Agalara Geldik

Takip Edin

Harry Potter Gibi Bir Dizi Önerisi



By  İkram     12:00:00    Etiketler:,,,,,,,, 


Harry Potter'la büyümüş bir çocuk olarak hep büyü ve fantazi hayranı olmuşumdur. Benim gibi Harry Potter hayranı olanlara Harry Potter gibi bir dizi önerim var. Büyü temalı dizileri ve fantastik dizileri beğenenlere bu diziyi şiddetle tavsiye ediyorum.

Dizinin adı The Magicians. Konusu ise büyü yeteneği olan insanların bir okulda eğitim görmesi üzerine kurulmuş. Basitçe Hogwarts'ın Amerika versiyonu olan Breakbills isimli okulda okumak üzere sınavı kazanan Quentin Coldwater, okula başlaması ile çok garip olaylar meydana gelir.

Bir varlık Quentin'in ve diğer herkesin acı içerisinde ölmesini istemektedir. Quentin'in ve arkadaşlarının, bu varlığın ne olduğunu araştırırken aynı zamanda bu varlığa karşı savaşabilecek gücü ve bilgiyi toplamaları gerekecektir.

Hem mizahi yönü ile hem de daha büyük kitleye hitap etmesi ile bu diziyi beğeneceğinizi düşünüyorum. 3. Sezon onayını alıp 2018de başlayacak olan The Magicians dizisi şuan sezon finalinde. Eğer hızlı hızlı izlerseniz yeni sezona yetişebilirsiniz :)

Dizinin ilk sezonunda (sanırım üçüncü bölümünde) Türkçe büyü yaptıklarını da eklemek istiyorum. Kızın sana dönmeni emrediyorum diyemeyişini izlerken alacağınız zevk efsane olacak inanın bana. Hele çocuğun seni bağlamak deyişi. Afferdersiniz diyemeyişi....

Seni balgamişyu diyor resmen ama büyü tutuyor çok saçma. Son kelimeyi resmen uydurmuş aga nasıl olur da büyü tutar??

Kim bu İkram

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

2 yorum:

  1. finallerden sonra izleyecek dizi ararken bu öneri mükemmel oldu :D bu güzel öneri ve yazı için teşekkürler :D

    YanıtlaSil

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır