seriyi önermesem olmazdı :D Harry Potter serisini okumanızı tavsiye ediyorum. Çok fantastik ve maceralı bir kitap. Filmlerini de izleseniz fena olmaz hani :D

Ve son kitabımız, Gazeteci Çocuk. Bu kitabı yıllar önce okumuştum o nedenle konusunu unutmuş olabilirim :D Ama konuşma güçlüğü çeken bir çocuğun gazeteci olarak çalışması ve insanlarla konuşurken yaşadığı güçlüğü, hislerini anlatıyor. İçinde birkaç gizemli olay vardı diye hatırlıyorum :D

Eveet yazımın sonuna geldim. Okuduğunuz için teşekkür ederim. Ben Agalara Geldik'te bir misafir yazarım. Blog işlerine daha yeni yeni başladım. Ama olur da benim kimse tarafından keşfedilmeyen şu minik bloğumu keşfetmek isterseniz linki aşağıda olacak. (:

Kim bu İkram

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır