Agalara Geldik

Takip Edin

AgalarSokakta #1: Maltepe Sahil / İstanbul



By  Unknown     22:25:00    Etiketler:,,,,,,,,,,, 


Evet önceki yazıda bahsetmiştim böyle gittiğim gezdiğim yerleri falan fotoğraflayıp bunları da paylaşmak istiyorum burada diye. Bunları da  Tumblr taslaklarımdan bulup çektim. Burası Maltepe sahili. Maltepe sahiline çok sık gidiyorum böyle ayda iki üç kere falan hep giderim. Genelde tek başıma gidiyorum çünkü arkadaşım yok aflkjsnlak


Şaka şaka aslında bulsam bulurum benimle gelecek birilerini ama tek başına gitmemin bi başka sebebi de maltepe sahilde çok güzel düşünülüyor. Hani bazen böyle canınız sıkılır beyninizde düşünceler dönüp durur ya, işte o zamanlarımda hep sahile giderim ben. Oturur bi kayalığa dalgaların ileri geri gidişini izlerim. Martılar ve son zamanlarda kargaların uçuşunu izlerim. Ve ne yalan söyliyeyim kuş olmayı hayal ettiğim bile olur bazen xd


Bazen denizin üzerinde siyah ördeğimsi kuşlar olabiliyor hatta eğer şanslıysanız yunus balığı bile görebilirsiniz. Tabi tam anlamıyla değil ama yunus sürüsünün geçişini anlayabiliyorsunuz. Ben 3 kere falan gördüm ikisini sahilde birini de vapurda görmüştüm. Çok efsane bi olay oluyor ama insan düşünmüyo değil.. "Eğer yunus varsa köpek balığı da olabilir mi?????"




Bir de sahilin en güzel yanlarından birisi etrafın kedi dolu olması bence. Eğer hava çok soğuk değilse kedi sevmek çok da güzel oluyor. Ama soğukken eliniz donuyo şimdiden diyim kjfdkf

Bak mesela üstteki kedi işini biliyor lambanın üstü sıcak ya hani gidip oturmuş oraya oh mis





 


Ve sahilin yeni yapılmış doldurma alanına yeni yapılmış bi beyaz park gördüm geçenlerde. Bu arada tüm sahili yeniliyolar he seçimler yaklaşıyor ya ondandır. Seçimlerin gelişini seviyorum aga herkes bi halka yaranma çabasına giriyo 3 parti birden bi ay da olsa bişeyler yapmaa çalışıyolar. Mesela akp belediyesi sahili yeniliyo. Chp belediyesi damacanayla su dağıtıyodu hala yapıyo mu bilmiyorum ama efsane ya damacanayla su alıyoduk her hafta sdlfksjdlfj

TŞKRLER CEHAPE TŞKRLER AKAPE

sen bişi yapmadın bana ama hadi sana da TŞKRLER MEHAPE








Aga sahilde gidiyosun tamam ama maltepedesin yani o araba ne şimdi güzel kardeşim.

NE KADAR DA GÜZEL KEŞŞŞŞKE BENİM DE OLSA

oh nazar oh oh


Vee son olarak da bu fotoğrafı koyup gideyim. Bu ilk yazı oldu gezi yazılarına. Gezi yazısı dediğim edebi anlamda değil agasal yapıda gezi yazısı dsfklsnf

Diğer gezi yazılarını özenle fotoğraflıcam elimde olanları kullanarak yaptım bu seferkini. Ama olsun açılışı sahille yapmak istedim. Agalarım yiğitlerim kendinize iyi bakın diğer yazılarda görüşmek üzere

Bu arada ygs'ye giricem dua ederseniz sevinirim

son dört gün !

bb


 



Kim bu Unknown

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır