Agalara Geldik

Takip Edin

Hakkımızda Bilmediğiniz 10 Şey



By  Unknown     12:00:00    Etiketler: 


  Slmslmslmmmmm. Baştan diyim kenardaki potoyu koymamın bi sebebi yok koyucak foto bulamadım aq samnfmasnf

  Allan gerizekalısı pavırpaf görls izlerken snap çekmiş bizim hoca da durur mu yapıştırmış cevabı

  Ay amanın neyse, uzatmıyım da başlıyım. Bizimkilere falan sorular geliyo hep işte nerdensin, hangi okul fasa fiso. Ben de dedim ki biraz daha ilgincimsi şeyleri sizlen paylaşiyim. Paylaşır mıyım la acaba? Paylaşırım len paylaşırım İLGİNCİMSİ ŞEYLER SİZİN İTİNİZ OLSUN



    1. Ahmet'in yaptığı her işte tek sayı olmalıymış



  Şimdi diceniz bu nası takıntı aq, hakısınız da amed kuzum bu nası takıntı aq ya. Başlarda sünnet diye yapıyomuş sonradan da takıntı haline gelmiş. Bir kankişimin diyişiyle, takıntı yaparak sevap kasmak..
  Ya benim bi arkadaşım vardı tm mı böyle ahmet gibi sünnet ayağına çakallık yapıyodu aq. Mesela çubuk kraker yiyom çatır çutur, bu yanıma geliyo aaa kanka alsana diye uzatıyom ehehhe sünnettir kank 3 tane alıyım diyip 5 tane alıyodu aq ÇUBUK KRAKERLERİMİ GERİ VER LAN BANA


    2. Ayşenur'un saat takıntısı var



  Kız manyak yav manyak fıttırmış. 00.00 ne biliyim efenim 06.06 ondan sonracıma 22.22 hiiiç farketmez. Ayşenur A.Ş ile saatten haberar olabilirsiniz! 7/24 hizmetinizdeyiz efenim
  Cidden böyle aynı saatleri gördü mü hemen gruba yazıyo aq smfnasnföasf Hayır bi de bi ara Ahmet bununla yarışıyodu hangisi önce yazıcak diye. İkisinin alarm kurup yarıştıklarını bilirim aq bu gözler neler gördü nelere şahit oldu heyt bee. Geçenlerde İkram grubun ilk mesajlarına kadar çıktı Ayşenur grubun başından beri yapıyomuş bunu. Baya kız sigara bırakır gibi bu huyunu bırakmaya çalışıyo. Neyse geçelim yavrum geç bunu geç


    3. Çatay kardeşimizin hayat okulundan 1 sene kaybı var


  Çağatay normalde anasınıfını Kıbrıs'dayken okumuş ama sonradan Türkiye'ye gelince anasınıfını baştan okumuş.

  Olm ya asmnfasnf yav anasınıfı bi de aq ilkokul falan olsa dicem neyse bi daha okusun ama anasınıfı nedir smafnmasfnçasfaöçsf

  Anlıyıcağınız Çağatay yaşıtlarından 1 sene geride okuyo. Of olum ben de geç yazılmışım da bunu sonra başka bi yerde anlatırım sonrakine geçek hadin


    4. Deli zikmiş gibi su içiyom


  Normal insanların günde 2 litre su içmesi gerekir. Ama bizim millet çook az su içiyo. Burda devreye ben giriyom ve günde 4-5 litre su içerek Türkiye ortalamasını yükseltiyom. Ben olmasam bu sular boşa mı üretilip pet şişeye konulucak aq birinin içmesi lazım bunu
  Arada gidiyom BİM'e su alıyom falan 30 krş zaten be 30 krş benim itim olsun len bana feda olsun. Ama okul varken zor oluyo. Mesela yanıma 2 şişe su götürüyom ya ben onu öğle arasından önce şlöööp diye bitiryom ya. Sonra okul bitene kadar 3 şişe daha alıyom kantinden tanesi 75 krş OF AQ TÜM PARAM SUYUA GİDİYO AMQQQ
  Hadi 3 değil de 2 şişe su alsam, günde 1.5 TL. Haftada 7,5, ayda 30 TL olm bu kantin hep benden para kazanıyo aq  yemin ediyom ülke ekonimisini tek başıma su alarak kalkındırıyom


    5. İkram ve Enürezis    


  İkram'ın yoğun isteği üzerine latince adını yazdım ki daha havalı dursun eheheheh Halk dilinde biz buna la altına mı işiyon bebe xddd diyoruz.
  Yani tabi şuan altına işemiyomuş çok şükür ama 8 yaşına kadar altında bezle dolanıyomuş. Hatta bi gün bunların okuluna doktor falan gelmiş erkeklerin pipisine bakıyolarmış (niye pipiye bakıyonuz aq pipiye bakma hobiniz mi var okul okul gezip pipi kontrol mü yapıyonuz) Sıra İkram'a gelince bu utanmış demiş ayhhh benim bezimi görcek .ss Sonracıma doktor görmüş felam demiş psikologa götürün bunu İkram da gitmiş Psikolog buna çizelge vermiş o çizelgeye göre işemiş bazen annesi bunu uyandırmış uykulu uykulu işemiş aq
  İŞEMEK BİR SANATTIR ART BEBEYİM ART

    6. Ay bu çok uzun AYŞE VE SAKIZ diyip geçiyom



  Şey yazıcaktım başlığa 'Eğer biri Ayşe'nin karşısında sesli bi şekilde sakız çiğnerse Ayşe onun ağzına sıçar ama kendisi cakkıdı cukkudu sakız çiğnemekten çok hojlanır' Sonra dedim bu nasıl başlık aQ. Gerçi Ayşe ve Sakız da heri potır gibi oldu ama ossun
  Neys, siz siz olun Ayşe'nin karşısında sesli sakız çiğnemeyin *kamu spotu*


    7. İkram kanalizasyona düşmüş



  Küçükken bi kere andaval gibi kanalizasyona düşmüş olm leş gibi boklar içinde allah bilir naptın ya hayır bi de ordan nasıl çıktın maöçfmöçasmföçasf
  Hatta ve hatta bu kanalizasyonun anısına olarak url'sini yalnizfare yapmış. Sebebi buymuş yani artık kanalizasyonda fareler buna naptıysa..


    8. Nefret biriliği antlaşması



  Şimdi şöyle bi olay var arkdşlr, birimiz birinden nefret edince hepimiz ediyoz. Gerizekalı kız vassap gruplarına bağlamayın bunu çünkü öyle bi şey değil asnfxsnaf Grubun başlarında birimiz nefret ettiği blogu diyince baktık hepimiz onu cidden sevmiyoz sonra bir diğeri, öteki falan derken baya sevmediğimiz bloglar ortak çıktı.
  Daha sonraları grup daha da kaynaşınca zamanla herkesin dedikodusunu ayptık allah affetsin. Bazen unutup biz şunu seviyo muyduk sevmiyo muyuduk diye ikilemde kalıyoz ömdsögçsdmgöçsd AMA TABİ SEVDİĞİMİZ DE BAYA BLOG VAR BURDAN ONLARA KOKULU ÖPÜCÜKLER MUCKSSS


    9. İkram'ın gerizekalı tepki ölçmeleri 



  Şimdi diceniz aga bu ne bi bok anlamadık HAKLISINIZ DA BEN DE YAZDIĞIMDAN Bİ BOK ANLAMADIM AMA 1 DK ANLATÇAM
  İkram arada şöyle şeyler yapıyo mesela blogunda diyo ki Selena Gomez'in şarkıları güzel. Daha sonra bi anon geliyo ıyyyhhh onu mu sewion eziq diyo İkram da castin bibırı etiketliyip niye anon oldun ln gibisinden bi şey diyo. (bunu hayal edin inş anlatabilmişimdir) Daha sonra bu olay olduktan sonra bize gelip LEN CASTİN BİBIR TAKİP ETTİ AMQMQMQASMFNMABSFÖABSWFK diyo. Biz de sie aq, yalana gel hele hele hele veya yemin et len mqqq falan diyoz. Bizim tepkilerimize baktıktan sonra da ŞAKA ŞAKA TEPKİ ÖLÇTÜM diyo
  Çok afedersiniz ama İkram senin ağzına sıçarım guzum yether


    10. İkram ve benim kimsenin bilmediği başka bloglarımız var



  Aga şöyle oldu, ben gaza geldim siteye dedim len günlük tarzı blog açıcam felam sonra ikramla konuşuyodum bi yandan ,bunu ikrama dedim o da benim gibi şerefsiz hemen gaza geliyo smafnmabmföafs sonra gittik blog açtık kendimize oh kebap
  Hatta o blogları bizimkiler bile bilmiyo, biz günlük için blog açtık demedikşerefsizlik mod: ON Yüksek ihtimalle bu yazıyı okuyunca öğrenicekler puaa İstesek o blogları kendi blogumuzdan paylaşabiliriz ama istemiyoz çünkü etrafta çok gerizekalı var. O blogları takip edicek kişilerin az ve öz olmasını istiyoz. Hani diyoz ki 30 takipçimiz olsun ama gece yatmadan önce desinler ki anaaa acaba bu mal bugün naptı sora girip okusun falan fistan


  Merba arkadaşlar bir yazının daha sonuna geldik ve ben kapanış yapmayı beceremiyom o yüzden ne dicemi bilmiyom hebele hebele hebele
   Söz konusu yazının sonuysa merba azrail   

Kim bu Unknown

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

5 yorum:

  1. luzumsuzkisilik7 Eylül 2016 21:12

    Üstün stalkerlığımla 10.maddedeki bloglari buldum yaşasın ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasil buldugunu anlatir misin? Valla bak merak ettim aq jfksndkdj

      Sil
  2. ikramınkini değil de elifinkini ben de bulmuştum skslsjsk ama adı neydi derseniz hatırlamıyorum ama olsun yine de biliyom zuah

    YanıtlaSil

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır