Agalara Geldik

Takip Edin

Öğrenci Replikleri



By  Unknown     12:00:00    Etiketler: 



  Slmrlar arkdşlrRrR.

   Şu Öğretmen Replikler yazımda dediydim bunun öğrenci versiyonunu da yapiyim mi diye AHANDA YAPTIM XDXDD Öğretmen Repliklerini okumayanlar buraya tık

  O zaman başlayalım be cicişler
HOOP DİCEY VER COŞKUYU


  




  Hocam bu bilgiler gerçek hayatta ne işimize yarıyıcak 

    En sevdiyim soru bu bak. Valla canım ciğerim gibi seviyom ÇÜNKÜ HAQLI AQ şimdi biz bunu gördük ama napim aq yüce rabbim ribozomu yaratmış işte ne gerek var kurcalamaya


    İstediğimiz sorudan başlayabiliyor muyuz

    Bu gerizekalı soruya karşı manyak tepkiliyim ya. Yav gerizekalı yap işte kaç senedir soruyon bi anlayamıyon valla yeter öl geber de ülkecek derin bi nefes alalım. Bu ve bunun gibileri gifteki gibi görüyom valla heeeç gusra galmayın


    Hocaaaym 98 almışım 2 puanımı nerden kırdınız

    Ananın amından.

    Hocam hava çoksel dersi bahçede işleyelim mi

    Ciğerim ben bu soruyu soran hişi değilim AMA SONUNA KADAR ARKASINDAYIM ULAN KONUŞ BABOŞ HADİ İKNA ET HA GAYRET derken hocanın bir sürü zırvalık bulup hyr  çocuklr müdür bey izn vermzz bıyee demesi.. Ölüm gibi bi şey oldu ve ben öldüm


    Hocam sonraki ders sınav var da çalışabilir miyis (ponçik suratlı emoji)

    (Çalışmayıp kankiloplarıyla muhabbet etti)


    Hocam sınavları okudunuz mu

    Sınav haftalarının o mübarek sorusu.. Her sınıf bunu sorunca bi yerden sonra hoca dellenir, öğrenciler isyan eder SAYIN ÖĞRENCİLERİMİZ HEPİNİZİ BİZE YAPILAN BU SAYGISIZLIKTAN DOLAYI MEYDANLARA DAVET EDİYORUZ

    Aaa hocaam ben sizi dün şurda gördüğeem

    Sanki her gün okulda görmüyo aq. En nefret ettiğim tiplerden bir diğeri de bunu sürekli diyen tipler. Yav dangoş napsın adam madalya mı versin karacadan çatal bıçak seti mi versin aferin gördün iyi bok yedin gerizekalı seni


    Hoca bana taktı yeaa

    Gönlüm bunu eleştirmeye razı gelmedi. Kabul bazen ben de ANNE VALLA DERS ÇALIŞIYOM HOCA BANA TAKTI YAA diyenlerdenim ama taktı aq sus karışma sen


    Hocam 5 puan daha verseniz geçiyom hocam ya lütfen hoc-

    Bip bip biiip. Aradığınız hocaya şuanda ulaşılamıyor, lütfen daha sonra tekrar denemeyiniz çünkü bu hoca tam bi yavşak 5 puan verse götünü kescekler sanki. İyi günler.


    HÜCÜM ÜDÜV VÜRDÜ HÜCÜM

    NEDEN APTAL HOROSPU ÇOCU NEDEN YA NEDEN AQ 1 KERECİK SUSSAN ÖLCEN Mİ SANKİ YA GEBERESİCE


    PS: Şu replik yazılarını seri haline getiriyim diyom ya yatıp kalkıp onun bunun repliklerine laf atiyim falan. Ne diyonus cicişler buyrun menşına. Burda menşın yok yorum var ama menşın demek çok zevkli ya bazen evde MENŞIIIAAAN diye bağırıyom, tavsiye ederim bi deneyin

    Neyse neyse daha da uzatmadan içeriği sonlandırıyom hadi öptm bıye



Kim bu Unknown

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

11 yorum:

  1. ELIFIN YAZILARINA COK GULUYORUM YA EN BÜYÜK ELIGATOR BENIM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şuraya bi kalp çizelim

      Sil
    2. Eligatorun selenatorden geldigini 2 gun sonra anlamak...

      Sil
  2. Benim yazilarima gulmuyon mu zalım BENIM NDN IKRAMATOR'LERIM (oha cuk olturdu tşk) YOK

    YanıtlaSil
  3. Arkandayım İkram jdfksz

    YanıtlaSil
  4. Ayşe yazsın lan Elif yazsın onlar .Elif en çılgıAyşe en akıllı tamamlıyolar

    YanıtlaSil

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır