Agalara Geldik

Takip Edin

Bir Sevgiliye Alınabilecek En Güzel Hediyeler



By  İkram     12:00:00    Etiketler:,,,,, 

Şöyle bir soruyu çok sık duyuyorum. "İkram, sen erkeksin bilirsin. Erkek arkadaşıma doğum gününde ne almalıyım?" Ya da " Sevgilime hediye olarak ne alabilirim?" Her sene 24 şubata yaklaştıkça belirli bir tayfa aynı soruyu sorup duruyor. Örgüt gibiler. Aslında alınacak hediyeye; başkasına sormak yerine, onu çok iyi tanıyan birisi olarak sizin karar vermeniz taraftarıyım derdim. Ancak böyle bir yazı yazarak size ufak da olsa birer fikir verebilirim diye düşünüyorum. Böylece hem belki siz sayemde sevgililer gününde sevgilinize özel ve şık bir hediye alabilirsiniz. Hem de artık ben bir daha malum soruyu sorduklarında bu yazının linkini atabilirim.... Yetti gari.


-Sevgiliye Alınabilecek Hediyeler-


1- Klasik bir şeyler istiyorsanız...

Klasik bir hediye istiyorsanız erkek sevgiliye bir saat, kız sevgiliye ise altın renginde bir halhal alabilirsiniz. Ya da bazı yerlerde aynı saatin hem kadın hem de erkek versiyonu oluyor. Buna sevgili saati gibi bir şey diyorlardı. Siz de böyle bir şey alabilirsiniz. Hem baktıkça birbirinizi hatırlarsınız. Hem de güzel bir aksesuarınız olmuş olur. Bir taşla iki kuş.

2- Bir tık daha romantik bir hediye istiyorsanız

Kar küresi alabilirsiniz. Kar küreleri hep güzel birer süs olmuştur. Belki yatağının yanı ucuna koyar ha ne dersiniz? Her sabah gözünün önünde olan bir hediye. Ya da belki bir müzik kutusu alabilirsiniz. Dekoratif bir müzik kutusu alıp ona sıkılınca eşlik edecek bir melodi verebilirsiniz. -Ben yılbaşında aldım, pikap şeklinde ve aynı zamanda çekmecesi var. İsmini de yazıyorlar üzerine daha ne olsun :D)

3- Eğer aileniz de izin veriyorsa

Sevgilinize verebileceğiniz en güzel hediyelerden birisi de ona hiç görmediğiniz bir şehri beraber gezebilme imkanı vermenizdir. Önceden seçtiğiniz güzel bir yerde günübirlik bir seyahate kim hayır der ki. Aman dikkat edin ikinizin de boş olduğu bir zamanda olsun bilet. Yoksa gider güzelim seyahat.

4-  Ben sevgilimle arkadaş gibiyim diyorsanız

Sevgilinizin ya da ikinizin bir fotoğrafını alıp internetten bulduğunuz bir karikatürcüye çizdirebilirsiniz. Eskiden alışveriş merkezlerinde hep olurdu böyle insanlar. Geçer önüne otururdunuz, belirli bir ücret karşılığında sizin resminizi yapardı. Bu kişiler şuan neredeler bilemiyorum ama A3 boyutunda bir kağıtta ikinizin karikatür çiziminizin olması çok hoş olmaz mıydı. Daha sonra bu kağıdı bir bristole ya da mukavvaya yapıştırıp kendinize birer tablo çıkartabilirsiniz. Sonra geriye bir tek duvara asmak kalıyor.

5- Onun için değerli benim için ucuz olsun diyorsanız

Onun seveceği müzikleri ve onunla geçirdiğiniz zamanlardan oluşan sadece ikinizin resimlerini içeren karma bir flaşbellek hazırlayabilirsiniz. Müzik, video, fotoğraf ve belki bir kaç ekran görüntüsü ile dolu romantik ve ucuz bir CD veya Flaşbellek. Gayet de güzel olurdu bence.

6- Para önemli değil yeter ki o mutlu olsun diyorsanız

Eğer birazcık paranız varsa ucuz olan yurt dışı ülkelerini size tavsiye ederim. Örneğin Ukrayna
veya Çek Cumhuriyeti gayet ucuz ülkeler. Veya Japonya da aynı şekilde. Bu ülkelerde Türk lirası değer kazandığı için daha rahat bir tatil yapabilirsiniz. Ama paranız bolsa İngiltere veya Amerika seyahati yapabilirsiniz. Birlikte yurt dışına çıkabilmek de güzel olsa gerek.

Kim bu İkram

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır