Agalara Geldik

Takip Edin

KATİL KİM BİLENE ÖDÜL



By  Unknown     12:00:00    Etiketler:,, 
Arkadaşlar ben İkram, ve şuan yazacağım yazı tüm agalar okurlarını bilgilendirmek ve biz eski adımızla harika tayfanın ne kadar harika bir tayfa olduğunu belirtmek için yazıyorum. Çünkü aramızda bir katil var... Evet evet baya bildiğiniz katil içeren bi tayfayız

Elif: yohamına

Ahmet: Kim katil lan sen dimi şrfsz

Elif: ilkini ben yazdım ama bak ikinicisini kessssssin ahmet yazdı aq ahmet çık len ortaya

Aq bunları silmicem elaleme ibret olsun

TASLAK OLARAK DURAN YAZIYA HALLENEN MERAKLI ADİ HOROZBULAR..





Of tamam sakinim şarkı açtım şuan hem şarkıyı dinliyom hemde bloga yazı yazıyom bu arada çok güzel şarkı şuraya şeysini koyayım da sizde açın dinleyin valla

Bu şarkıyı da nasıl keşfettim biliyonuz mu tumblrda iki blog kavga ediyodu sonra dedik grupça sizce kim haklı falan, sonra ikisine de bakıp tarafımızı seçtik. İşte kavgayı gaza getirecek post falan attığımı hatırlıyom bide kavga ederken attıkları yazıyı blogumuzda reblog yapmıştık önce elif reblogladı sonra ben sonra çatay falan tayfaca birbrimizden paylaştık ki gaza gelsinler ;DDD




Neyse işte o bloglardan sevdiğimiz blogun playlistine bakıyım dedim sonra bunu gördüm dedim bayaa güzelmiş falan öyle buldum şarkıyı.

Tumblrda kavga çıkmasını seviyom ya

Kavga etsenize


Neyse az önce aile içi bi olayı size anlatmış bulunmaktayım ama aramızda kalsın bunlar tamam mı cicişler sizi seviyom hadi çok boş yaptım ama konuya dönüyom..

Grupta geçirdiğim 8 ay sonunda öğrendiğim 1 bilgi beni dehşete düşürdü. Böyle elim ayağım titredi. Neden mi çünkü katilimiz çok üzücü 1 şekilde güzel mi güzel 1 canlının hayatını almış.. Hemde diri diri gömerek... Manyak aq ya yazık günah len bu kuş sana ne yaptı?

Bu bilgileri size tam açık olarak söyleyemem çünkü can güvenliğim yok anlıyor musunuz yok işte ne eziyetler çekerek yazıyorum bilmiyosunuz suan ağlıyorum hatta, ya evime gelirde on dört yerimden pıçaklarsa sonra nuri alço tecavüz müziğini açıp tecavüz edip sekizinci kattan aşağı atarsa???? Bu riski göz önünde bulunduruyor ve katilimiz hakkında ipucu veriyorum değerimi bilin.

Her sözümü iyi okuyun başlığa ödül yazdım diye ödülünüzü açıklama ihtiyacı duydum. Ödül altın çaydanlık seti (şaka xd)... Kimden bahsettiğimi iyi dinleyin ona göre hazır mısınız??

 Bakın bu katil çook gerizekalı ama öyle böyle değil (CEVABA IKRAM YAZANI INTERNET ADRESINDEN BULUR DOGRARIM AQ BU YAŞTAN SONRA KATIL ETMEYIN BENI)

Neyse devam ediyorum ipucu dağıtmaya. Saçları kıvırcıkmış bana öyle söyledi yani tam kıvırcık değilmiş dalgalımsı kıvırcığımsı bi saçmış düzleştiriyo mu fön mü çekiyo bu konuda bi şey bilmiyom. Ama saçıyla çok ugraşmaz daha çok kilo ve boy takıntısı var

Dahası boş zamanlarında insanların neler yaptığını araştırıyor ve bilgi topluyo.. Hatta bilgi toplamak için tumblrın dört yanında adamları var. *dedikodu değil araştırmacı 1 kişilik* ayağınızı denk alın

Tumblrın paralel yapısı aq her an darbe yapabilir şuan insanları fişliyo..

Halkımızı meydanlara davet ediyorum ve ipucu vermeye devam ediyorum



Dışardan eğlenceli yakışıklı ve gerizekalı görünse de içinde eğlenceli yakışıklı ve gerizekalı 1 katil yatıyoR

Ben bunun kim olduğunu söylersem beni Bursanın meşhur inci kafesinde siker Ankara Kızılay meydanında parçalar İstanbula geri getirip parçalarımı konteynıra atar aq manyağı, yapar yapmasına ama onun asıl olayı diri diri gömmek. Bide önce tırnaklarımı çeker sonra gömer fetişi var galiba kuşu da öyle öldürmüş

Of aq tamam bunca paragrafı telden yazdım bence bi alkışı hakediyom helal bana şarjım yüzde beş konuyu kısa kesiyom çünkü mobilden bloggera girmek veya mobilden bloggera yazı yazmak acayip zor

Hele ki s3 mini kullanıyosanız aq

Neyse herkes yorumlara kendince sebebiyle beraber katilin kim olabileceğini yazsın 50 yorum gelirse sonraki yazılarda katili açıklarım gelmezse cahil kalırsınız bıye

Sizce kim bu katil?


Kim bu Unknown

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

40 yorum:

  1. İkram malından başkası olamaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden hemen telaşlandin katil misin yoksa?????

      Sil
    2. Knk bnc fzla knşma knk ifşa veririm kimin oldğnu .sss

      Sil
  2. bence iqram... kıvırcık ve dedikoducu değil araştırmayı seven 1 kişilik dediğin anda beynimde "ACABA İQRAM MI????" ŞİMŞEQLERİ ÇAQTI... caps lock açık kalmış la neys silemem üşeniyom by

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kanka sen oyle diyince ben de kendimden suphe duydum neyssss bende olabilirim 20 yorum dolsun yeni yazida tum hikayeyi duyacaksınız.... heycan dolu acun Ilıcalı konusmasi yapmis gibi hissettim Allah affetsin

      Sil
  3. yoksa ayşe mi lan? bak oda olabilir bilemedim şimdi

    YanıtlaSil
  4. ilk resimdeki kim kankiş bide 2. resimdeki çatay mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kanka ilk resimdeki elif ikide catay sonra ayse sonra ahmet jdkehdks ELIFIN FOTO HARIKA OLMUS AQ HXOSBSKSHWLW

      Sil
  5. şimdi sen bu salak niye ayrı ayrı bu kadar şey yazdı diyebilirsin çnkk iqram sevinsin diye zlc<jbzşlcjlj

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. LEN AMQMQM SENI ALIP SOL CIGERIMIN ICINE SOKASIM GELDI. DENETLEME BEKLEYEN DÖRT YORUM ♥♥♥♥♥♥ EYWW

      Sil
  6. niye yayınlayıp bıraktınız ;((

    YanıtlaSil
  7. ha tamam cevapıyon boşver kankiş slfkzmşxlvolmsg

    YanıtlaSil
  8. iqram tumblrda övdüğün anon ben değilim bil istedim ;;(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Of sorma ne haldeyim sorma kederdeyim aq yıktı beni bu olay

      Sil
    2. HUOPS YORUM SAYISI 50YE CIKTI AQ YARISI BENIM YARISI DIGER ANONIMIN YORUMU. PASA PASA GELIN BURDA TARTISIN ADAMI DELI ETMEYIN BIYE

      Sil
  9. Kesin Çağtay lan yada Ayşe((İQRAM QESİN)) ama kesin Elif yada Ahmet değil vgbhgbhfd Ayşeden tarafa kullanıyorum hakkımı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suan herkes ya ayse yada ben diye düşünüyoR ndn ha ndn ndn

      Sil
  10. Ben anılar yazısından da yola çıkarak elif diyorum lan valla o yazıyı okuduktan sonra eliften her boku beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aömdşaldöaşldkdşalfkaş çok haklı 1 tespitti bende eliften şüpheleniyorum

      Sil
  11. bence kesin çataydır grupta en masum gözüken o. Her zaman en masum olan katildir jdsfjlvfdv

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşündürücü jsmwifjs

      Sil
    2. Masum biraz güldürdü tşk

      Sil
    3. Kendisine masum görünüyor denilince gülmeye başlayan Çağatay bey 1 pot mu kırdı? Yoksa hakkında arama çalışmaları başlayan katilimiz cagatay mi??? Az sonra harika tayfada

      Sil
  12. Bence elif ondan herşeyi beklerim ben elif eğer sensen söyle de sen öldürmeden biz seni öldürelim

    YanıtlaSil
  13. Soylemesine gerek yok imkanin varsa öldür jendusbsehd

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben tekrar dikkat ettimde katil catay çünkü kıvırcık saçlı aq

      Sil
    2. Hepimiz dalgaliyla kivircik arasindayiz ama çatay olabilir bencede

      Sil
  14. Olum kesin iqram lan jwkwjkw tüm tariflere uyuyo (özellikle gerizekalı) dikkat dağıtmak için bu yazıyı yazmış benccc . neyse bence o hadi by

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. LAN AQQQQ orda yakışıklı da yaziyodu by

      Sil
  15. kankiş ne zaman açıklancak ya merak ediyom çok lskmlskmfşslk

    YanıtlaSil
  16. aga hani yirmiydi :((( olm çatlıyom meraktan 25 falan olsun bari asalfln<klc

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kanka suan zaten 32 yorum var bunla beraber 33 oldu galiba neyse az kaldi az jsdnksdjhsd

      Sil
  17. ben zaten katili biliyom yorum artsın diye yazıyom çünküm uykum yok

    YanıtlaSil
  18. Bu nasil katillan bok faresi gibi

    YanıtlaSil
  19. ya amkn dcrtfgvhnjmjonhgbıufvydctdrtfvgbyhujıklkojıhutfderfgthujıko

    YanıtlaSil
  20. Genşler olaya dahil değilim ama bence Ahmet 6. Hissime güveniyorum. Bir de sonuçlar ne zaman açıklanacak ? heyecanlandım şimdi sonuç deyince. dsfgfdg

    YanıtlaSil

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır