Agalara Geldik

Takip Edin

Öğretmen Replikleri



By  Unknown     20:03:00    Etiketler: 


  Kitlemizin genel olarak liseye gittiğini var sayarsam eğer, ortalama 10-11 yıldır profesyonel olarak öğrencilik yapıyoruz. E tabi o kadar sene boyunca bilmem kaç tane öğretmen tanıyoruz. Hepimizin ilgisini çekmiştir her öğretmenin aynı cümleleri sarf etmesi.


  Hayır bi de bi yerden sonra bunlar aynı tonlamayla söylemeye başlıyolar falan. Bence bunlara öğretmenlik fakültesinde bu replikler ezberletilmiş, KPSS de bunlardan sorulmuş. Başka bi açıklaması yok yani bunun

  O zaman daha da uzatarak suyunu çıkarmadan şu dillere destan repliklere bi göz atalım (bunun bi de öğrenci versiyonunu yapıyım diyorum öğrenci tiplemeleri falan filan intermilan dmnföf yorumlara yazın siz ona göre yapıyım. Yazmasanız da yapıcam ama yazın yani aq)



Ben X'e sordum sen onun avukatı mısın


  Hayır hocam avukat olsaydım bi daha okul okumazdım aq malı seni
   

   Anlat biz de gülelim



   Ya sana noluyo ne bu sırnaşmalar biz de gülelim falanlar filanlar. Gülmeni istesek sesli deriz di mi sus cevap verme bana profesyonel öğrenciyim ben sus


    Ben bunları kendim için mi anlatıyorum


    Onu da mı bağa soruyon?

 
   Arka dörtlüyü dağıtıcam ben hooop arka taraaf



   Türünün en tehlikeli örneğidir bu arka tarafa takanlar. Hele bi de enselerinde gözleri kulakları vardır prrRRr fena başa bela

    
   Ben gelir dersimi anlatır giderim


    ''Ben gelir dersimi anlatır giderim. Her türlü de maaşımı alırım. Olan size olur''  mc tripQolik

    
   Kendini de unutsaydın



   Hocam kitabımı eve unuttum. Kendimi niye unutıyım mal mısınız hocam

    
   Müfredatın gerisindeyiz


  Len yalancı köpek sürekli mi geride oluruz aq nedense hep biz gerideyiz şerevsız



   Zeki ama çalışmıyor



   Bence de öyle ya manyak zeki bi şeyim de çalışmıyom işte yea ehehe zekiyim ama he


    O camdan atlasa sen de mi atlıyıcaksın



   Zamanında Gaffur Burhana'a ÖLÜMÜNE GANGAYIIIZ derken ordaydık biz de aq atlıcam belki snne be slk.s


  Yavrum, evladım, çocuğum, LAN HAYVAN HERİF



  Derse girildi. Minnoş minnoş selam verildi. Derse başlandı. O da ne arkadan öğrenciler konuşmaya başlamış HOOOP ÇOCUĞUM YAVRUM EVLADIM SUSUN BAKİYİM ŞŞŞTT diye uyarılar yapıldı. Öğrenci 5 dakika sustu ve konuşmaya devam etti. En sonunda dayanamayıp LAN HAYVAN HERİF diye sınıfa çemkirildi. Geriye kalan 25 dakika boyunca masaya oturup sınıfa trip atıldı.


Kim bu Unknown

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

7 yorum:

  1. Öğrenci versiyonunda gelsin knk zaten ben demesemde yapacaksınız jdksksz olsun ben vazifemi yerine getirdim

    YanıtlaSil
  2. bnc de diğer versiyon gelsin çünkü cnm bn

    YanıtlaSil
  3. Bayanreblogger siteyi ele geçirsin arkasındayım djxjjxxn knk öğrenci şeysinide yaz bence -istek üzerine söylendi-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şşşşt çaktırma çok gizli amacım siteyi ele geçirmek zaten ;DD

      Sil
  4. Ay bensiz olurmu bu blog

    YanıtlaSil

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır