Agalara Geldik

Takip Edin

İçinde Yaşamak İsteyeceğiniz Türden Fotoğraflar



By  Unknown     17:29:00    Etiketler:,,, 

Hiç bi fotoğraf görüpte vaaay be ne güzel bi an keşke orda olsaydım dediniz mi? Ben demedim ama hissetmedim dersem yalan olur. Tumblr kullanıcıları bu anı çok yaşarlar. Buradaki  fotoğraflar da çoğunlukla tumblrdan alıntı. Isterseniz duvar kağıdı olarak da kullananabilirsiniz. 





















































































































































Kim bu Unknown

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır