Agalara Geldik

Takip Edin

En Güzel 20 Çizgi Dizi



By  Unknown     22:53:00    Etiketler:,, 
Kırk yaşımda da olsam danoneyi buzdolabında dondurup yer ve oturup çizgi film izlerim demiş atalarımız. Çizgi film gibisi var mı aq.. Hatta çok iyi hatırlarım Cartoon Network'ün çöküş devri Disney Channel çıktığı sene yani benim sekizinci sınıf olduğum 2012 senesinde yaşanmıştı, herkes Disney Channel'ı konuşurdu bense eve gider Cartoon Network izlerdim.


Kolay alışırım zor vazgeçerim falan slfkdjajaslk neyse sonra Disneyin büyüsüne kapılan bir başka çocuk oldum ama olsundu.. Şimdi size çocukluğumda önemli yerlere sahip olan bir kaç çizgi filmden bahsetmek istiyorum, kemerlerinizi bağlayın uçağımız kalkıyorRr..









Top 20: Phineas ve Ferb


Ornitorenk peri ve duufenştayn için izliyodum resmen, ikisinin olaylar çok komik geliyodu. Sırf bu ikisi yüzünden gizli ajan olma planım vardı

Ama ben 54253 kere falan ölürüm gerek yok böyle şeylere deyip vazgeçtim... *kanka ben de olmak istiyodum törkiş fbi kurak mı(elif)*







Top 19: Ed Edd ve Eddy



Ed Edd ve Eddy ise benim küçük yaşta ticarete atılmaya iten çizgi filmdi. Hatırlıyorum 5-10 lira falan kazanmıştım. Evin önünde tezgah açmıştık ya çok güzel bi oyuncağı satmıştım düşündükçe sol yanım kıyma makinesinden geçmiş gibi oluyo...









Top 18: Powerpuff Girls

Aslında bunu koyma nedenim elifin tumblr ppsinin batırkap olması.. başka bi amacım yok aq kaldfjsaldjs

Neyse ppsinde pavırpaf olan biriyle münasebet kurmucam geçiyorum

2 (iki adet) Bilgi: Batırkap lezbiyenmiş, ve aslında dört kardeş olmasına rağmen dördüncü dış görünüşü yüzünden dışlanmış *dışlanmış olan sensin horospu çocu asıl ben senle münasebet kurmam sie -harika insan bn*

*yeni farkettim ama sen bana kurban ol aq kızı*








Top 17: Dexter'ın Labaratuarı


Dexterın labaratuarı yüzünden bilim adamı olmak istiyordum. Hatta evimin zeminini delip orayı genişletecektim ve yeraltında kocaman bi odam olcaktı orayı da labaratuarım yapcaktım...

Sonuç olarak fakir olduğumun farkına varınca ve yeraltında bina temellerinin bulunduğunu öğrenince bu hayalim de yıkıldı









Top 16: Angelo Rules


Ya bu çizgi filmde bir kaç yeri sevmesem de hep bunların arkadaşlıklarını kıskanmıştım. Böyle plan kurup yaptıkları planın tutması falan mükemmel ama benim kadar azimli ve mükemmel bi arkadaşım yoktu o yüzden hiç böyle telsizle haberleşip milletin arkasından iş çeviremedim..

Zaten telsizim de yoktu




Top 15: Johnny Bravo


Hİ HA HO !! Selam BebeQ

Bu çizgi filmin hayatıma kattığı tek şey hi ha ho pozları aq başka bişi yok.

Amuha goyim senin gibi çizgi filmin insan az öğretici olur

1 bilgi: Son bölümde kızlardan yüz bulamayan johnny gay oluyomuş









Top 14: Tutensteinın Maceraları


Konusunu bile zor hatırlıyom aq ama içten içe biliyorum ki bu mumya diriliyodu sonra kızla çok yakın oluyodu ve öyle işte bu kadar aq fklkjlkdf çok küçüktüm bilmiyom ama güzel bi çizgi filmdi.

Geçenlerde tekrar açıp ilk bölümünü izlemiştim mumyanın egoistliği kalp ben












Top 13: Sürekli Dizi

Bu dizinin mantığını anlayamadığım bir sürü şeyi var ama favorim yaşayan sucukların üzerine hardal sıkınca ne kadar lezzetli olduklarını farkedip yamyam olmalarıydı.

Acaba bu çizgi filmi izlemeyip de yaşasaydım karakterimde daha çalışkan olma isteği olur muydu?

Kafamda deli sorular..








Top 12: Kid vs Kat

YA ŞUNA BAYILIYODUM

KEDİ UZAYLI VE DÜNYAYA İNİNCE KIZ BULUYO SEVİYO FALAN

AGA KEDİ KÖTÜ AMA O DA KIZI SEVİYOR

ÇOCUK KEDİYİ KÖTÜ DİYE SEVMİYO

KEDİ ÇOCUĞU SEVMİYO

KEDİ UZAYLI OLDUĞUNDAN YAPMADIĞI HOROSPULUK KALMIYO ÇOCUĞA

ÇOCUKTA BAYA İBNE HER TÜRLÜ İŞTEN SAĞ ÇIKIP KEDİYE Bİ BİÇLİK YAPIYO

SONRA KAOS

VE  BABALARI GELİP OLAYI AYIRIYO

MUAZZAM....








Top 11: Amerikan Dragon



Bi de bu var efsanelerden. Mesela bu çocuğa baya özenirdim hem ejderhasın hem uçuyon ya hem ağzından ateş çıkıyo hem istediğin zaman yarı insan ve yarı ejderha oluyon..

Dedikodu mu yapıyolar kulağını ejder yap dinle aq hayat be...

Bide bunun kalbini çalan avcı kız vardı onun yüzünden de avcı olmak istemiştim

 BAYA ŞIP SEVDİ GİBİYİM KİMİ GÖRSEM İSTİYOM AQ

 İYİKİ PEPEE DEVRİNDE BÜYÜMEMİŞİM





Top 10: Juniper Lee'nin maceraları


He bi de bu mal var saçının bi kısmı canavarları görebilme yeteneğinden sonra kırmızı oluyo ve kimse sormuyo "neden hiç dip boyan gelmiyo aq kızı" diye..



Ne yalan söyliyim bunu izlediğimde de canavar arkadaşlarım olsun istiyodum çünkü insanlar mal geliyodu








Top 9: Genereator Rex



Bi de bunu çok severdim istiyosan uçuyon istiyosan yumruğun kafan kadar oluyo yada bacakların motora dönüşüyo falan..

Muazzam

(Bunu izleyip koltuktan koltuğa zıplıyodu)

(Onu bile bazen yapamıyodu )








Top 8: Adventure Time



Şu çizgi filme bayılıyodum özellikle ateş prensesle Finnin olayları olsun vampir kız olsun ara karakterleri seviyodum.

Ama en çok sevdiğim şey giriş introsu ve Finn'in ses tonu

1 bilgi: Son bölümlere doğru Finn babasını buluyo ve onu takip edeyim derken kolu kopuyo kopan yerden çiçek falan açıyo, ordan baya sonra yeni bi kolmu ne çıkıyodu.. Youtube'da var bakabilirsiniz

Kolu koptuğu bölüm

Geri aldığı bölüm




Top 7: FlapJack



OYŞŞ BE....

ŞEKER ADASI ULAN !


DİCEK BİŞİYİM YOK AY LAV YU AQ







Top 6: Samurai Jack

On saniye bakınca şu sözler yankılanıyo

Uzun zaman önce, uzak bir ülkede ben Aku karanlığın şekil değiştiren efendisi, serbest bırakılmış korkunç bir şeytandım. Ama, sihirli bir kılıç kullanan, ahmak bir samuray savaşçısı önüme çıkıp bana karşı koymaya çalıştı. Son darbe vurulmadan önce, zamanda bir kapı açtım. Ve onu kötü ruhumun hakim olduğu geleceğe yolladım. Ve şimdi o ahmak geçmişe dönmenin ve geleceğin kendi olan Aku'yu mahvetmenin yollarını arıyor.

 Ya bide bunun klasikleşmiş bi sonu var hani akunun olduğu geçmişe geri dönmeye çalışıyor ve bu yolu buluyor ama bulduğu yerde aku insanlara kötü davranıyor bu malda onları bırakıp gidemiyor ve insanlara yardım edeyim derken geçmişe giden kapı kapanıyor falan.. Halbuki aq salağı geçmişe gitse bu gelecekteki aku yok olacağı için o insanlara bişey yapamıcak...

Salak işte

Neyse zekamı buna harcayamam

Sıradaki çizgi filme geççem sinirlerim bozuldu









Top 5: Skunk Fu

Ve şu çizgi filmle ninjalığa olan ilk adımımı atmıştım

Evde kapkara kıyafet giyip kanalıkta saklanmak = ninjalık


Bide neden hep pandalar kungfu'cu neden yani








Top 4: Gumball

Yeni nesil çizgi filmlerden en sevdiğim çizgi film bu sanırım. Olaylar ve verdikleri tepkiler aşırı komik

Ayrıca darwin çok ponçik (çatay slm)







Top 3: Bakugan

Mazi kalbimde bir yaradır

Şu çizgi film etkisinde kalıp bakugan oyuncaklarına 3-5 tl vermiş ve bu yüzden annemden ağır bi azar yemiştim

Hatta sonra kırılmıştı diye aliminyum folyodan özürlü de olsa bi bakugan yapmıştım

Ahh ah...








Top 2: Secret Saturdays

YA SİZ KİM KÖPEKSİNİZ BU ÇİZGİ FİLMİN DEVAMINI GETİRMEZSİNİZ AQQQ ŞU ÇİZGİ FİLM KADAR EFSANE Bİ ÇİZGİ FİLM YOKTU O SIRALARDA...

 OLANLAR DA GECE ÇIKARDI İZLEYEMEZDİM

YA HAYIR ÇOCUK NE GÜZEL HAYVANLARI KONTROL FALAN EDİYO

ADINI HATIRLAMADIĞIM Bİ SAYKODAN ÖNCE YİNE ADINI HATIRLAMADIĞIM Bİ YARATIĞI BULMAYA ÇALIŞIYOLAR

TAM O SAYKO DEDİĞİM KÖTÜ ADAM BULUYO YARATIĞI

BU ÇOCUK GÜÇLERİNİ KULLANIP ENGEL OLUYO FALAN

O ANTİK YARATIK ÖLÜYO

AMA GÜÇLERİ ÇOCUĞA GEÇİYO

VE ÇİZGİ FİLM BİTİYO- HEMDE TU Bİ KONTİNYUD YAZISI YAZDIĞI HALDE AQ

SİE YA OYNAMIYORUM BEN






Top 1: Kod adı afacanlar <3

VE GEL GELELİM ÇOCUKLUĞUMDA SENELERCE ETKİSİNDE KALDIĞIM ÇİZGİ FİLME...

Bunu izleyip mütüşlü icatlar yaptığım,

ağaç ev yapma girişimlerinde bulunduğum,

ve mahalle savaşları yaptığım doğrudur..


Ancak mütüşlü icatlarım hep gelir yetersizliğinden, ağaç evlerim Şaziye teyze horozbusu yüzünden ve mahalle savaşlarım da bolca boncuk tabanca kurşunu yediğimden dolayı sonlandı..

YA O ZAMANLAR İŞKENCE YÖNTEMİ OLARAK DA PLANLARIM VARDI

Mesela bi şapkanın yanına iple sarkıtılmış iki soğan asıp soğanlarla ağlata ağlata konuşturmak falan gibi sadist ve kafirce zevklerim falan...

NEYSE AMA SAÇMALAMAYIN ABİMİ AJANLARIMLA BERABER SAPANLA TAŞLAMADIM

YADA BÖYLE SİLAHLAR İCAT EDİP HEPSİNİ Bİ DEFTERDE TASLAK OLARAK TUTMADIM

YADA AĞAÇ EV ALTINA BİRİ GELİNCE HABERİMİZ OLSUN DİYE TUZAK VEYA ENVAİ ÇEŞİT ALARM TİPLERİ PLANLAMADIM

YADA ( EN GÜZEL KISMI ) OK YAY YAPIP ANTREMAN FALAN YAPMADIM HATTA VE HATTA OKUN UCU İÇİN GAZOZ KAPAĞINI TAŞLA EZİP DEMİR Bİ OK UCU OLUŞTURMADIM ÇOK ŞÜKÜR

eğer bunları yapsaydım çok abartılı bi hayran olduğumu düşünürdünüz ki saçmalamayın hahaha ne alaka xd

SAATLER SONRA GELEN Bİ EDİT: TEKNİK AÇIDAN GAYET MÜMKÜN OLAN UÇAN KAYKAYIMSI BİR İCADIM DA VARDI

AMA İŞTE GELİR YETERSİZLİĞİ NAPARSIN.....

of bak bide pazar kasasıyla araba yapma gibi bi taslağımda vardı be....






YETER YAV AĞLICAM HADİ KONUYU KAPAYAK 

ciddi manada o günleri özlediğimi farkettiğim bi yazı oldu

HARİKA TAYFA HARİKA GÜNLER DİLER CİCİŞLER

SONRAKİ YAZILARDA GÖRÜŞMEK ÜZERE

Kim bu Unknown

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

3 yorum:

  1. Benim de acılarım depreşti şu an...Ben de önceden işte biralar daha ormandı xjdjdj karşı evdeki çocuklara karşı bizim çeteyi toplar oyuncak silah mı ararsın,muşmula mı-valla çarpılcaz- erzaklarıtoplar dalardık pisliklere.Lan hala da hiç sevmem onları

    YanıtlaSil
  2. Ben televizyonda Disney Channel olduğunu yeni fark ettim...CN adamdır

    YanıtlaSil
  3. NE DEMEK ARTHUR YOK!?

    YanıtlaSil

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır