Agalara Geldik

Takip Edin

Harika Tayfa Hayırlı Yolculuklar Diler



By  Unknown     12:00:00    Etiketler:, 


Selamun aleyküm hayırlı işler harika tayfa blogu nazlı cilveler,

Merba gençler, uzun zamandan sonra yine ben. Ben kim miyim? O bir erkek, o biiir bad boy, o biiir tekbiiiir Allahuakbar... Şaka şaka namı diyyer miskinkurt. Biiir derken içimden tekbiir geldi. Çok mübarek bi giriş oldu konuya.

Neyse lafı uzatmadan konuya gireyim. Bugün, daha yeni yapmış olduğum otobüs yolculuğunda karşılaşabileceğiniz şeylerden bahsidiciğim.





1-Öndeki Koltuğu Sizin Dizinize Kadar Yatıran Şerefsiz






Pekmezim çıktı lan burda. Ormanda yaşamıyon kaldır şu koltuğu yoksa o pedalı...








2-Arka Koltukta Horlayarak Otobüsü İnleten Amca







Ne kaçtı senin içine? Borazan falan. Uyumaya çalışıyoz burda.









3-Küçük Çocuğa Bilet Almayıp Yerde Yatıran Anne




Şincik bu konuya değinmişken. 1 itirafta bulunayım. O yerde ben de yattım. Fakirlik falan da değil yani. Çok rahat oluyo bi kre tm mı .s Otobüs sizi tıs tıs sallıyo beşik gibi siz de mışıl mışıl uyuyosunuz. Ama bi tavsiyede bulunayım fazla yatmayın yoksa indikten sonra 3 saat falan hala sallanabilirsiniz amman dikkat.









4-Görmemiş Gibi Soğutucudaki Suyu Bitiren İnsan Evladı






Kardeş bunun çıkışı da var biliyosun di mi ??









5-Her Mola Verildiğinde Sigara İçmeye Koşan ve Bunu Cool Sanan Mal




Adam daha fren yapmamış. Bu kapıya koşuyo. Bi koysa frene. Sigarayı değil başka bi şeyi görcek haberi yok .s.s











6-Otobüs Daha Yeni Mola Vermesine Rağmen Tuvaleti Gelen Velet





ULAN VELET DAHA YENİ MOLA VERMİŞTİK. NİYE İŞEMİYON? İNNİ BİNİM ÇİŞİM YİK. YAPMA YAV. ULAN OLSAYDI NOLURDU TAHMİN EDEMİYORUM. NEYSE ÇİŞİM GELİYO KAPATALIM BU KONUYU!











7-Molada Otobüse Dalıp 3 Tane 5 Lira Diye Pişmaniye Satan Adam







Amcacım, güzel amcam. Ölmk mi istysn hh syle bna. Syle Azrail in olym syle.







8-Dinlenme Tesislerinde Ki Bi Sıçmaya Bi Buçuk Lira Para Alan Adam



Tamam iyi hoş güzel alıyon bi liranı. AMA BARİ TEMİZ TUT KODUMUN MALI.ORTALIĞI B*K GÖTÜRÜYO. GELMİŞ BENDEN PARA İSTİYO. KOLONYA DA DÖKMÜYO ZATEN ALLAH'IN CİMRİSİ. BAK YİNE SİNİRLENDUM. TAPANCAM NERDE BENUM.




9-Bozuk Televizyon




Hani o gün en sevdiğiniz diziniz olur, heyecanla koşarsın otobüsüne, keptaaan ne zaman gidicez biz yha triplerine girersin ve tataaam otobüs çalıştığı herkes çatır çatır dizisini izlerken sizin televizyonunuz bozuktur. Ama olsundu. Siz de mahkemeye verip sürüm sürüm süründürürsünüüz.





10- Keptan

Otobüsün en  baba adamıdır. Otobüs şoföründe ki rahatlık kimse de yoktur. Suyunu da içer, kahvesini de. Bi de bunun yedeği var. Bunun havası falan indiğinde onu kullanıyolar. Şaka şaka bunun uykusu gelince bu nanni yapıyo. Diyeri sürüyo. Uyudukları yer vardır ya hani. Orta kapının yanında gizli bi geçit açılır mahzen gibi. He orayı hiç merak etmeyin bazen tanıdık uğruna turşu bidonlarıyla birlikte yatabilirsiniz.

Kim bu Unknown

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır