Agalara Geldik

Takip Edin

Sevgiliyle Yapılabilecek 23 Harika Aktivite



By  İkram     15:56:00    Etiketler:,,,,,,,,, 

Evet Agalarım yaz tatiline çok az kalmasıyla beraber sevgililer telaş içerisine girmiş bulunmakta. Bunca boş zaman varken hep aynı şeyleri yapıp (sinemaya gidip) duran sevgililer için daha farklı aktiviteler topladım. Yalnızsanız üzülmeyin en iyi arkadaşınızı alıp yapabileceğiniz şeyler de mevcut :d

O zaman bakalım bu sevgiliyle yapılabilecek 23 faaliyet neymiş..



Sevgiliyle yapılabilecek şeyler listesi


Konsere Gitmek:  Bu biraz klişe olacak ama olsun konserler güzel zaman geçirmek için birebirdir. İstediğiniz gibi bağırıp içinizdeki enerjiyi atmanızı sağlarlar. Ancak baş ağrısı yapabilir ve cebinizi yakabilir.


Lunapark:  Bunu ilk sıraya koymalıymışım gibi hissediyorum ama sıralama yapmayacağım. Yaz tatili geldiğinde Lunaparklar dolup taşar. Ve lunaparklara para getiren kişiler ya çocuktur ya da sevgilidir. Sevgililik kavramı olmasaydı lunaparklar aç kalırdı.

Şahsen lunaparkları sevmem. Yapım çok sallantıya gelemiyor ve lunaparktaki iki üç şey hariç tüm oyuncaklar bana inat dönmeli sallanmalı oyuncaklar. Ben sevgilimle gidersem anca hız treni çarpışan araba falan kullanırım. O yüzden kendi adıma lunaparkı eliyorum. Sıradaki maddeye geçelim


Kayık: Şunu gerçekten yapmak isterdim. Mesela Kartal Pendik civarındaki sahillerde olur böyle bir grup kayık vardır bağlanmış vaziyette durur. O kayıklar 15 TL'ye kiralanabiliyor diye biliyorum. (İnternette 7,5 Tl diyor) Çok açılmaya da izin vermiyorlardır sanırım ama emin değilim. Sevgilim olsun ilk bunu araştırıcam.


Orman Yürüyüşü: Bir başka yapmak istediğim aktivitelerden birisi de budur. İstanbulun Avrupa tarafında Belgrad Ormanları vardır, mutlaka duymuşsunuzdur ismini. Bu ormanın içinde göl, koşu pakuru ağaç kuş böcek ot bok ne ararsanız var diye biliyorum ve acayip güzel bir yer. Hiç gitmedim ama bir aralar burada kamp yapmak istiyordum. Bu yüzden baya araştırmıştım. İzmir'e okumaya gitmeden önce ziyaret etmek istediğim bir İstanbul beldesidir. Bir de Galata'ya ve Çamlıca tepesine çıkarım gitmişken.





Hayvanat bahçesi: Hayatımda bir kere hayvanat bahçesine gittim bir kere de akvaryuma gittim. İkisi de çok güzeldi. Hayvanat bahçesi Darıcada kalıyor. Burası İstanbul'un Gebze'ye yakın bir kesimi diye biliyorum yanlışım varsa düzeltin haritalardan bakamayacağım üşeniyorum.

İçinde bir sürü hayvan vardı. 

(hadi canım hayvanat bahçesi olmasından kaynaklanmasın?)

Birde akvaryum var tabi. Bu akvaryum çok çok çok güzeldi ya harikaydı. İçinde köpek balıkları falan geziyordu böyle tepenizde yüzüyorlar falan. Nasıl anlatılır ki bu. Muhteşem bir şeydi.

Sanırım Florya'da yani Avrupa yakasındaydı burası da.


Bilardo oynamak: Hayatımda hiç bilardo oynamadım, bilardo kafe mi diyorlar ne diyorlar bilmiyorum ama oralara gitmedim. Ama her şeyin bir ilki varmış. Bizim buraya yakın Maltepe sahil taraflarında bir bilardo oynanan yer görmüştüm diye hatırlıyorum. Bir aralar en yakın arkadaşlarımdan birisi hep bilardo oynayalım falan diyordu, ben de üşeniyordum. Pişmanım ama kısmet değilmiş. İleride ya tek başıma oynarım ya da sevgilim/arkadaşımla falan oynarım.

Antikacı ya da hediyelik dükkanı: Hediyelik dükkanları ve antikacılarda çok harika eşyalar olabiliyor. Örneğin benim bildiğim bir sokak var Kadıköy'de, orada böyle yan yana dizilmiş hediyelik dükkanları, dükkanların içlerinde de çok hoş eşyalar var. Bu sokağı merak edenler kadıköy köstebek yazsınlar google haritalarda. Bu köstebek denen dükkanın oradaki sokak üç dört tane daha hediyelikçi içeriyor. (Akmar pasajının üst sokağı işte ya)


Beraber yemek yapmak: Sevgilimle yapmak istediğim en basit ama en tatlı aktivitelerden birisi bu benim. Düşünsene o çorbayı karıştırıyor sen sofrayı kuruyorsun. O çorbayı bitirip ekmeği doğruyor sen salata yapıyorsun. Harika aga yav..

Bir de mangal yaptığınızı düşünsene agaaaaaa

o kadar ileri giden sevgililer varsa evlensin


Bisiklete Binmek: Sevgiliyle veya değil, bisiklete binmek dünyanın en güzel faaliyetlerinden birisi diye düşünüyorum. Belki de bu düşüncem hayatımda hiç doya doya bisikletim olamamasından kaynaklanıyordur bilemiyorum. Ne zaman bisiklet alsak çaldılar. 3 kere bisikletim oldu diye hatırlıyorum. Üçünü de apartmanın bodrumuna zincirlemiştik. Adamlar üçünde de inatla apartmanın kilidini açmış bodrumun kilidini kırmış ve bisikletin zincirini kesmişlerdi. Eğer okuyorsan sana bir arkadaşımın sözünü söyleyeyim sevgili hırsız kardeşim. "Madem o kadar azmin vardı neden kuyumcu soymadın?"


Piknik yapmak: Sevgilinizle yapacağınız en güzel klişe şeylerden birisi piknik yapmaktır. Bu piknikte mangal yapın demiyorum ama hiç değilse bimden sucuk sosis falan alıp ufak bi ateşte pişirebilirsiniz bence. Mesela biz ahmetle bir gün sahile gidip üç beş tahtayla ateş yakmış, marşmelov ve sucuk pişirip yemiştik, günün devamı çok kötüydü ama anlatamayacağım kusura bakmayın :dd


Salıncakta sallanmak: Küçüklüğümden beri salıncakları çok severim. Eskiden salıncaklar yetişkinlerin de binebilecekleri şekildeydi, şimdiyse neredeyse her parka yapılan salıncak plastik bebek salıncakları oldu. En iyisi halat alıp kendi salıncağınızı yapmak. Hatta hamak bile alabilirsiniz uğraşamam diyorsanız.




Yolculuk: Uzun araba ya da otobüs yolculuklarını çok seven birisi olarak sevgilimle aynı kulaklıktan müzik dinleyerek bilmediğim bir otobüse binip gezmek isterdim.Hiç bilmediğim duraklarda bekleyip, hiç bilmediğim sokaklarda gezmek, bir daha hiç görmeyeceğim insanları görmek isterdim.

Ne demiş ünlü aga "Arada yanlış yollara sapın, yeni yerler keşfedersiniz"

İftar yapmak: Beraber mangal yapmak "seni seviyorum" içinde bağdaş kurmaksa beraber iftar yapmak "seni seviyorum" içinde halay çekmektir arkadaşlar. Diyecek başka bir şey bulamıyorum. Önümüz ramazan sevgilisi olanlar iftar yapın :d


Balık tutmak: Bunu sevgilimle değil de kendim yapmak istiyorum ama ne var biliyor musunuz? Tek başına yapmak istediğiniz her şeyi sevgilinizle yapınca kat kat daha zevkli oluyor. Sevgiliniz varsa çorba karıştırmak bile eğlenceli :d  Balık tutmak da çok huzur verici bir aktivite, bir de yanınızda sevgiliniz varsa oh değmeyin keyfinize..


Albüm hazırlamak: Sevgilinizle yapabileceğiniz en romantik olaylardan birisi de albüm hazırlamaktır herhalde. Bu albümde konuşmalarınızın screenshotları olur, beraber fotoğraflarınız olur vs böyle şeyleri koyabilirsiniz.

Tanışmak: Sevgilinizi bi kafeye çağırıp tekrardan ilk bulumanız veya ilk tanşmanız gibi taklit yapabilirsiniz. Hiç tanışmıyor gibi davranıp o ilk günü canlandırabilirsiniz.


Geçici dövme: Geçici dövme veya hint kınası ile kendinize gayet hoş bir anı bırakabilirsiniz. Böyle 10- 20 gün boyunca bakıp bakıp gülümsersiniz, hoş olur yani. Hint kınası daha mantıklı bence hem 5 tl gibi bir fiyatı oluyor hem de tek kullanımlık değil istediğiniz zaman tekrar tekrar yapabilirsiniz.

At binmek: İstanbulda ata binemk için çeşitli yerler var ve sanırım anadolu yakasında bir adet, avrupa yakasında ise iki tane eğitim yeri var. Eğer öyle bir şey yapabilirseniz eğitime katılabilirsiniz. Bazı turlar oluyor 30 tl falan verip ata binebileceğiniz turlar. Bu turlar genelde birisi atın ipinden tutarak yapılan turlardan, ama eğer binicilik diplomanız olduğunu söylerseniz size sürüş izni verebiliyorlar.






Korku oyunu oynayın: Korku oyunları çok harika oyunlardır. Bir ara çok popüler olan bir söz vardı şey diyordu. Sevgilinizle korku filmi izlemek sizi birbirinize yakınlaştırır falan diye. Korku filmi yakınlaştırıyorsa korku oyunları sizi yapıştırır inanın bana. Bir keresinde amnesia gibi ismi olan bir oyun vardı, Oynaması o kadar eğlenceli oluyor ki önce korkudan çığlık atıyorsunuz sonra attığınız çığlığa gülmeye başlıyorsunuz

Gülmeme yarışı: Derin nefes alın, karşılıklı oturun. Gözlerinizin içine bakın, gözlerinizi hiç bi şekilde kaçırmayın ve ciddi durun. İlk dişleri görünecek şekilde gülen kaybeder. Aynı şeyi göz kırpmama oyunu şeklinde de yapabilirsiniz. İlk gözlerini kırpan kaybeder.


Tahmin oyunu: Sevdiğiniz bir roman/film/dizideki karakterlerin isimlerini kendinizinki ile değiştirip karşılıklı hikaye anlatarak tahmin etmeye çalışabilirsiniz. Mesela atıyorum açlık oyunlarını mı anlatacaksınız. Kendimden örnek vericem, benimle herhangi bir isim (Fatma) olsun. İkram ve Fatma 12 mıntıkadan birinde yaşıyorlardı. Sonra kapitol tarafından oyunlara götürüldüler ve kazandılar.

(Bu çok kolay oldu ama olsun)

Son olarak hesap yapmak:





Adam haklı beyler hanımlar. Eğer ilişkinizde ciddiyseniz, ben bu kişiyle gelecek görüyorum diyorsanız bunları yapabilirsiniz. Değer alın değer verin tekrar değer alın. Hep değer verirseniz o ilişki yürümez. Hep kız adama bir şeyler yapalım diye tekliflerde bulunmamalı, ya da hep hesabı erkek ödememeli. Aynı şekilde hep bir erkek de bir kıza bir şeyler yapma teklifinde bulunmamalı. İkinizin de ileri zamanlar için planlar kurması ve beraber zaman geçirme isteği olması gerek. Yoksa tek taraflı olarak yürümez bu işler. Hesabınızı yapın.

Sevgilinizi sevin ama kendinizi daha çok sevin..

Bu yazı da burada bitsin o zaman. Sizin sevdiğiniz ya da sevgilinizle yapmak istediğiniz bir faaliyet var mı? Siz olsaydınız buradaki listeden hangisini kesinlikle yapmak isterdiniz?

Yeni yazılardan haberdar olmak için sağ aşağıdaki kırmızı çan şekline tıklayabilirsiniz. Kendinize iyi bakın

Kim bu İkram

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

7 yorum:

  1. Çok iyi yazmışsın güzel yazmışsın da bunları yapabilecek ne sevgilim ne de arkadaşım var :/ olsun okurken hayalini kurmak bile güzeldi

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederimm gel beraber yapak

    YanıtlaSil
  3. Bu yazıdan anlıyoruz ki Ikram'ın sevgiliye ihtiyacı var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olmadığını nerden biliyon fıstık

      Sil
    2. hayır yok zaten ama nerden biliyon

      Sil
  4. Ben evliyim ama eşimle sevgiliyken de bunların hiçbirini yapmıyorduk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle yorumunuzu görmek çok mutlu etti :D ayrıca evliyken de yapılabilir diye düşünüyorum çok geç kalmış sayılmazsınız sanki

      Sil

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır