Agalara Geldik

Takip Edin

Abisi Olmayanların Anlayamayacağı 10 Şey



By  Unknown     12:00:00    Etiketler:, 

Meraba bugün size abisi olmayanların anlayamayacağı bir yazı yazıcam, eğer abiniz yoksa çok şanslısınız. Çünkü abiniz olunca hayata otomatik olarak 9-0 geride başlıyonuz. Ve eğer abinizle aranızda 1 yaş varsa oturup şu yazıyı okuyup ağlanacak halinize gülebilirsiniz.. Benim abimle aramda 11 ay var, (bi yıl bile diil aq)  bende bu yazıyı yazarken ağlanacak halime ":Q:WQE:QWEQ:WEQW:EQ" dicem.

Eğer giriş kısmı yeterince uzun olduysa konuya başlıyom... Kemerlerinizi bağlayın kalkışa geçiyoruz

Uçağımız kalkmadan önce kaptanınız duyuru yapmak istiyor, "SAYIN BABACIM NE ACELEN VARDI BEKLEYEMEDİN Mİ AQMQMQ"

ABİSİ OLMAYAN ANLAMAZ TOP 10

10-YANINDA OTOBAN DA OLSA SANA ÇARPIP YOLDAN ÇEKİL DE GEÇELİM AQ SALAĞI DENMESİ


Bakınız bunun adı şerefsizliktir.. Ya salak beyinli aptal, orada kaç kilometrelik alan var neden benim üzerime basıp gidiyosun hayır amacın ne. Hadi diyelim ki bastın, bunun sana ne faydası oldu amqmqm başın göğe erdi mi








9- BİLGİSAYARDAN KALK DA AZ BEN OYNIYIM


Abili ev kuralı 1: Abiniz varsa her şey ilk önce onundur, ve eğer an itibariyle o kullanmıyorsa siz kullanabilirsiniz. Örneğin bilgisayara oturacaksınız ama abiniz facebookta takılıyor bi şeyler beğeniyo. Yanına gidip kalk bilgisayardan da az ben oturayım diyorsunuz. O da size diyor ki:

yüook ya

Ya aga bırak az valla ya az kalk amqmqmq.. Eskiden hatırlıyorum babama şikayet ederdim o da telefonuna yarım saat sayaç kurardı ve dolunca ben otururdum oyun falan oynardım. Ama şimdi nerdeee...

Bu çocuk bilgisayarına dokunmayı özledi







8- ABİNİN ESKİLERİ VAR SEN ONLARLA İDARE ET 


Aga size bi foto koycam beş sene öncesinden aldığımız kıyafetler hala bol geliyo bana aqq. Abili ev kuralı 2: Siz abinizin eskileriyle idare edeceksiniz ve abiniz hep yeni kıyafetler giyecektir. Çünkü abinizin egosunu tatmin etmek için her yıl milyar tane kıyafet alınacak ve kullanmadığı diğer kıyafetler eskimeden elinize geçecektir

Ama bu kıyafetler hep abinizin tarzında, yada bedeninde olacağı için size pek bi mutluluk vermiecek ve hayata isyan edip sekiz yaşında jelibon bağımlısı olmanıza sebebiyet verecektir

--kamu spotu--

jelibon pişmanlıktır

--kamu spotu--





7-BU NE SALAK SALAK MÜZİKLER YA HİÇ MÜZİK ZEVKİN YOK DENMESİ

Normalde bunu bi tek benim abim yapıyo sanıyodum ama elifin abisi de yapıyomuş. Onunki de yapıyosa herkesinki yapıyodur diyor ve bi anı anlatmaya başlıyorum. Günlerden bir gün ben çok geç uyanıyor ve kahvaltıyı kaçırıyorum. Sonra kendime bi şeler hazırlayıp mutfakta yiyorum, aynı zamanda bi kaç şarkıya bakıyorum youtubedan. Tam o sırada abim odadan bağırıyo

"İKRAM BU PAVYON MÜZİKLERİNİ NERDEN BULUYOSUN AMQMQM"

Yutup bebeyim yutup







6-BEN SENDEN BÜYÜĞÜM İLK BEN SEÇİCEM İLK BEN GİDİCEM MUHABBETİ

Abili ev kuralı 3: Birinci öncelik abinindir. Dünya güneşin, güneşte abinin etrafında döner..

En basit örnek: Babanız telefon alacak ilk ben seçicem diye atlar, babanız kıyafet almıştır eve gelince dur bakıyım diye poşetleri elinizden alır. Diyelim ki anneniz memlekete gidecek yanında da birinizi götürebilme ihtimali var. O kişi kesinlikle abiniz olur. Çünkü adı üstünde abiniz





5-EKMEĞE NİYE BEN GİDİYOM İKRAM GİTSİN

Abili ev kuralı 4: Ekmek senin işin yemek abinin.. Ekmeğe abi gitmez çünkü dediğim gibi abi o. Erken doğmuş ya gavattaki egoya bak.. sabah sabah yatağımdan uyandırıldığımı hatırlıyom ekmek için.

Ben yatıyom ne güzel kahvaltı falan da yapmıcam, biri beni dürtüyo. Hemde ne dürtmek aqq deşiyo parmaklarıyla.. Dedim NE VAR LAN NE VAR

dedi ekmek almaya gitçen

s2m seni ya, s2m o olmayan beynini






4-CANI SIKILDIKÇA GELİP KARDEŞİNİ DÖVMESİ AQQQ

Eskiden bayyyyaaaaa didişirdik ama artık sözlü didişme başladı. Bu yaştan sonra ringe çıkarsak birimizden biri ölmeden bırakmayız. Bazı insanlar gerçekten abisi olmasını çok istiyo özellikle kızlar. Ama kız olunca bi şey değişmiyo hatta daha çok mahrum kalıyosunuz ev eşyalarından.

Mesela ben bilgisayara oturcakken kaos çıkarıp oturabiliyorum ama kızlar bunu her dakika yapamaz. Bilgisayara geçince abin, erkeklerle mi konuşuyon ne boklar yiyon der gibi başınızda bekleyebilir, anneniz çamaşır bulaşık yıkatabilir falan ama erkek olunca daha kolay oluyo yapacak bi işiniz yok isterseniz kavga edin önemli diil

Ouff erkek olmayı seviyorum






3-SU KÜÇÜĞÜN SÖZ BÜYÜĞÜN LAFININ GEÇERLİ OLMAMASI

Abili ev kuralı 5: Eğer abiyseniz su da sizin söz de.


Kendimi tekrar etmek istemiyom ama neden bizim evde böyle bi kast sistemi var aq ya biz hindistan mıyız nedir bu..

FUCK THE SYSTEtamam baba tamam abim içsin suyu bişi olmaz







2-Bİ BOKLAR YEDİĞİNDE OLAYIN ABİNİN BAŞINA PATLAMASI :)


AÇÖFMDAFAŞKLSDŞFSLFKSAFDŞFSKŞKWEOPDFAŞLDÖ

en sevdiğim kısım beeeeeee

ALLAHHH BEEEEE

Şimdi siz küçüksünüz ya, annenizin gözünde hep en minnoş en ponçik en masum evlat sizsiniz. Eğer bi olay çıkmışsa hemen annenize anlatın, o direk sizi savunur ve abiniz sinir krizine girer.

Aga 17 senedir yaşıyorum hala şu olayı yaşamak bana aynı hisleri yaşatıyo.

Dünyanın en baba uyuşturucusu vs abinin sinir krizine girdiğini izlemek








1- İBRAHİM TATLISES


Şimdi diceksiniz bu ne alaka dimi. 10 şey bulamadım aq onuncu maddeyi boş bırakmaya da göynüm el vermedi. Gözünüzü kapayın ve burda bi onuncu madde hayal edin. 


Harika Tayfa'da bugün bi küçük kardeşin isyanını okudunuz, esen kalın 

Kim bu Unknown

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

5 yorum:

  1. LAN YEMİN EDERİM ABLASI OLAN KİŞİLERDE BUNLARI YAŞIYOR TIPPPATIP AYNISI OLMUŞ 9. MADDE KALP BEN ÇOK ZEVK ALIYORUM WÖHÖHÖHÖHÖHÖ

    YanıtlaSil
  2. Kardeşimden büyüğüm bunların hepsini niye ben yaşıyorum lan

    YanıtlaSil
  3. O da kardeşinin ayıbı be birader

    YanıtlaSil
  4. Abimle aramda iki yaş var ve hepsini yaşadım aqNSKDNXKKSMSKSNNSNSKKSKSNSNKSKS

    YanıtlaSil

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır