Agalara Geldik

Takip Edin

Agasal #9: Blogger Olmaya Devam



By  İkram     18:51:00    Etiketler:,,,,,, 


Merhaba sevgili agalarım,

Yaklaşık 8 aydır bu bloga girmiyordum ve açıkçası iki gün öncesine kadar bir daha gireceğimi de düşünmüyordum. Bir buçuk senelik emeğim bir anda yok olduğu için hevesim kırılmış ve blog yazılarına son vermiştim. Bunun en büyük sebebi; alan adımı (yani agalarageldik.com ismini) kaybetmem olmuştu. Yeniden satın almayı düşünmüyorum. Bu arada bana tekrar yazı yazma hevesi veren Hande'ye çok teşekkür ederim. Kendisi bu linkteki blogta bakım ürünleri üzerine deneyimlerini yazıyor. İlgilenenlerin kesinlikle bakmasını öneririm.



Ufaktan hasret giderdiğimize göre birazcık blogta yapmak istediğim değişikliklerden bahsedeyim. Sanırım blogtaki yazılardan bir kaç tanesini sileceğim. Fazla kişisel olan ve sürekli bir şeylerden dert yanan blogların fazla okunmadığını düşünüyorum, o yüzden olaylar canıma tak edene kadar çenemi açmam bir daha.

Blogu genel olarak tavsiyeler ve kişisel gelişim (*) üzerine devam ettirebilirim, okuduğum kitaplar ve izlediğim diziler hakkında zaten yazılar yazıyordum ama son zamanlarda saç ve yüz bakım ürünleri kullanmaya başladım. Neden bilmiyorum parası olunca nereye harcayacağını bilemeyen insanlardanım napalım... Bunların dışında bir de seyahat temalı yazılar yazmaya başlayacağım. Kamp günlükleri falan açabilirim belki ne dersiniz? Çeşitli şehirlerin tabiat parklarında felekten bir iki gece çalarız belki.

(*) Kişisel gelişim kısmını açmak istedim. Blogumda toplumumuzda gördüğüm kültürsüzlükten kaynaklanan basit ama çok büyük etkileri olan yanlışlara dikkat çekmek istiyorum çünkü bunlar bana çok batıyor. Bir kişiyi bile etkilemek benim için büyük bir başarıdır.

Ve son olarak çekilişler düzenlemek gibi bir planım var.

Tabi bunlar şuan için sadece birer plan. Ne demiş John Lennon: Hayat siz planlar yaparken başınıza gelenlerdir. Herkesin başına beklediğinden iyisinin gelmesi umuduyla... (Herkes derken Donald Trump hariç)

Kim bu İkram

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

2 yorum:

  1. Hahahahah. Donald trump haric cok guldum. Eger seni tekrar heveslendirebildiysem ne mutlu bana ben de tesekkur ederim. Bir numarali takipcinim artik yazilarini bekliyorum. Ve bence hic te formunu kaybetmemissin:) Boyle devammm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahshah teşekkür ederim, bundan sonra ben de senin bir numaralı takipçinim hadi bakalım

      Sil

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır