Agalara Geldik

Takip Edin

Boş Zamanlarda Yapılabilecek 7 Boş Zaman Aktivitesi



By  Unknown     18:00:00    Etiketler:,,,,,,,,,, 


Merhaba agalarım artık eski yazı türlerine benzer şeyler yazmaya başlayayım dedim. Aklıma gelen ilk konu da bu oldu. Benim genellikle pek boş zamanım olmuyor olunca da boş boş oturuyorum. Bünye alışık olmayınca tabi zor oluyor..

Mesela şuan boş vaktimdeyim diye bu yazıyı yazma kararı aldım. Blogum da olmasa iyice boş gezenin boş kalfası olacakmışım. İyi ki var canım blogum <3

Giriş kısmı yeterince uzun olduysa konuya dalabilirim. Bu giriş kısmını kısa tutunca kendimi kötü hissediyorum ya bodoslama dalmak gibi bi şey oluyo sanki. Bu arada bodoslama deyince aklıma çok rezil bi anım geldi ilerde anlatırım belki şuan o kadar öz güvenim yok. AGA KONUYU DAĞITMAK GİBİ OLACAK FARKINDAYIM AMA ÖZ GÜVEN NASIL AYRI YAZILIR YA

ABİ SEVENLERİ AYIRMAYIN BE


Boş vakitlerde yapılabilecek şeyler listesinin ilk maddesiyle konuya giriyorum.



7- Yazı yazın /  Kitap okuyun 

Çok klişe olacak biliyorum ama en basit boş zaman aktivitesi yazı yazmaktır. Bakın mesela ben şuan yazarak çok güzel bi şekilde hem  blogumu güncel tutuyorum hem de zaman geçiriyorum. Buraya yazmayınca günlüğüme yazıyorum ve biliyomusunuz ama koca ajanda bitti sayılır. İki senedir arada sırada yazarım hep oraya. Bu senenin yazında biter ve bi yere saklarım onu. Ya da gömerim bilmiyorum ilerde tarihçiler bulup "Vay anasını be Allah düşmanımın başına vermesin" desin istiyorum.

Siz de yazı yazarak boş zamanınızı değerlendirebilirsiniz. Eğer ne yazacağınızı bilmiyorsanız hemen size bi tavsiyede daha bulunayım. Ben ajanda not defteri falan bulunca alıp saklamayı çok seviyorum. Böyle toplayıp lazım olur ileride diye tutuyorum hep. Ama içine bi şey yazıp kirletmek de istemiyorum o yüzden kalıyolar bomboş bi vaziyette. Siz de benim gibiyseniz şuradaki yazıda boş bi ajandayla neler yapabileceğinizi anlatmaya çalıştım. Okumak isteyenler için link bırakayım (tık). Eğer ben ajandayla falan uğraşamam diyorsanız blog da açabilirsiniz. Ama blog çok emek isteyen bi olay oradan göründüğü kadar kolay değil şimdiden uyarıyım




6- Gezin Fotoğraf / Video Çekin

Şunu yapmayı hep çok isterdim böyle çok dolaşayım çok göreyim ve her yerde bi anım olsun isterdim. Hala istiyorum gerçi niye böyle geçmiş zamanla çekimlediğimi bilmiyorum. Bu blogta AgalarSokakta diye bi yer açtım göreniniz vardır belki. Orada gezdiğim yerleri falan çekme planım var. Hadi bakalım hayırlısı.

Eğer siz de fotoğrafa meraklıysanız böyle bir şey yapabilirsiniz.. Blogunuz olması gerekmez. Çektiğiniz fotoğrafların çıktısını alıp bi galeri veya bi defter oluşturabilirsiniz. Ya da hiç değilse belki bi youtube hesabı açabilirsiniz. Ama ben çok üşengeç biriyim diyorsanız başka bi boş zaman aktivitesine geçebilirsiniz




5- Yeni insanlarla tanış

Yeni insanlarla tanışmak dediğim işte sosyal medyada ya da c2 gibi anonim chatlerde arkadaş edinebilirsin. Bilim insanları diyorlarmış ki yeni insanlarla tanışmak beyni geliştiriyormuş. Ben demiyorum bilim adamları diyolarmış. 

Ya da derseniz ki ben hem konuşup hem de dil öğrenmek istiyorum, o zaman size şu siteyi önerebilirim. Bu sitede dünyanın her yerinden insan bulabilirsiniz. Site çok boş ve paintle yapılmış gibi duruyor farkındayım ama napak yani siteyle çetleşmeye gelmedik sonuçta

sitenin link Students  of the World (tıkla bakim)




4- Müzik dinleyin 

Evet çok klasik olacak ama müzik dinlemek hem zevkli hem de zamanı hızlı geçiren faaliyetlerden birisi. Eğer yapacak hiçbir şeyim yok diyorsanız gidin açın bi şarkı dinleyin. Eğer ne dinleyeceğinizi de bilmiyorsanız size minnak bi tavsiye de vereyim youtuba bi kelime yazın ingilizce ve yanına lyrics ekleyin. O kelimeyle alakalı bir sürü şarkı çıkar hadi eyv




3- Boş zaman siteleri araştırın


,Hepiniz zaten bunu yapmışsınızdır ama yine de yazmak istedim. Eğer hangi siteyi nereden bulucam derseniz onun için de bir site var. Aşağıdaki siteye girin ve butona tıklayın sizi gereksiz sitelere yönlendirecektir..

http://www.theuselessweb.com




2- Dizi- Film izleyin

Bu da çok klasik gibi olacak ama film izlemek çok yapılan bi boş zaman aktivitesi ve ben insanın bunu yaparken kendinizi dil alanında da geliştirmesi gerektiğine inananlardanım. O yüzden yeni bulduğum bi web siteden bahsetmek istiyorum. Bu sitede birçok dizi ve filmi ingilizce alt yazılı olarak izleyebilirsiniz. Hatta duyduğuma göre Türk dizisi de bulunduran bir siteymiş. Ama ben kendi dizilerimi izlemekten hiç vakit bulamadım araştırmaya.





1- Kendinizi geliştirin

Bunu istediğiniz alanda istediğiniz şekilde yapabilirsiniz. Düşünce yapınızı geliştirin, resim yeteneğinizi geliştirin, yazım konusunda geliştirin, isterseniz Counter Strike (kantır) oynama alanında kendinizi geliştirin ama aynı yerde durmayın. Bazı romanlar bu yüzden şimdiden okumak istediğim kitaplar arasında. Hani içinde bin bir türlü özlü söz bulunduran kitaplardan bunlar. Mesela Simyacı, Kürk Mantolu Madonna , Küçük Prens, Uçurtma Avcısı, Alaska'nın Peşinde ve benzeri kitaplar.

(Yayınlamadan önce edit: Alaskyanın Peşinde'yi ve Kürk Mantolu Madonnayı  aldım ilk sayfalardan beri çok güzel sözlerle başlıyo Kürk Mantolu Madonna. Kaliteli olduğu belli yani.)

Düşünce yapımın genişlemesini istiyorum. Çünkü herkes çok basit bi açıdan hayata bakıyor. Genelde bu açı ailenizin mahallenizin ya da içinde bulunduğunuz toplumun yönlendirmesiyle oluşuyor. Ve ben artık bundan çok sıkıldım.

Artık bi resme baktığımda pikasso, van goh veya leğonardo falan ne görüyosa onu görmek istiyom

Artık sanat sanat içindir demek istiyom.

--------------♣--------------

Konuyla alakasız ama bugün olan bi kaç şeyden bahsetmek istiyorum. Şimdi Looking For Alaska'yı alcağım kitapçıya gittim ingilizcesiyle uğraşmak istemediğim için Türkçe aradım ama adam dedi "İngilizcesi var onu da sen alamazsın ehehe" sinirlendim "niye almıyım sıkıntı olmaz benim için " dedim. Cidden olmaz zaten Paper Towns'ı da İngilizce okumuştum ama öyle demeyecektin orospu!

 Neys sonra alırken dedi "20 TL" dedim (içimden) "yuhhhhh yirmi ne demek gavur musun 20 liraya kitap mı olur!!!" Ki dibine kadar haklıyım ama sonra farkettim ki kitabın ön kapağı tam ortadan 3-4 santim yırtılmış. Dedim "abi bu yırtık yalnız.. beş liraya ver alayım" 

ADAM YÜZÜME ÖYLE Bİ BAKTI Kİ KORKTUM AQ DEDİM "ŞAKA YAPTIM ALFKNALF" sonra güldü ben de güldüm dedi "ama aynen yırtıkmış 15 olsun sana.." Hemen dedim ki "10 olsun ikimizin de gönlü olsun" adam yine afalladı beklemiyodu böyle dişli bi pazarlıkçıyı herhalde dedi "12 olsun" dedim "kabul 12 veriyorum" HEMEN DEDİ Kİ "YOK DURR 13 OLSUN 6,5TAN İKİ BİRA ALIRIM"

ee hoca da boş durur mu yapıştırmış cevabı "laf ağızdan bi defa çıkar hem benim 12 liram kalmış kusura bakma.." Sonra adam dedi "tamam len ver hadi" çıkartıp yirmi lira verdim aq dafshakfjsdkffksfdsfn

Diyo ki "şerefsize bak hani 12 liran kalmıştı klajdaslkdnalkd"

Adam haklı ama cocumuyo, aldım kitabı ve çıktım xdd

ayrıca bugün @miskinkurt'un doğum günü iyi ki doğdun amedim civanım

--------------♣--------------




Ve böylece bi yazının daha sonuna geldik. Kısa oldu ama yetiştiremiyorum tek başıma yazı yazmayı, kusura bakmayın.. Eğer bloga ara sıra girip az da olsa seviyorsanız ve yeni yazı olunca telefonunuza bildirim gelmesini istiyorsanız mobilden siteye girin ve sağ alttaki kırmızı çan şekline tıklayın. Tek tıkla abone olabilirsiniz. Bazen bildirim yollamaya üşeniyom ama genelde yeni yazı yazınca bildirimini de yazıyom ve atıyom..

Neyse uzatmıcam sizi seviyom beni seviyosanız yorum atın tşkler dklfjlsjf


Kim bu Unknown

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

3 yorum:

  1. "Van goh ne görmek istiyosa ben de onu görmek istiyorum" işte bu ben lcsxkjckddlwğf bu yazında güzel olmuş fare bey seviniyosun diye yorum atıyorum kıymet bil cjxkşwlğwg şaka şaka cidden güzel olmuş ondan yazdım hadı bb kcmdğdpwpgm

    YanıtlaSil

  2. Hi my loved one! I want to say that this post is awesome, great written and include approximately all vital infos. I would like to look extra posts like this . all of craigslist

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Well thank you so much :) really suprised that you know our language :)

      Sil

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır