Agalara Geldik

Takip Edin

Film Önerisi: Kral Arthur- Kılıç Efsanesi



By  Unknown     13:00:00    Etiketler:,,,,,,, 


Merhaba Agalarım, yaklaşık yarım saat önce İngiltere'nin en meşhur efsanelerinden biri olan Kral Arthur efsanesinin bu sene vizyona girmiş olan filmini izledim. Filmin tam adı Kral Arthur: Kılıç Efsanesi (Orjinal adıyla King Arthur: The Legend of the Sword)

Eğer izlemediyseniz kesinlikle tavsiye ederim, çünkü baya kaliteli yapılmış. Filmin konusu şu şekilde:

-Spoiler vermek delikanlı adama yakışmaz aga korkmadan okuyun gayrı-

Zamanın büyük büyücülerinden olan Mordred bütün krallıkları yavaşça yok eder, en sona kalan Camelot krallığına saldırdığında ise Kral Uther Pendragon tarafından bozguna uğratılır. Kral Uther Mordred'ı Merlin denen başka bir büyücüden aldığı sihirli bir kılıç olan Excalibur sayesinde yenmiştir. Ancak krallığın içinde Mordred ile iş birliği içerisine girmiş olan başka bir kişi Uther Pendragonu öldürüp kral olmak ister. Başarılı da olur, Uther ve karısını öldürmüş, kral olmuştur. Ama kılıcı ele geçirememiştir. Uther ölmeden önce kılıcı bir kayaya gömmüştür.

Bu olaylar sırasında Uther'ın çocuk yaştaki oğlu Arthur kaleden çıkartılmış ve kimliğinden habersiz bir şekilde küçük bir köyde yaşamaya başlamıştır. Kılıç ise kayadan kimse tarafından çıkartılamamıştır. Ta ki Arthur kılıcı çıkartana kadar.


Filmin en beğendiğim yerleri savaş sahneleriydi. Normalde kan, vahşet, savaş, aksiyon gibi şeyleri hiç sevmem. Ben çiçeklerin, böceklerin ve unicornların tarafındayım (böceklerden emin değilim onu silebiliriz) ama içinde fantezi olan her türlü aksiyona bayılırım. Büyücüler, ejderhalar, uzaylılar falan varsa o film güzeldir benim için :D Kral Arthur'da ise dövüşler sihirli kılıcı içerdiğinden dolayı çok fantastikti. Bu yüzden aşırı beğendim o sahneleri.
  
Filmin beğenmediğim yerleri ise kurdukları savaş planlarını hem çok karışık hem de çok hızlı geçmişler. Alt yazıyı mı okuyalım filmi mi izleyelim yoksa planı mı kafamızda canlandıralım kardeşim biz de insanız.

Ek olarak şunları söylemek istiyorum, eğer King Arthur'u izlediyseniz Merlin denen diziyi de izlemenizi şiddetle değil hoşgörüyle tavsiye ediyorum. Çünkü şiddet kötü bir şey. Merlin dizisi ise çok güzel bir şey. Eğer Merlin'in konusunu merak ederseniz şurada aylar önce anlatmıştım.

İlgili yazı

Bu da böyle bir yazıydı. Artık şey yapayım diyorum, hani kısa yazılar yazayım ama sık sık yazayım.Çünkü uzun yazınca bitmiyor gadasını aldığımın yazıları.

Son olarak eğer filmi izlediyseniz film hakkındaki yorumunuzu bekliyor olacağım. Öptüm burnunuzdan, kendinize iyi bakın ♥

Kim bu Unknown

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır