Agalara Geldik

Takip Edin

Bugün de Ölmedim Anne..!



By  Unknown     12:00:00    Etiketler: 



Herkese iyi bayramlar cicişler

  Selamın aleyküm adım azrail. Şaka maka ben cidden ölümsüz gibi bi şeyim ya. Veya Azrail bizim bi dayı oğlu falan da olabilir çünkü cidden öldürmeyen Allah öldürmüyo aq. Şimdi böyle diyom ya kesin yarın akşamüstü cenaze namazım kılınır ya ALLAHIM ÇOK TÖVBE SEN AFFET O ANLAMDA DEMEK İSTEMEDİM

  Olm cidden ekşın dolu bi hayatım var baya bi kaza felam atlattım.Ama atlattım yani bi türlü ölmedim nedense *çok şükür ln*

  OlMeDiM HaYaTTaYiM DeRrtLeRiMLe BasBaSaYiM



  Eeee bi bayanreblogger kolay yetişmiyo tabi. Neler atlattı bu bünye bi bilseniz peheeytt! Kronolojik olarak başlayalım o zaman çiçitolar


 
  1- Mükemmeliyetin beden buluşu



  Her insan doğar, büyür, ölür. İşte bende o büyüme kısma olmamış. Ben doğup ölmüşüm. Ölü doğmuşum yani. OLM BUNU DEMEYİ ÇOK SEVİYOM YA MANYAK HAVALI DEĞİL Mİ SLMLAR ÖLÜ DOĞMUŞUM NBR

  Neys işte ırsi bi kalp sorunu var bizim sülalede. Ben de baya ölü doğmuşum falam filam sonra ebe bi şiler yapmış yaşamaya başlamışım. Eee ne sandın gızım sürprüzlerle doluyum ayıQssss



  2- Kırık Kol


  Şimdi bu olay olduğunda okula gitmiyodum galiba ya. Gidiyosam bile ilk sınıfımdır. 7 yaşında falanım yani. Neyse işte ben o zamanlar yine böyle bi modacıyım. Mahallede tarz olmak için terliklerimi ters giyiyom. Ahh napıcan işte kuş uçtu beybi
  Şaka bi yana terliğin neresi düz neresi ters bilmiyom. Nerden biliyim olm anamızın karnından terlik diye mi çıkıyoz sanki. Ben de hep karıştırıp terliklerimi ters giyerdim abim de bana çok kızardı.
  Bi gün yine mahallede kankişlerim ve benim ters terliklerim oyun oynuyoz. Sonra abim geldi, atarlı atarlı sewinden mi ayrılmış nedir geldi dedi bu terlik ne. LEN SANKİ MİNİ ETEK GİYMİŞİM GİBİ DİYO AQQQQ
  Ben de anlamadım bu da regl günündeymiş gibi sinirlendi. Sağ kolumdan tuttu havaya kaldırdı *bakın burda hayal gücünüzü kullanın bi hayal edin oluşan görüntütü allasen mq* kolumda beni havada sallandırıyo bi yandan da beni havadayken sağa sola ittirip terliklerimi giydirtmeye çalışıyo
   LEN DÜZGÜN GİYDİRTSENE TERLİĞİ NE BENİ HAVADA SALLANDIRTIYON AQ
   Neys işte bu terlikleri giydirtmeye çalışırken çıkırt diye bi ses geldi. Kolum kopmuş aq sömfanösbafönsaöf o kopuk kolla bi de ben yere düştüm. Sonrasında artık noldu hatırlamıyom gerisi karanlık. Hayal meyal o gecenin akşamında kolum kanadım kırık bi şekilde balık kraker yiyip yaprak dökümü izlediğimi hatırlıyom.
  Ama yine de yazık abime de ya annemden dayak yemiş o gün felan yazık len mq derdim ama zikkkkimde diil inanır mısınız.
  Şaka şaka seni sewiom abiş qalp keşke beni daha az dövsen ama olsun


 
  3- Yokuş aşağı gerizekalılık



  Aslında bu tam olarak ölümden dönmek sayılmaz. Ama yine de anlatıcam çünkü hoşuma gidiyo bu bsanfmönasf
  O kol mevzusundan sonra galiba 9-10 yaşındayken falan yine mahallede kankişlerle oynuyoz. Sonra Umut diye bi kankişim dedi ki 'Len Elif gel şu yokuştan aşağıya koşalım' Ben de hemen evet dedim zaten sazanım ben tabi tabii süzme sazan
  Ya bi insan neden hadi şurdan koşalım der aq ya? Hadi ben malım kabul ediyom da sen niye teklif ediyon ki şimdi. Gerçi benle arkadaş olandan ne beklicen o da mal tabii. Neyse işte diiiiimdik bi yokuş var, biz de nefes nefese çıktık yokuşu. Sonra dedik 3 diyince yokuş aşağı koşcaz tm mı MAAANNNNYAK EĞLENCELİ 1 GÜN HADİ YOKUŞ AŞAĞI KOŞAK AYN KNK AYN
  İşte bir iki üç dedik yokuş aşağı koşuyoz ben de koşarken hayvan gibi gülüyom aq ösnafasnf koşmanın nesi komik len ne gülüyon it. Hayır koşuyom ama kendimi firenlemiyom yani baya kendimi ittiriyom işte en son here düştüm şlaaak diye. Baya bi yerde sürüklendim. Yüz üstü bi şekilde, yokuş aşağı 10-15 metre sürüklendiğinizi düşünün yani
  Sonracıma annem geldi fala yüzüm full kan içindeydi be. Hatta en net hatırladığım şey, bi gözümün altında kocccccaman bi yara olmuştu derindi biraz. Canım acıyo ağlıyom, e ağlayınca göz yaşım o yaraya geliyo bu sefer tuzlu su yarayı yakıyo daha çok ağlıyom daha çok acıyo böyle saçma sapan bi buga girmiştim
  Eeee biz de hızlıyız ama yokuş aşağı ;))))



  4- Bakın bu en sevdiğim cidden ruhumun çıktığını hissettim



  Bu olay olduğunda 13 yaşındaydım. Koltukta yatıp bi yandan da tabletten himym izliyodum falan keyfim prrrr fenaaaa cinsinden. Sonra abim geldi yine *maalesef yine aq* dedi elif sana bi şey denicem. Hayır istemiyom git şurdan dedim OLM SANKİ TÖVBE YARABBİM TECAVÜZ ETMİŞ GİBİ ANLATIYOM YA TÖVBE TÖVBE ÇOK TÖVBE AQ
  Neys işte abim galiba boş vakitlerinde kardeşler nasıl dövülür videosu falan izliyo. Geldi dedi bak ne öğrendim sonra bi şeyler yapmaya çalışırken ben boğuldum aq
  Şimdi tam nası boğulduğumu anlatmıcam çünk anlatamıyom denedim yani yazarak olmuyo bu snjfknskaf Neys hani şu küçük dilimiz var ya, heh işte ben onu abimle dövüşürken yutmuşum. Bu küçük dili yutunca da çene haliyle geriye gidiyo ve dişler kenetleniyo. Anlıyıcağınız nefes alamayıp bayılmışım aqqq.
BAKIN EN SEVDİĞİM KISIM GELİYO VE CİDDEN BUNU YAŞADIM İNANMAYANIN ŞİMDİDEN AQ
  Ben böyle koltukdayken bayıldım ya. Ya hani böyle dizilerde falan olur ya çizgifilmde biri ölür sonra onun ruhu havaya kalkar onları izler falan. ALLAH BELAMI VERSİN ONU YAŞADIM AQ. Çok accık da hatırlıyom hatta böyle halıdayken abimin kucağındayım abim bi şiler yapmaya çalışıyo, annem eliiieeef diye bağırarak yanımıza geliyo SONRASINDA BAM UYANDIM
  Olay şuymuş, abim lisedeyken aynısını bi arkadaşında yaşamış. Çocuğun karnına top gelmiş ve çocuk da bi şekilde dilini yutmuş sonra da bayılmış. Bunların beden eğitimi öğretmeni gelmiş çocuğun zorla çenesini açıp parmağıyla dilini boğazından çıkarmış. Sonrada çocuk uyanmış. Abim de bunu görmüş ya hani hemen beni halıya götürüp zar zor ağzımı açıp dilimi boğazımdan çıkarmış sonra da ağlayarak uyandım asmfnabfmasnfö birden ciğere oksijen gelince yaktı herhal ondan ağladım yoksaaa delikanlı adam ağlamaz krdş
  Uyandıktan sonra sordum o hayal meyal gördüklerim cidden o an yaşanmış. Len şuan bunu hiç yazmamış olabilirdim. Kardeşinizi öldürdüğünüzü düşünsenize İNSAN BUNU CAN GARDAŞINA NASIL YAPAR YA NASIL



  5- Dolmuştan fırladım


  Bunda da 14-15 yaşındaydım efenim. Bi gün dolmuşla dershaneye gidyodum. Ama zerre gitmek istemiyom ya annemle baya kavga ettik falan bre kadın senenin sonuna gelmişiz kimse gitmiyo dershaneye bırak evde yatiyim len
  Neyse işte annem zorla gönderdi. Bindim dolmuşda dıngır dıngır gidiyoz. Hava da ateş gibi şoför kapı açık gidiyo. Ben iniceğim yerde müsait bi yerde dedim. Sonra şoför durdu falan ben ayağa kalktım, kapıya yaklaştım, tam inmek için bi ayağımı dışarıya çıkardım ki VINNNNN dolmuş hareket etti aq
  Gerizekalı tamam kısa olabilirim de daha inmedim aq ne sürmeye devam ediyon dur bi iniyim şerefsiz. Bu hareket edince ben de dolmuştan dışarıya fırladım tabii, karşıda kırmızı bi araba olduğunu hatırlıyom. Dolmuştan fırlayıp o kırmızı arabaya çarptım hızımı alamayıp arabadan dolmuşa geri sektim. Dolmuşla kırmızı araba arasında big bang oldu aq. Neys işte ben kırımızı arabaya çarptım ya, sonra dolmuşa geri sektim derken yere düştüm. Allahtan çantam kafamın altına geldi beynim patlamadı. Ben yere düşünce de dolmuş bacaklarımın üzerinden haşşırt dedi geçti. O yere düşmemle dolmuşun üzerimden geçmesi arasında 1 saniyelik olay var ya o an andaval gibi bakıyosun hiç bi acı falan hissetmiyosun çünkü o kadar şey olmuş bi de acıyı hissetmekle mi uğraşıcan aq.
  Sonra ordaki çalışanlar falan geldi huoop ambulansla hastaneye gittik. Ya ben şeyi yaşadım, hani derler ya bi kaza geçireyim ama bana bi şey olmasın HEEEH İŞTE ONU YAŞADIM NSAMFNSLKAF sağ dizimde bağ kopması, sol ayak bileğimde lif kopması vardı sonradan yüce rabbimin hikmeti sonucunda hiç bi ağrım sızım kalmadı <333<3<3<3
  Heh dur şeyi atlıyodum. Sağ ayak bileğimde deri kopmuştu. Hani olur ya böyle derinin altında bazen beyaz deriyi görürsün, işte bende beyaz deri de yoktu sadece kemik görünüyou OHHHH BİRAZ DA MİDENİZİ BULANTIYIM JSANFKMNSAFMÖ



  Olm valla yaz yaz bitmedi ama uzun lafın kısası öldürmeyen Allah öldürmüyor ulaaa. Şimdi hepinizi yorumlara maşallah knkm demeniz üzere davet ediyorum. Hadi öptüm bays



Kim bu Unknown

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

4 yorum:

  1. Kmk bende bu tarz şeyler yaşadım bence kaderiz bir seninle oxhsşajdpdnd

    YanıtlaSil
  2. maşallah lan sdlkjahsdkjlhaslşdksl sanki maşallah demezsem nazar deyecek ve ölcen gitçen gibi hissediyom allahım çok töbe ALLAHIM NOLUR OLMASIN ÖYLE BİŞİY

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah korusun aqq bide bugun dogum gunu ii ki dogdun eligggs

      Sil

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır