Agalara Geldik

Takip Edin

Bir Gerizekalının Okulla İmtihanı



By  Unknown     13:21:00    Etiketler:, 

 '' Cicişler mrb mrb mrb, beni tanıyan tanır aqfaresi olarak hayatıma başladım gerizekalı olarak devam ediyorum. Eğer 17 yaşında ve gerizekalıysanız hayat cidden çok zor.. ''

  Bugün belgeselimizde bu sözleri sarf eden gerizekalı arkadaşlarımızı inceliyicez. Aq faresi, bu mal insan tanelerinden sadece biri.. Daha nice kodumun tarantula beyinlileri var etrafta.

AQ NESLİNİZ TÜKENSE DE RAHATLASAK AQQ

  Bir iki üç motoor!






  Eveet okul deyince akıllara gelen ilk şeylerden biri bu yarım akıllıların her sene başında TAMAM BU SENE TAKDİR ALMAYANI DELİ ZİKSİN demeleri.. Hatta bakın bi arkadaşımın tanıdığının bacanağı var, işte 3 kişiye TAKDİR ALMAZSAM SANA İSKENDER ALCAM AMA EĞER TAKDİR ALIRSAM SEN BANA ALCAN TM MI KNK OK MU KNK demiş. Sonra bu takdir falan alamamış.

  arkadaşlar buraya dikkat

  Şimdi bu canlılar zeka yoksunu oldukları kadar şeref yoksunudurlar. Anlıyıcağnız kimseye iskender falan almamış namussuz. İnş kuytu köşede bi yerde deli ziker seni gidi gerizekalı seni


  Bu nesli tükenmek bilmeyen gerizekalı varlıklar hakkında yapabileceğimiz bir diğer tespit ise, UÇLU KALEM KULLANIRLAR

  Yani tamam hepimiz uçlu kalem kullanıyoruz ama bunlar sen ben gibi değil la. Uçlu kalemleri var ama uçları yok aq mallarının. Mesela seçmeli derstle birinden uç alırlar o uç 3 gün falan gider, bi daha uç ihtiyacı olduğu zaman başkasından uç ister ki masum bir meleaak gibi görünsün. YEMEZLER CİCİŞ YEMEZLER AQ ŞEREVSIZ OLDUĞUN KADAR ÇAKALSIN DA TEBRİK EDİYOM VALLA


   Yav bi de şimdi bu belgeseli hazırlıyıcam diye ufak bi resimlere göz attım ALLAHIM NE KADAR KORKUNÇ TİPLİ SİNSİ BAKIŞKAN FARELER VAR YARABBİM SEN GÜNAH YAZMA AMA KORKTUM AQ

  Valla bak buraya masum 1 meleaak gibi olan pozları falan koyuyom ki korkmayin diye aq valla çok kötü şeyler gördüm ya..

  Allahım lütfen bak tamam farelere bi şey demiyorum ama, sen bu gerizekalı kullarını yarattın lütfen takip et olmuyo böyle ya AMİN



   Bu da benim bi arkadaşımın tanıdığının bacanağı olan çocuk var ya, heh işte onu saçma sapan işleri. Hepimizin çevresinde bulunan bu gerizekalı canlılar bu tür çakallıkların sinsiliklerin peşini asla bırakmazlar efenim. Anca derste telefona gir, vay efendim küfürlü deyimleri falan bul aferin aq yeni cumhurbaşkanımız olmaya hak kazandınız tebrikler amöqqq

  HÜLOOOOOĞĞĞĞĞ


  Bir diğer özellikleri ise, aldıkları defterleri abidik gubidik resimlerle kaplamaktır.

Genelde yan taraftaki gibi çizimler yaparlar. Tüm defterleri resimlerle kaplı olan bu canlılar, SANATÇI RUHUMA ENGEL OLAMIYOĞĞĞRRUAAAM diye dolanabilirler arkadaşlar dikkat edelim *off canım kankilopum seni buralarda biraz fazla gömdüm inş beni affedersin tşk*

  Ama mesela bu arkadaşlarımızın pek kötü alışkanlıkları yoktur. İleride eşlerine ''Yav hanım sigaram yok alkolüm yok bi peynirli ekmeğim var ona da karışma be kadın lanet olsun sebebi neydi ki'' deme olasılıkları çok fazladır.

  Peynir ekmek demişken hemen bi kamu spotu verelim

- kamu spotu-

  Ben Elif'in arkadaşının tanıdığının bacanağı, 17 yaşındayım ve peynir ekmeğe 12 yaşımda bi kerede bi şey olmaz diyen kötü çevrem (annem) yüzünden başladım. O gün bu gündür ne yaptıysam bırakamadım..

-kamu spotu-

  Ya bak ben de küçükken peynir ekmek çok severdim aq hatta en sevdiğim meyve suyu da şeftaliliydi ve vişneli olandan nefret ederdim. Sonra ben bi gün peynir ekmek yemeye çalışıyom ama yiyemiyom işte midem almıyo artık. Bi de mesela ben bi yemek ağzımdayken başka bi şey daha ağzıma atamam veya içemem. Ama biricik annem benim ağzımda peynir ekmek varken geldi zorla ağzıma şeftali suyunu tıkadı. Ama öyle böyle değil baya hepsini içirdi ya elimde son kalan peynirli ekmeği de ağzıma tıkadı. WÖÖAAAAĞĞĞĞĞ diye kustum sonra ayıptır söylemesi

  O gün bu gündür ne oturup peynirli ekmek yedim ne de şeftali suyu içtim. Hatta ciddi diyom bi 6-7 yıldır ikisini de hiç ağzıma sürmedim aq artık en sevdiğim meyve suyu vişneli olan BIYE ŞEFTALİ BIYEEEE

  Efendim bugün belgeselimizi arakdaşımın tanıdığının bacanağına peynir ekmeği bırakması için öneriler vererek kapatıyorum.. Harika Tayfa, harika günler diler! BIYE CİCİŞLER BIYEE


Kim bu Unknown

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

7 yorum:

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır