Agalara Geldik

Takip Edin

İnternetten Kolayca Para Kazanmak Ister Misiniz??



By  Unknown     23:32:00    Etiketler:,, 

Agalar şimdi size muhteşem bi şey söylicem. Internet üzerinden para kazanmak ister misiniz???? Blog falan açmanıza gerek yok. Valla bak.. Onun yerine şimdi size vereceğim siteyi kullanırsanız istediğiniz yerden para kazanabilir sonra bu parayı hapur hupur yiyebilirsiniz.



İstediğiniz yer demişken bunlar sosyal medya olabilir ya da bi forum sitesine yazabilirsiniz. Hatta arkilerinize tıklatabilirsiniz. Örnegin ben facede 838373837 arkadaşa sahipsem orada paylaşırdim. Ve sonra gelsin paralarrrRr. Of aq para diyince harbi gözüm dönüyor boyle bi pislik bişey oluyorum bu ne ya. Neyse diyeceğim o ki tumblr twitter facebook instagram blogger üzerinden para kazanabilirsiniz. Tabi bi miktar takipçinize bağlı para kazanırsınız ama olsun be gülüm para paradır. üçte kazanabilirsin otuz da PARA BU AQQ

Şimdi şöyle ki siz bu siteye kayıt oluyorsunuz. Sonra papara mi ne oyle bi siteye daha kayıt oluyonuz. bu ilk kaydolduğunuz site size bi link veriyo. o linki istediginiz bi sosyal medyada veya başka bi yerde paylaşıyorsunuz. ve tadaaa her tıklanmayla belli bi miktar para papara adlı ikinci siteye yatıyor. Ve daha tam emin değilim parayı nasıl cekecegimizden ama bende yeniyim deniyorum ve şuan harika bişi çünkü ilk kez bi yerden para kazanicam COK HEYCANLIYIM ALLAM NOLUR ZENGIN OLAYIM DA PARAYA PARA DEMIYIM NOLUR

siteye sizde katilin ahanda burdaki yazının üzerinden

Insallah hepimiz zengin oluruz. Zengin olunca napicagima sonra karar veririm suan ilk aşamaya odaklanmış vaziyetteyim.

Harika tayfa gururla sundu, iyi eğlenceler..




Kim bu Unknown

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

2 yorum:

  1. Bu işi detaylı anlatabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  2. Tabiki, paypal Türkiye'de kapaninca yerine papara denilen inyernet kredi karti sistemi çıktı. Uygulama gayet güvenli ve bu site ise sadece link kısaltma ile çalışıyor. Siz uye oluyorsunuz ve ayni zamanda papara.com uzerinde de kendi adinizla bir hesap aciyorsunuz. Verdigi linkleri sosyal medya hesaplarinizda paylasinca tiklayan kisi basina bi maliyet veriyor.. bazi linkler bin tiklamaya otuz tl verirken bazilari üç tl veriyor ama hic yoktan iyidir. Yuklemeler papara hesabınıza iki haftada bir yapiliyor ve paparadan kendi isminizin bulunduğu bi kredi kartına yukleme yapılıyor

    YanıtlaSil

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır