Agalara Geldik

Takip Edin

Caanım Dizilerimizin Olmazsa Olmaz 7 Tiplemesi



By  Unknown     12:00:00    Etiketler:, 


  Slmslmslm. Az önce koltukta yayılmış, bi bacağımı koltuğun tepesine fırlatmış çok afedersiniz heyvan gibi yatıyodum. Bi yandan da kanalları geçiyom falan SONRA HEMEN AKLIMA BİZİM HER DİZİDE MUTLAKA EN AZ 1 (BİR) ADET BULUNAN KARAKTERLER GELDİ. ALLAAAH GAZA GELDİM BAŞLIYORUM

  caps lock fena gaza getiriyo he




    1- Şerefsiz enişte



    Her dizide mutaka şerefsiz, aileyi dolandıran veya çocuğunun rızkını at yarışına yatıran b enişte vardır. O yoksa bile şerefsiz abi vardır ya illaki vardır. Eğer yoksa olmamış kardeşim o dizi baştan çek çek çek


    2- Çirkin kızın manyak güzel olması



    Olum biz mal mıyız, hayır yani salak mıyız, ordan bakınca alnımızda gerizekalı mı yazıyo len. Bana bakın yönetmen misiniz nesiniz düzeltin şunları yeter anaa çirkin kız dediğin çirkin olur AMA BU GÖZLER HALA ÇİRKİN OLAN Bİ ÇİRKİN KIZ GÖRMEDİ MAALESEF YETKİLİLERE SESLENİYORUM!!!!!!! (ciddiyet ve haykırış belirten ponçirik ünlemler)


    3- Zengin oğlan fakir kız aşkı



    Bunlar hep wattpadin oyunu işte. Oğlan zengin ve piç kızları kullanıp atar ve sonra karşısına bizim masum, saftirik, fakir kızımız çıkar sonra BOOOM AŞQQQQ


    4- Başroldeki kızın manyak sakar olması 



    Arkadaşım bu ülke daha fazla kıçıyla dağları deviren, safoş, gerizekalı karakter istemiyo anlayın şunu eli ayağı tutan bi karakter yok mu şöyle


    5- Fakirlerin her gün farklı giysi giymesi



    Çirkin kızın çirkin olmamsı biiiir, aha bu da iki. LEN NE BİÇİM FAKİRSİN SEN OTUR ŞURAYA ADAM AKILLI FAKİRLİĞİNİ BİL HADSİZ


    6-Asıl kızla oğlanın ota boka yakınlaşması



    Bak şimdi anlatıyorum, kızla oğlan şakalaşır hahahhaha kikikiki amanın bi eğlenmeler falan sonra bunlar hunharca gülerken birden ciddileşirler ve 2 saatlik dizi boyunca gözlerinin içine bakarlar. Olum çapak mı gördün ne gördün de o kadar bakıyon aaa yeter ömrümden ömür gitti valla


    7- Diziye komiklik katıcak şaklaban karakter



    Ay bunlar bi de genelde modacı falan olurlar. Dizinin saçma sapan olması yetmiyomuş gibi biraz da seyirciyi eğlendirelim diye konulan absürt karakterdir. Ya böyle diyince üzüldüm koca dizide bi bunların replikler daha az gerizekalı oluyo TM TM ÜZÜLMEYİN SEVİYOM SİZİ


    BONUS: Dizinin İzmir'de başlaması






















    Bu konuda biraz asiyim çünkü YA SEN KİM KÖPEKSİN DİZİYİ İZMİRDE BAŞLATIP SONRA BOKTAN SEBEPLERLE İSTANBULA DİZİYİ TAŞIRSIN YA
    Hayır bak bi kere iki kere olan bi şey değil bu ya her seferinde böyle. Sonra biz İzmir halkı olarak seviniyoz aaa bak dizi kordonda geçiyomuş falan diye izliyoz bi bakıyoz hoop 2. bölüm İstanbulda. E boşa mı sevindik şimdi
    Ya bi de şu üstteki poto var ya, heh işte o benim okulda çekildi YANİ OKULDAKİ HEYECANI DÜŞÜNÜN AQ OOOO YENİ DİZİ BİZİM OKULDA ÇEKİLCEKMİŞ VAY VAY VAY VAY *ikinci bölümde istanbula gittiler*
    Ay sanki biz size çok meraklıydık kıçımın kenarları. Hayır madem dizi İzmirde çekilmiyicek o zaman neden taaa buralara geliyonuz ya İstanbulda başlatın diziyi noldu başlayamadı di mi çakaaal tabi başlamaz ne sandın
     Ay aman neyse son olarak aklımda kalan tek bi soru var; neden yaz dizileri ege bölgesinde, kış dizileri ise doğu bölgelerinde çekiliyo. Ne yani bizim için yaz gençlerin tatilde geçen aşkı, kış da aşiret kavgası mı demek YETKİLİLERE TEKRAR SESLENİYOM BANA BAKIN BENİ ORAYA GETİRTMEYİN DÜZELTİN ŞUNLARI


    Ay amanın amanın kimleri görüyorum. Oooo yazının sonuna gelmiş birileri vay vay vay vay kız sen büyüdün mü bi güzelleştin mi ay tamam yeter bitti işte yazı ya şu kapanışı yapamıyom ben of hadi harika günler öptüm bay

Kim bu Unknown

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

6 yorum:

  1. Bende sıkıldım her dizinin istanbulda çekilmesinden Hayır bizim yakayı çekseler neyse de hep gidiyorlar Asya yi çekiyorlar aq bok var burda çekmiyonuz dimi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen anadolu yakasına kurban ol len avrupali seni

      Sil
  2. aga sona gelince yüzümde bi gülümseme oldu ashfşoasınvşozljxv elif cidden kapanışı yapamıyon aq asfnşsılknd<ŞIZJCKŞZO.LCKŞLÇÖ

    YanıtlaSil
  3. Bağcılarda kekolatın aşkı adı altında dizi çeksinler amuqq asyada ne bok var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak kanıma dokunuyo oraya gelmiim, asyaya kurban olun len amQ..!!!!!!1!

      Sil

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır