Agalara Geldik

Takip Edin

Dedikodu Dolu Sicilimiz (vol2)



By  Unknown     12:00:00    Etiketler:,, 



  Selamın aliminyum bu kız nefretini ve dedikodularını size aktarmaya geldi cicimler. Dedikodulu sicilimiz diye bi yazı yazmıştık önceden (ona ışınlanmak için tık)

  Bunun vol2 sini yazalım dedik çünk hem o eski yazıdaki çoğu kişiden artık nefret etmiyoruz (sadece accık hoşlanmıyoz) hem de YENİ OROSPU EVLADLARI VAR BU LİSTEYE YAZILMASI GEREKEN

  YAZDIM ADINIZI LİSTEYE OLUM BİTTİNİZ SİZ BİTTİNİZ







  TOP 4 - Pale miyieeem

  Hayır, gerizekalısın.

  Agişlerim olayı anlatıyorum dikin kulakları. Geçenlerde yine ben ve değerli cankim ikram kendimizden geçmiş bi şekilde hunharca milletin dedikodusunu yapıyoz. Geçenlerde dediğim yaz tatili falan. Neys işte bu salağa denk geldik ve aga o kadar mal şeyler paylaşıyo ki AMQ MALI BOŞA OKSİJEN TÜKETİYON YA TÜKETME

  Neys aga kaşlarını kaldırmalar, dudak büzmeler, orana burana sim döküp mal mal fotolar çekmeler fasa fiso tam bi abdal yani. Biz de dedik gerizekalı olmuş bu iyice falan filan unfladık

  Daha sonralarda bizimkilerle mixlr açtık. Her zamanki gibi goygoy laylay konuşuyoz. Net bi konu yok yani kafamıza göre takılıyoz. Yayını dinlemeye süpersonikpale de geldi. (1 bilgi: yayına gelen gideni bir yandan yazışarak birbirimize haber ediyoz diyoz kankiş çaktırma bu mal geldi gördün mü skagnmdh)

  Bu kızın yayın bittikten sonra postlarına rastladık. Nasıl rastladık diceniz BABANIN ELİ KOLU UZUN AGA ANONLAR HEMEN GELDİ HABER ETTİ snsmagnmdkg İşte kız baya bi post atmış ve bayaaa bi sövmüş bize ama ismimi vermemiş. Olm ismimizi vermemiş ama yayında ne konuştuğumuza kadar yazmış belli yani bize dediği

  Bu olay ardından ELİGRAM ARAMA KURTARMA EKİBİ olaya el attı ve analiz yaptı. Birbirimle konuşarak nefretlerimi arttırdık falan filan dedik madem bu kız gelip bizim yüzümüze söylemiyo biz de onun yaptığı gibi post atarak ona cevap verelim. Bakın kız ilk başta gelse bana ileti atsa, dese ki merhaba bence yayınınız bok gibi dese, eyvvvvv conim benim der geçerim. Ama arkamızdan baya bi atıp tutması ve bunu yüzümüze bile söyleyememesi bizi sinirlendirdi

  Neys işte baya bi post attık hatta bi tanesini hatırlıyom. Bu kız şey demiş AYHH ÇOK POPİYİMMM demiş bunu post atmış ve not sayısı da 7 aq. Ben de AYHHH ÇOK POPİYİİEEM (7NOT ALDI) diye post attım. Kız bunu görünce anlamış vaziyeti o zaman ileti attı vs vs iletide ne konuştuk hatırlamıyorum tam ama klasik tartışma yaşandı orda da

ikram edit 17:47: kankim bu mal şey demişti postunda, ayyyy demin bi yayını dinliim die mixlr indirdim yayın bok gibiydi ben aççam bakalım nasıl olcak sonra rb yapmış demiş açtım hadi gelin sonra rb yapmış bi daha NİYE GELMİYONUZ diyo aqqq sana kim neden gelsin gavat

  Burdan ona seslenmek istiyorum, gerizekalının tekisin lütfen sie blogumuzdan


  TOP 3 - Tuhafiye

  Şincik olay bunun İkram'a sırnaşması ile başladı. Sırnaşmak dediğim klasik popi olmaya çalışan bi blogdan fazlası değil arkadaş. İkram ile kanka olmaya çalışıyodu başlarda  hal hatır soruyo bi yandanda postlarını ikrama atıp KANKİİİİM RB ATSANA KANKİŞŞŞŞŞ diyodu. İkram da haliyle rahatsızdı bu durumdan hatta bizim gruba konuşmalarını ss atıyodu.

  Çocuğun attığı postlar kendi postları değil, çalıntı postlardı. İkram da bunu güzelce uyardı bak kankim çalıntı yapıyosun yapma dedi, çocuk ise hee çalıyom diyip geçiştirdi. AGA HEM POST ÇALIYON HEM DE RBLETMEYE ÇALIŞIYON YÜZSÜZ MÜSÜN YOKSA SALAK FALAN?

  Bu böyle devam edince ikrama çocuğu engelle amqqq uğraşma şunla dedik. O da engelledi ama çocuk post çalmaya devam etti. Hunharca post çalıyo amq malı. Biz de bunu ifşa ettik o sırada bu demez mi '' Ben x kişisine post çaldığımı söyledim o da bir daha yapma dedi'' diye. X kişisi ikram falan değil aq. Gitmiş bi bloga ben post çalıyodum ama artık çalmıcam demiş bunla kendini haklı göstermeye çalışıyo BAK GERİZEKALI BAK SALAK SENİN ÜMÜĞÜNÜ SIKARIM AMQ ÇOCU YA DAHA FAZLA YAZMICAM SANA GEBER AQ

  O zaman da kavga ederken baya sinirlenip geber aq demiştim iyi demişim valla arada aklıma gelir gülerim aman neyssss Bu kişi de süpersonikpale gibi tartışma şeylerini fln sildi.


  ARKADAŞLAR TOP2 VE TOP1 ARASINDA ÇOK KARARSIZ KALDIM İKİSİNİN DE BEYNİNİ PATLATMAK İSTİYORUM YA AYRIM YAPAMIYORUM RESMEN HEPSİ BENİM BEBEKLERİM İKİSİ DE ÇOK MAL


  TOP 2 - knk ananı ziktim knk biliyo mu knk


  Bunla olayı aranızdan hiçkimse bilmiyodur he amsnfmag Şimdi bu aptal orospu çocu bana ileti attı ve benim bi tane video postumun linkini istedi. Nerden indirdiysen ordan at lazım bana dedi. Amq ben de salak gibi iyilik yapiyim dedim. Bilgisayardan google'a süyükledim videoyu linki kopyaladım attım

 İndirdiğim yerden atamıyom çünkü bi yerden indirmedim kankişim wpden atmıştı videoyu. Neys işte google dan linki atınca meğerse sadece bende açılıyomuş başkasında açılmazmış falan filan.

  Bu tabi linke tıklamış açılmıyo HAHAHAHAHAH ÇOK KOMİK dedi ben dedim noluyo amqqqqqq

  Olm çabuk sinirlenen biriyim zaten, üstüne bi de iyilik yaptığım halde ezmeye çalışıyo sikerim senin geçmişini sikerim orospu zaman makinesini icat eder geçmişine gider yemin billah çok fena zikerim

  Neys işte bu daha sonradan atıcak mısın linki dedi. Ben de takmadım aga senle mi uğraşıcam amq. Ben buna cevap vermeyince bu da beni engellemiş AMQ KEZBANI AMQQQQQQQQ

   AGA ENGELLEMEK NE AQ KSANGKÖASNGMBNTAÖMNAETÖMAE salak piç kurusu götün teki olduğu için ota boka engelliyo herhal. Şuan buraya içimi net bi şekilde dökemiyorum ama manyak sinirliyim bu orospu evladına. GÖTÜNÜSİKİMSENİNAMQQQ

  Neys işte bi hafta önce falan bu ayşeye snap atmış demiş ki bu kadar boş snapler atma aq demiş. Ayşe de görmek istemiyosan sil snapten demiş. Çocuk da siktir git demiş. Ya bilemiyorum altan bilemiyorum, çok mal cidden çok salak tiki salak kızlar gibi bi şey bu ya

  Bu oç'un bugün benim engelimi kaldırdığını fark ettim amq tezek kafalısı. Hemen gidip ben engelledim GEBER AMQ ÇOCUĞU GEBER BU SİNİRİM 4-5 AY DAHA GEÇMEZSE HİÇ ÜŞENMEDEN GELİP SENİ BULUP ÖLDÜRCEM AQ MALI

böcek beyinli



  Top 1 - Beynine vurayım da çalışsın

  Bu diğer yazıda da vardı. Hatta diğer yazıda da 1. sıradaydı orospu yerinde durmuyo ki nefretimiz azalsın amq kızı seni

  Olayı zaten diğer yazıdan biliyosunuz o yüzden bunu kısa geçiyim. (olayı bilmeyenler bu yazının üstlerinde diğer yazının linki var cnmlar)

  Agalar bu kız inatla sürekli gelip bana anonim oluyodu ve kendini çok belli ediyodu amq kızı geber senin patlak gözlerine yamuk yumuk kahkülüne sıçıyım gerizekalı cidden maymuna benziyon orospu

  Çok ciddi söylüyorum, şuan top 2 ölse bir miktar üzülürüm, ama bu ölse zerrrrre üzülmem ya çok gereksiz amq kızı çok. Aga bi de kızı engelledikten sonra bana kötü anon gelmemeye başladı aq kızı sikiyim seni de yamuk kafanı da

  Normalde insanlarının görünüşüyle dalga geçmem ama bu kız insan değil o yüzden geçebilirim bnc sorun yok AMQ ACAYİP HAYVANLARA BENZİYİRSEN GERİZEKALI PİÇTAVAT



  Cicişler bunu yazarken daha da nefretle doldum taştım hayat zor mafnmasbg Şu top 2 ve top 1 hele.. Olum ciddi anlamda ikisini de boğmak istiyom ya onlar ölene kadar tekmelemek ne biliyim ikisini de tokatlamak kafalarını birbirlerini sürtmek istiyom. Burda orospu, gerizekalı vs diyerek nefretimi belli etmeye çalışıyom ama inanın içimdeki nefretin %47sini anca yansıtabilmişimdir amq şerefsizlerine çok bile 47 sieyin


Neys neys, bol nefretli bol gıybetli günler harika kalın bays





























Kim bu Unknown

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

4 yorum:

  1. Amk tuhafiye ye çok güldüm yaa ne ne guzel yazmissin kiz jdkskkdm

    YanıtlaSil
  2. Ya bunun 3. Partı gelmelii ndkslsl

    YanıtlaSil
  3. Yazariz ins ama once milletten nefret etmemiz gereken bi konu var

    YanıtlaSil

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır