Agalara Geldik

Takip Edin

Ölmeden Önce Yapılması Gereken 20 Şey



By  Unknown     12:00:00    Etiketler:,, 
Arkadaşlar selam öncelikle şunu söylemek istiyorum ki hepimiz ölüceğiz. Azrail gelecek falan böyle küt diye alacak canımızı noolllyozz len bile demeye fırsatımız olmayacak.. Peki şuan ölseniz yapmadığınız nelere pişman olurdunuz? Yada şöyle söyleyim sizce bi insan ölmeden önce neleri kesinlikle yapmalı?

Mesela ben ölmeden önce aşağıda yazan 20 şeyi yapmayı gerçekten çok isterim. Tabi bazıları çok zor olay -paradan dolayı değil- yapmaya yürek isteyen şeyler var

Ama olsun, o kadar önemli mi ya. Bilmem kaç milyar yıllık dünyada altı üstü 60 senecik falan yaşayacan -ki ondan da emin değiliz belki ertesi gün tır çarpacak nereden biliyoruz

O yüzden bazı şeyleri önemsememek gerek, yap gitsin..

Moral bozucu 1 giriş sonrası tekrardan selamlar, işte karşınızda ölmeden önce yapılması gereken 20 şey

20- Martılara simit atmak

"Ankara'da deniz yok ki anneeğğ" diye bi karşılık vermeyin ama çok zevkli bir şey martılara simit atmak. Denizi olmayan Denizlililere üzülme sebebi resmen veya Ankaralılara (çatay slm)

Bi de İstanbul/Kadıköy gibi bi yerde şöyle oluyo genelde. Siz elinizdeki simiti martıya atacaksınızdır. Simitten bi parça kırayım dersiniz ama o da nedir kafanızı kaldırdığınızda, değil kartal resmen ejderha edasıyla üzerinize gelen bi cisim vardır ve "komutan logar bir cisim yaklaşıyor efendim" diyemeden elinizdeki simidin gökyüzünde bulutların arasında gezdiğini görürsünüz. Kadıköy martısı bi ayrı delikanlı..

1 anı bi gün Ahmet ben Özge diye bi kız sonbahar aylarında Kadıköy'e gitmiştik. Ne halt ediyoduk bilmiyorum ama eve dönmeden önce dokuz tane simit atmıştık martılara. Hatta martılar bizden daha çok simit yemişti. En eğlenceli kısmı ne biliyonuz mu? Şimdi simitten bi parça koparıyosunuz ve yakınınızdaki bi arkadaşınızın bir miktar üstüne fırlatıyonuz.

54686468 martı aynı anda o simit için ölüm yarışına girerken arkadaşınızın çığlıklarını izleyebilirsiniz.

(Ama cidden çok korkunç ya koca koca hayvanlar nasıl uçuyolar valla)

19- Evden kaçıp geceyi dışarıda geçirmek


Bi anı: Horoz bu Ahmet

Şimdi ben bi ara ailemle kavga etmiştim gece gece çıktım öyle yürüyorum sokaklarda falan böyle bi saat kadar takıldım aynı zamanda annemden sürekli mesaj geliyordu cevaplamıyordum bu sefer aradan biraz zaman geçti bende sahile doğru gideyim dedim Ahmet aradı. Konuştuk biraz dedi sen neredesin şuan bende işte araba sesini duymuştur heralde deyip anlattım beyleyken beyle Amet kaçtım sahile gidiyom diye.

MEĞER ANNEM NASIL BULMUŞ BİLMİYORUM AMA AMETİN NOSUNU BULMUŞ

Stalk bebeyim stalkk, kadın milletinin süper gücü mü deyim Yaradanın mucizesi mi deyim bilmiyorum adını siz koyun

Neyse işte sonra bu YILAN anneme anlatmış sahilde diye gerçi sahilde de çok durmadım ya tecavüze uğruyodum..

Bu konu hakkında fazla konuşmak istemiyorum, belki sonraki anılarda anlatabilirim istek olursa ama istemeyin namusum kirleniyodu ya

Ciddiyim :((((((

Kısacası eğer gidecek kalabalık yer yoksa evden kaçmayın kirlenirseniz benden değil

(bıye tazminat davası bıye)

18- Paraşüt atlayışı yapmak


Hayaller hayatlar evde koltuktan koltuğa zor atlayan çocuk şimdi ne istiyor...

Ama valla bak yaklaşık 2 senedir bunu istiyom ya para toplayın bana, kendimi atmam lazım bi yerlerden

Paraşütle...

O kadar kolay kurtulamazsınız kb

Neyse bi ara ciddi ciddi Muğla Ölüdeniz'e gidip paraşüt eğitimi almak iştemiştim var ya parasını bile hesaplamıştım ama işte param yoktu yani sadece hesapladım.

17 yaşındaysanız ve paranız yoksa hayat zor...

( Tür: Dram/ imbd 8.5 )

17- Kampa gidip milyon tane snap atmak


(Çatay slm tekrardan kamp snapi deninde aklıma ilk sen geldin, bi yazıda iki kere laf atacağım aklıma gelirdi de lafı sana atacağım hiç aklıma gelmezdi.. Hep elife sataşıyom arada sana da sataşıyım zevkliymiş)

Çatay editi: olum ben çadırın potosunu 1 kere bile a

Bi de şu paraşüte kafayı taktığım zamanlarda evde oturmaktan çok sıkıldığım için biraz da ormanda oturayım dedim. Kamp nasıl yapılır gibi şeyleri araştırdım, kampta ne yenilir nasıl yemek yapılır falan yazdım ve bilgi birikimi edindim sonra 1 arkadaşıma (bkz: yine horoz bu Ahmet) dedim ki kankacım kamp yapmak istiyorum ne diyosun. Bana dedi ki bakarız..

Bakmadık

Neyse cidden kampa gidip kurda kuşa yem olmak da zevkli olur aslında böyle yanında mangal da götür olmadı soğuk olursa ormanı yakarsın

"Üşüdüysen canımı yakabilirsin" sözünün çakma versiyonunu yaptım demin

#KorsanaHayır

16- Pijamayla okula gitmek


Bunu yapıcam aklımda hatta bi kılıfta buldum şöyle saçı başı yaptıktan sonra güzel pijamaları giyiyosun bak burası önemli güzel pijama giy yoksa ekşın yaşıcam derken rezillik yaşarsın sonra çantanı düzenleyip okul kıyafetlerini bi poşete koyuyosun sonra  çıkıyon ve eğer hoca çevirirse HOCAM ÇOK GEÇ UYANDIM YOK YAZILMAYAYIM DİYE KOŞTUM ÇANTAMI BİLE DÜZENLEYEMEDİM BEŞ DAKİKA GİYİNİP GELEBİLİR MİYİM DİYOSUN VEEE HEM OKULA PİJAMAYLA GİTMİŞ OLUYON HEMDE İLK DERSİN BEŞ ON DAKİKASINA GİRMİYON

Böyle organize planları yalnızca bizim blogta bulursunuz cicişler demedi demeyin

Harika Tayfa gururla sundu

15- Bim'den kondom almak


Ya bunu yapma istediğim sapıkça bi nedenden dolayı değil aksine hayatımın sıkıcılığına ekşın katsın diye..

Aslında bunu neden yapmak istediğimi tam olarak bende bilmiyom ya fantazi peşinde koşmaktan yoruldum artık normal insanların istediği şeyleri istemek istiyorum..

Laned olsun içimdeki anarşist ruha hadi gidelim osman

Şaka bi yana o an çalışan kasiyerin tepkiyi merak ettiğimden alcam bi ara, yoksa kullanmak için değil hem bimden alınan kondom kullanılır mı len

14- İngiltere'ye Harry Potter'ın çekildiği Diagon Yolunu falan görmeye gitmek


Survivorda mı bi yerde gittiler buraya ödül için ama aradım baya hiç videosunu bulamadım.

Agalar şimdi söylemek istiyorum ki ne zaman Tumblrda yada sosyal medyada bi Harry Potter esprisi yapsam anlamıyolar yada gülmüyolar. Filmini izlemeyen insan dolu len bu film izlenmez mi saçma saçma filmlere zaman ayıracağınıza bunu izleyin.

Şimdi Diagon Alley yani bizim çevirilerde Diagon Geçidi/ Diagon Yolu falan diye geçer, Harry Potter'ın büyücü olduğunu öğrenip Hagrid'le okul alışverişine çıktığı yer. Hani kalem, defter, 0.7 uç bi de uçan süpürge baykuş falan sıradan şeyler yani.

O kadar önemsiz bi şey ki asa aldığını söylemeyi unutmuşum, ikinci okuyuşta farkettim neyse işte bu yer aynı şekilde korunuyo çevresindeki dükkanlara her gün binlerce turist geliyor ve bence effffsane bee bide cüce cinlerin (bismillah) yönettiği banka harika be

Ulen gaza geldim İngiltere'yi fethetmeye gidiyorum gelenler bana ulaşsın

13- Chicago'da bi hafta geçirmek


Shameless izleyenler bilirler yada sense8 izleyenler, bu Chicago denen memlekette böyle havadan ilerleyen güzel mi güzel hoş mu hoş tren istasyonu var. Aynı bizim şehrin altından geçen metro istasyonlarımız gibi ama bunlar çok gürültülü ve baya bildiğin tren işte len

Teknolojik seviye yerlerde..

Ama o gürültüde nasıl yattıklarını falan hep merak etmişimdir. Bi de aga ama tren yani ve baya yukarıda köprü gibi bi yerde ilerliyo hava ray mı bi şey vardı bi ara Türkiye'de yapılacak dediler onun gibi ve bence çok tatlış

Chicago Belediyesi çalışıyor


12- Hollanda'ya bi haftalığına gidip yasal uyuşturucu denemek


La içkiyi kumarı karıyı kızı değil de şöyle sigara gibi sarıp ot içiyolar ya onu çok merak ediyom, bağımlı olmayacak kadar az ama o kafayı yaşayacak kadar çok kullanmak isterdim sonra ülkeme dönerim ilk bi hafta uyuşturucu krizi yaşarım belki ama sonra geçer

Keş olmak gibi bi niyetim yok ses kes

1 Anı: Hollandalı üç akrabamdan duydum onlarda tüm gençler içiyomuş ama buradaki gibi değilmiş uyuşturucular, daha zehirsiz mi yoksa daha az etken maddeleri mi var bilmiyom burada içenler uçuyo dedi adam

Bonzai beni bozayi

Uçuyolar derken cidden kanadı olduğunu zannedip çatıdan atlayanlardan bahsediyomuş bu arada

I believe i can fly i believe i can touch the sky

11- Yılda bir de olsa ağaçlandırmaya para yollamak


Zengin olursam orman yapıcam Türkiye ye hatta zengin olmasam da baya para ayırıcam bu konuya. Neden bilmiyorum ama ağaçların kesilmesi bana acayip koyuyo len valla bak kesmeyin ağaçları

Allahım inşşş zengin olurum da boş arazileri orman yaparım inş

Yaparım bilirsin, deliyim gözü kara deliyim. Yakarım Romayı da yakarım heyyt (gerisini bilmiyorum)

 Neyse konudan sapmayalım hadi elinizi açıp yüce Mevlaya dua edin de ben zengin olayım

Hadi kaç kişisiniz bak hepinizin oksijeni sağlayacak ağaçlandırmayı yapıcam yeter ki edin

Allahım inşşşşşşşşşşşallah İkram zengin olur, amin

Eyv

Ağaç ulan bu boru mu

Oskijen diyorum oskijen

10- Sokakta gördüğünüz herhangi bi insana iltifat etmek


Aa çantanız ne güzel

Ne kadar güzel bi karısınız hanfendi

Belki günleri sizin sayenizde çok güzel geçer veya belki buna ihtiyaçları vardır bilemezsiniz.

İltifattan zarar gelmez cicişler

Kendinizi yerine koyun ve düşünün biri geliyo sırf mutlu olun diye çok güzelsiniz yada çok sevimlisiniz diyor

Evlenelim yakışıklı

Ayrıca lütfen sahip çıkalım çirkinlere, gomşumuz oluyo da bizim



9- Bi senelik veya daha uzun bi günlük tutmak


1 bilgi yaklaşık bi buçuk senedir günlük tutuyorum. 2015'in mayısından bugüne (eylül 2016) kadar yani ve hala devam ediyorum yazmaya. yarısını doldurdum defterin bitmeden bırakmam

Günü gününe değil ama olsundu hatta şimdi gidip bakıcam geçen sene bugünlerde ne haldeymişim

Çok depresifmişim la boşverin hatta 1 bilgi daha: ağustos civarı benim tumblr blogum bir miktar edebiydi....

İlk paylaştığım yazı da uzaktan seviyorum seni kokunu almadan falan diye devam eden Cemal Süreya şiiriydi. Sonra özüme dönüp mizah yaptım

8- Hayallerinizi yazmak ve plan yapmak


Aynı günlüğün arkasında hayallerimi yazıyorum ve yüzde kırkını falan yapıyorum genelde. Bide böyle aradan bi ay falan geçince bazen ne kadar saçma şeyler istediğinizin farkına varıyorsunuz mesela ben bi ara paraşütle atlamayı çok istiyodum dedim ya sonradan farkettim ki bu hayal bu zamanın hayali değil.. Bi 27 yaşına falan geliyim öyle atlayayım

Nerden biliyoz belki atlayıp ölücem

Verdiğim paraya yazık

 Sonuç olarak hayal istek defteri güzel bi şey, yapın bence

Hayalleriniz gerçekleşmese de çabalayın, öleceksiniz len bi daha gelmeyeceksiniz dünyaya

Bkz: Bas bas paraları leylaya bi daha mı gelicez dünyaya

7- Hayvan besleyin evde olmasa da olur


Karınca bile besleyebilirsiniz ki bu benim bayadır hayalim. Eskiden karınca çiftliği görürdüm çizgi filmlerde hep özenirdim keşke benim de olsa diye.

Olmadı

Ama yapmayı öğrendim ve karıncalarla ilgili bissssssürü araştırma yaptım öyle böyle değil bak baya araştırdım

Stalk yapan kızlar gibiydim bi ara

Neyse dedim kraliçe karınca bulayım yaparım, sonra baya bekledim buldum tam yapıcam annem Rıza Baba edasıyla geldi ve dedi ki hadi evlat bırak o karıncayı

Bi de kedi istiyom ben ya kediden annemin korkmasına rağmen bi ara annem de alalım dedi. Sonra ben umutlandım falan babama dedim baba kedi alalım mı diye

Babam dedi ki hayır

6- Uzunca bi playlist yapıp bulunduğunuz şehri turlamak


1 bilgi İstanbul'da oturmama rağmen İstanbul'un gezdiğim yerleri çoook az böyle karşıya Beyazit, Galata, Sultanahmet ve Kabataş'a gitmişimdir amma hiç böyle deli dolu gezmedim. Ne nerede bilmem nereyi gezmeli bilmiyorum. Bi gün böyle her yeri gezmek istiyorum fotoğraf çekmek yerine de video çekerim o kadar kamera aldım 500 tl ciciş boru mu

Aslında bunu 15 tatilde yapabilirim, o sıralarda hem turist az olur hem de kar yağar belki. Manzara daha güzel olur, bak bunu şöyle bi yere not edeyim

Of ocak ayı denince aklıma YGS geliyor

Sınavın ocak ayına alınma ihtimali varmış

ÖSYM anan yanımda ÖSYM

5- Sevgilinizle eşinizle karşı cins kankanızla öylesine düğüne gidip dans etmek 

Düğün tanıdık biri olmasa da olur maksat pasta yemek ve kurtlarını dökmek sonuçta. Usulca gidiyorsun ve ortalığın ambiyansina koyuyorsun

Ambiyans kelimesini muhtemelen yanlış yazmışımdır. Hatta büyük bir ihtimalle ilk defa kullanıyorum cümle içerisinde. Bunu kutlamak isterdim ama ortamın ambiyansi müsait değil yoksa biliyosunuz çünkü ambiyans önemli bi olay

Neyse nerede kalmıştık ha evet dans diyoduk. Ya ben dans etmeyi seviyorum ondan bunu koydum bide aklıma bi şey gelmedi, 20 tane şey çok fazlaymış bi daha top 10 listesinden fazla yapmayı düşünmüyorum. Bu yazıya da üçüncü günümü verdim. Şuan saat 05:38 ve daha noktalama işaretleri ve yazım hatalarını düzelticem.

Tabletten yazıyorum ' ı ' harfi yokluğunu çok belli eden bi harf. Özellikle "sıkılırken"

Neyse bu düzenleme işi de rahat bi günümü alır çünkü ne demiş ünlü şair ağır ağır çıkacaksın bu merdivenlerden

Yoksa ne mıymıy yazması gayet de seriyim sensin mıymıy

4- Yeteneklerinizi konuşturup insanlara sergilemek


Örnek verecek yeteneğim var mı diye düşündüm ama sanırım yeteneksizim Türkiye

Bu yüzden biraz daha düşündüm ve sanırım benim yeteneğim tasarım olabilir. Cidden bi ara sırf mimar falan olmak istiyodum dizayn etmek hoşuma gidiyordu.


Şuan düşündüm de cidden küçükken çok kulübe yapma girişiminde bulunmuş biri olarak Şaziye teyze yüzünden içimdeki çocuk tasarıma olan ilgisini kaybetti.. Şaziye teyzeyi geçen yazılarda anlatmıştım kadının resmen işi gücü yok bizim ekmeğimizle oynuyo ya




3- Garaj satışı yapmak


Evet garaj satışını duymuşsunuzdur. Tabi garajınız yok bunun farkındayım ama adını böyle demişler işte ben ne yapayım. Duymayanlar için açayım şu kavramı. Garaj satışı demek elinizdeki şeyleri başkalarına satmak demek. Hani ikinci el tişörtten tut gitara kadar kullanmadığın şeyleri satmak.

Normalde bu konuyla alakalı bi fotoğraf arayıp koyacaktım ama bu fotoğrafa çok güldüm o yüzden bunu koydum

Bide bunun yan etkisinin ne olduğunu biliyor musunuz. Hadi hesaplama yapalım diyelim ki bunu okuyan 200 kişi var bu 200 kişinin her biri 10 tane tişörtü giymediği icin satsa, 2000 tişört eder. Yani farklı farklı insanların gidip yeni 2000 tişört alacağına ikinci el alması demek 2000 tane tişörtün üretilmemesi demek. Çünkü eğer siz bir şeyi alırsanız o açığı doldurmak icin yenisini üretirler almazsanız orda bi açık yoktur ve satış olmayan yerde de üretim niye yapsınlar demi?

Biliyorum biraz kamu spotu olacak ama kullandığımız akıllı telefonların her sene değişmesi ve bu değişen şeylerin çok küçük farklılıklar olması çok saçma değil mi? Altı üstü iki santim daha uzun bi ekran için kullanılan kaynaklar israf değil mi be yapmayın etmeyin gözünüzün yağını yiyim kurban olduklarım

İkinci eli yayalım

Bi de bu konu hakkında bilinçlenmek işteyen gençler şu videoyu izlesin ve oturup halimize ağlayalım. Biliyorum video 20 dakikalık ama sunum sayesinde size beş dakika gibi gelecektir. Uzunluğuna bakmayın ben zevkle izledim


2- Sevdiğiniz kişiye hoşlandığınız veya sadece beğendiğiniz birine gidip dürüstçe beyleyken beyle demek


Yapın n'olcak kimse kimseye gidip seni seviyorum dedi diye bıçak saplamaz ya da "ahahaahah mala bak beni seviyo xddxdxd" demez. Büyütmeyin ve söyleyin gitsin

Hayırı da eveti de kabullenin ve oturup halinize ağlamayın

Büyüyün büyüyün pınarla büyüyün




1- Kendi ölmeden önce yapılması gereken şeyler listenizi hazırlamak


Bu benim kendi ölmeden önce yapılacaklar listemdi. Size yüksek ihtimalle uymayacaktır çünkü benim isteklerim sizin hayatınızın basit bi bölümü olabilir. Yada ne bileyim yeteneğiniz yokt
ur arkadaşınız yoktur sevdiğiniz yoktur Allah nasıl belanızı vermiştir bilemem o yüzden en iyisi kendi listenizi oluşturmak.



Ve böylelikle saat altı buçuk oldu yarın bunlara fotoğraf eklerim yazım hatalarını ve gerekli yerleri düzenlerim. Sonra yollarım gider. Bu arada sizin ölmeden önce yapmak istediğiniz şeyleri de okumak isterim

Listelerimizi kapıştıralım mı tatlı kız??

Yazı önerisi yapıcam Eifin bugünde ölmedim anne adlı yazısını okumayanlar buraya tıklayarak yazıya uçabilirsiniz --> uçur beni pakize

Bide sevgilinizle yapacak eğlenceli şeyler arıyorsanız bu yazıyı da okuyabilirsiniz --> beni de uçur pakizeem <3

Kim bu Unknown

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır