Agalara Geldik

Takip Edin

Ezbere Bilinen Tırt Klişeler



By  Unknown     15:13:00    Etiketler: 


 
  Selamın aliminyum cicişler. Geçen gün yine zıçıyodum ve aklıma böyle ülkemizi kasıp kavuran klişeleri bir araya toplama fikri geldi. Bu girişlerde hep zorlanıyom aq ya bi giriş bi de sonuç kısmında ne desem bilemiyom okuyun işte aq




  Sarışınlar aptaldır




    Esmer kızlarımızın bi taraflarından uydurmalarıyla tüm ülkeyi kasıp kasvuran bi efsanedir kendisi.  Ne alaka aq sarışın olunca beynin daha mı az çalışıyo sıs şerevsız kıskanç köpek *slm bn ikram Bridget Mendlerin bi şarkısı var i'm a blonde diye dinleyin hoş ve komikli azcık neys hadi by*


    Üniversitede kızlar teklif eder



    Bi zamanların en büyük efsanelerinden biriydi bee, neyse ki artık kalmadı böyle düşünenlerden geçelim bunu geç geç geç


    Hocanın hep çalışmadığımız yerden sorması



    Ya gerekirse tüm kitabı yalamış yutmuş olalım, hoca döner dolaşır yine atladığımız bi cümleyi     bulur ordan sorar  NEDEN YAPIYON BUNU AQ YA BİLDİĞİMİZ YERDEN SORSANA OF


    İzmirin kızları güzeldir



    Şehir efsanesi bunlar baboş ya. Öyle bi şey olsa ben neyim aq. Orda burda kızlar nasılsa İzmir'de de öyle. Keşke şey olsa ama ya İzmir il sınırını geçiyon birden pöfff tebrikler artık tam 1 piremsessiniz alkışlaRrRr


    Kadınlar iyi araba kullanamaz



    Niye yav niye o direksiyonu tutabilmek, frene veya gaza basabilmek için Y kromozomu şart mı namussuz ırz düşmanı boş boş efsaneler üretmeyiniz lütfen rica ediyorum aq (bu arada allison niye öldün be zalım..!)


    Açlık değil de susuzluk zor ya susuzluk



    Bu klişe söz ramazanda ortaya çıkar ve tüm büyüklerimizin dilinde ramazan sonuna kadar dolaşır durur. Hayır anlamıyom bu kendinizi övme şekliniz mi ne yanı bu nedir


    Türkiyede bor madeni var ama ABD çıkartıp işlememize izin vermiyo


    16 yıldır yaşıyorum, 16 yıldır sürekli duyduğum bir diğer klişe.. HEPSİ AMERİKANIN OYUNLARI BUNLAR  OBAMA DELİKANLIYSAN ÇIK LAN KARŞIMA



    Her pazartesi diyete girmemiz         



    Selam biz xx kromozomu taşıyan canlılar ve her pazartesi diyete giriyoruz. Giriyoruz girmesine de şahsen ben en fazla 2 saat kalıp çıkıyorum diyetten. Bi arkadaşım 2 gün kalabilmişti baya büyük bi başarı onu da burdan tebrik ediyom.


    Çalışma programı hazırlayıp uygulamamak



    Her öğrencinin en büyük yalanıdır herhalde. Okullar açılır, bu sene çok çalışıcam len mQ takdir almayanı eşek depsin diye gaza gelinir, çalışma programı hazırlanır, sonuç yine hüsraan rırırıım


    Bugün telefonu hiç elime almıyıcam 


   Bugün telefonun hiç elime almıyıcam yeter ya valla teknolojinin kölesi olduk gezicem tozucam kitap falan okuyucam sosyalleşicem biraz yeter ya aaa (5 dakika sonra kendini biriyle mesajlaşırken buldu)


    Filmlerde bombayı imha etmeye çalışan kişilerin renkleri tartışması


  Off be en sevdiklerimden biri bu. Bombanın patlamasına son 30 saniye var adamlar aralarında kavga ediyo. Maviyi kes, hayır hayır sarıyı kes, MAHMUUUT HOOP KIRMIZIYI KES KOÇUM KIRMIZIYI

  Filmde 10 dakika bu tartışmayla geçer ve tartışmanın sonunda bombanın patlamasına son 25 saniye vardır.

  Aga ciddi misin aq. Mal mıyız biz sayın yönetmen sayın senarist lütfen yoğun bi şekilde talep ediyorum ipnelik yapmayın tşkrlr ii gnlr





 
    Ayrılan kişinin sen benden daha iyilerine layıksın demesi



    Sen benden daha iyilerine layıksın, sorun sende diil aşqm yha bnde bnde. EVET SORUN KESİNLİKLE SENDE DEĞİL BENDE VE SENDEN AYRILIYOM MALIM ÇÜNKÜ



  Neyse efenim bugün de böyle bi şey yapiyim dedim. Hayırlı bloglamalar, hayırlı harika günler! Hadi öptm kapatyrm sna çk yazmsn.s



Kim bu Unknown

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

4 yorum:

  1. Aq kucukken hocalardan duydugum bu soz ile çok bilmis gibi geciyordum insanlarin karsisina, bzde bor mdeni vr ama isltmmze izn vrmylr tmm mi.s.s diye car car otuyordum yıl 2016 hala ayni efsane ileride Turkiye destanlarinin arasinda yer edinecek aq jdnsnsjs Neyse bu cok iyi olmus ellerinize saglik tsk sağlıcakla kalin ankaradan katiliyoruz basarilarinizin devamini dileriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya kankilop bizim yabaniler yorumlari yayinliyo ama cevap vermiyo aq bende yeni gördüm eyvvv dnjdnsdnjsjsns

      Sil
  2. nerde o eski ramazanlar aqü.. bak yine duygulandım gidip ağlicm kib bb

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne aglarsin benim zulfuu siyahim bu da gelir bu da geçer ağlama diley diley

      Sil

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır