Agalara Geldik

Takip Edin

Agasal #13: Agalar 2020 Kreasyonu



By  İkram     04:06:00    Etiketler:, 


Öncelikle herkese merhabalar. Epey zamandır güncellemediğim bloguma geri döndüm ve burada herkesin içinde blogumdan en içten özürlerimi diliyorum. Gerçekten ne sen bu muameleyi hak ettin, ne de bu muamele bana yakıştı. Ama sıkıntı etme çünkü artık kürkçü dükkanıma geri döndüm. 
Çok yakında anasayfanı  tekrar kaliteli ve özgün içeriklerle donatacağım ama ilk olarak ufak bir deklarasyon yapmak istiyorum. 

Agalarageldik blogu olarak neredeyse her sene ufak çaplı bir değişim geçirdik. İlk başladığımızda arkadaşlarımızla yaptığımız bir goygoy sayfasıydı, daha sonra onedio tarzı bir blog oldu. Sonrasında kısa bir süre için gezi blogu gibi içerikler de eklendi. Şimdilerde ise daha çok benim hayatımı yansıtan bir blog olarak devam etmekte. Diyorum ki bundan sonra ara sıra hikayeler de paylaşayım ve bu yönümü biraz geliştireyim. Ayrıca 16 nisan saat 12'de gönderilmek üzere planlamış olduğum yazımda da bahsettiğim üzere kodlama öğrenmeye başladım. Bu da demek oluyor ki çooook ufak da olsa bir ihtimal blogun arayüzünü bambaşka bir şekilde  değiştirebilirim. Hadi bakalım, zamanın ne getireceğini ileride göreceğiz sanırım.

Bunun dışında kendi hayatımdan bahsetmem gerekirse yeniden taşınmam ve iş bulmam gereken bir evredeyim. Çalıştığım kafe halen daha paramı vermiş değil ve bu da bir miktar can sıkıcı olmaya başladı. Bilmiyorum bir yerlere şikayet mi etsem ne yapsam. 

Bu ay taşınmadır, uzaktan eğitimdir, carttır curttur; çok ilgilenemeyebilirim ama kafaya koydum artık tekrar yazmaya başlıyorum burada :) Yeni Agalara Geldik kreasyonumuzdan da bahsedelim biraz,

Senenin güncellemeleri özetle şu şekilde:
  • Bol bol yeni yazı gelecek
  • Hikaye paylaşımları olacak
  • Kodlama öğrenilmeye devam edilecek ve site şablonu elden geçirilecek
  • Podcast bölümü eklemek istiyorum ama böyle bir şey blogger alt yapısı ile mümkün mü tam olarak bilmiyorum
  • Eğer şablonu gerçekten güzel bir şekilde düzenleyebilirsem ve içime sinerse, mobil uygulama da gelir.. He ama Google Play'de veya IOS'ta olur mu bilmiyorum. Onlar için para vermek gerekiyor. Bir de dediğim Podcast olayını mobil uygulamada eklemesi daha kolay ama bakalım. Aklımda bir sürü plan var ama umarım bunlar solup gitmez gerçekleşmeden :d Şans dileyin be agalarımmm

Kim bu İkram

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır