Agalara Geldik

Takip Edin

Liseye Geçenlere Tavsiyeler



By  Unknown     12:00:00    Etiketler: 

Öncelikle merbalar bu yazı çok soru gelen bi konuyla ilgili olacak liseye yeni geçenlere tavsiyeler. İyi okumalar




İlk tavsiyem sadece kendiniz olmanız doğal olun birilerine bir şey ispat etmeye çalışmayın

İlk gün heyecanlı olursunuz yeni ortam yeni insanlar ama sıkıntı yapmayın sınıfınızda/katınızda ki herkes yeni geldi

1 anı ben lisenin ilk gününde 2 saat falan geç kalmıştım sınıfa girdiğimde

Elig: kanka ben de geç kalmıştım hatta allahın bucasında kaybolmuştum konağa giden kadar canım çıktı aq

Ikram: Huops bende geç kalmıştım sınıfa bi girdim matematikçi içerdeymiş kapıyı tıklamadım diye kapı dışarı edildim söve söve dışarı çıktım kapıyı kapattım,  arkadan özürlü bi çocuk bana gülmeye başladı kapıyı tıkladım hocacım girebilir miyim ;))) dedim. O da gir dedi gel tahtaya dedi çantamı koyacak yer bulamadım kızın tekinin yanına koydum sonra tahtaya gittim adın ne falan dedi ikram dedim. Sonra sana ceza herkese ikram biskuvisi alcan (şerevsiz) dedi bende dedim hocam ebesinin amı sonra hoca tamam len geç otur affettim dedi aradan bi miktar geçti kendini ingilizce öğretmeni olarak tanıtmıştı bize neyse dedi ingilizcesi iyi olan var mi bende gururla parmak kaldırdım gel len tahtaya dedi sonra tahtaya kalktım yüksek sesle ingilizce matematik gibidir dedi ve tahtaya bi soru yazdı tahtaya baktım tahta bana baktı ben tahtaya baktım sonra hoca yapamayacağımı anlayıp cevabı yazdı. Ve kulağıma bişeyler fısıldayıp yerine geç dedi. Yerime geçtigimde çok hüzünçlüydüm hocanın dediği seyler kafamda yankılanıyodu. Hoca ne mi demişti?????

"Imamhatipler kapatılsın..."

Üst sınıflardan tanıdığınız falan olursa ondan hocalar hakkında bilgi alın bazı okullarda sınavlar geçen yıl ki sınavlar olabiliyo sınavlar hakkında bilgi de alabilirsiniz.

Büyük ihtimal ilk gün yanınızda oturan kişiyle samimi olursunuz ama bokta çıkabilir hemen kankiş olmaya çalışmayın

Okulda düzen oturana kadar ilk 1-2 ay ders programları sürekli olarak değişebilir buna ayak uydurmak için telefonunuzun arkaplanını ders programınız yapabilirsiniz

İlk gün hayvan gibi makyaj falan yapmayın kızlar gerek yok bide abartılı kıyafetler giymekten kaçının fazla dikkat çekersiniz

Derslerinize hayvan gibi çalışın demiyorum ama en azından günde 1 saat işlediğiniz konulara bakın bi şimdi "sen yaptın mı aq" diyenleri duyuyorum hayır ben yapmadım amk ama şimdi geri dönme şeyim olsa emin olun bi bakardım, ben hep sınavdan 1 gün önce akşam kitapları bi karıştırırdım bi boka yaramıyo işte o ben ikinci dönem sınavlara hiç bakmadan giriyodum aq yılsonu ortalamam 70di zekiyim ama çalışmıyorum :d velhasılıkelam ipin ucunu kaçırmayın asosyal olup sadece derslerede kitlenmeyin aşırı sosyal olup dışarı kitlenmeyin

Sizin de öneriniz falan filan olursa yoruma şeyapın kib aeo

Kim bu Unknown

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

5 yorum:

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır