Agalara Geldik

Takip Edin

Soyadımın Efsanesi



By  Unknown     12:00:00     



 Böyle diyince kendimi Duru Önver gibi hissettim samnföng Bu efsaneyi babam bana küçükken anlatmıştı nesilden nesile anlatılan bi efsane, belki de kehanet demeliyim. Çünkü efsane 1 miktar doğruluk payı taşıyo gibi







  Şimdi benim gibi fazla ödelkler varsa hemen gidip ışığını açsın, ama eğer normal bi insansanız zaten korkulucak bi şey yok. -ben korkuyom çünkü malım ben-

  Şöyle başlıyım konuya, benim soyadım 'bayan' kelimesinden türemiş (bayanreblogger xddd) Soyadım'ın anlamı da 'şımarık kız çocuğu, mavi ışık'

 BÖYLE YAZINCA İRKİLDİM AQ BU KIZ ODASININ IŞIĞINI AÇMAYA GİDER

  Neyse canolar devam ediyom. Tabi biri bana soyadının anlamı ne dediğinde şımarık kız çocuğu diyorum. Babam küçükken, dedem onlara her akşam yemeğinde efsaneler anlatırmış. Bu efsaneler o kadar uzunmuş ki kimisi 3-4 haftada anca bitermiş. Soyadımızla ilgili olan efsane de onun gibiymiş. Baya uzunmuş tabi ama dilden dile gele gele çok kısa bi olayı hatırlayabiliyoruz. Neys anam babamın zamanında anlattığına göre efsaneyi anlatmaya başlıyom.

  Bundan asırlar önce, 40 erkek kardeş varmış. HIAĞIĞIAĞIAĞIA 40
 HARAMİLER HIAĞAĞĞAĞA hayır değil ciddi bi şey anlatıyoz şurda öhö öhöm. Bu 40 erkek kardeşin anneleri ve babası yokmuş. Neden yokmuş bilmiyorum belki vefat etmişlerdir belki de hepsi öz kardeş değildir, çok yakın 40 arkadaş kardeş gibi sokakta büyümüşlerdir ve birbirlerini kardeş gibi görüyolardır. Bilinmez. Dediğim gibi efsane zamanla unutulmaya başlamış.

  Bu 40 erkek kardeşin 1 tane de kız kardeşleri varmış. Bu 40 erkek kardeş, kasabalarında herkes tarafından tanınırmış. Zaten kasabada herkes birbirini tanır ya.
Kasabadaki herkes, 40 erkek kardeşin her birinden ayrı ayrı çok korkarmış. Hepsi birbirinden yiğit, hepsi birbirinden delikanlıymış. Bu kardeşler, kız kardeşlerini asla evden dışarı çıkarmazlarmış. Çok düşkünler yani kız kardeşlerine. Kız, kafasını kapıdan dışarıya çıkarırsa olay çıkarmış.

  Günlerden bir gün bizim hanım kız, ailesinin mezarına gitmiş. Bu kızın hiçbir arkadaşı yok bu arada. Abileri kızın bakkala gitmesine bile izin vermiyormuş. Kız, ailesinin mezarına da gizli saklı gidiyomuş zaten.


  Neyse efenim, kızımız ailesinin mezarına gitmiş. Oturmuş yanlarına vs derken arkadaki mezarlardan mavi bi ışık yükselmiş. Mavi ışık ne demek inanın bilmiyorum, bu efsane küçükken anlatıldığı için tırsmayalım diye mavi ışık şeklinde söylenmiş de olabilir ama tahminimce mavi ışık 3 harfli bi şey olsa gerek

ALLAM YARAPPİM SEN KORU YA TÖVBE ÇOK TÖVBE

  Arkadan mavi bi ışık yükselince kız haliyle korkmuş ve koşa koşa eve gitmiş.

Bu sırada da kasabalılara görünmemeye çalışıyo. Malum küçük yer bi kişi bile görse anında abilerinin kulağına gider. Kız eve doğru koşarken, mavi ışık kızı mezarlığın sonuna kadar takip etmiş.

  Aradan aylar geçmiş. Her ay annesinin babasının mezarına giden kız, aylarca gitmemiş.
Sonunda cesaretini toplayıp çıkmış yola. Kız mezarlığa vardıktan az sonra o mavi ışık yine gelmiş. ŞİMDİ BURALARI ÇOK SAÇMA BİLİYORUM ÇÜNKÜ BANA BİLE SAÇMA GELİYO MAFNMASF işte mavi ışık gelip demiş ki benim arkadaşım yok, senin de yok, sen çok saf ve iyi birisin, arkadaş olalım hem sen sürekli buraya ziyarete geliyosun vs


  AGA KOSKOCA MAVİ IŞIK SEN KALK NELER DE AQ KARİZMA YERLERDE

  Neyse anam gel zaman git zaman bunlar arkadaş olmuş. Normal mavi ışık mezarlıktan dışarı çıkmazmış ancak bi seferliğine bizim kızla beraber kasabada yürümüş.

 Yani yürümüş dediğim, kızı evine kadar takip etmiş. Bu sırada tabi kızla mavi ışık muhabbet ediyo falan filan

  Bizimkiler kasabada böyle dolanırken, herkes bunları görmüş tabi. Hemen abilerinin kulağına gitmiş bu olay. ''Kız kardeşiniz kasabada laylaylom dolanıyo, kendi kendine konuşuyo'' demişler. E tabi abileri de fıttırmış. Düşünün kızın kafasını evden dışarı çıkarmasına izin vermeyenler, buna nasıl izin versinler. Hemen namus namus namuuuuusss diyerek eve koşmuşlar. Kızı o kadar çok dövmüşler ki, kız bayımış. Bu da yetmemiş daha sonra her biri kızı ayrı yerinden bıçaklamış. Ekmek bıçağıyla, cam kırığıyla, artık ne bulduysalar her biri kızı bıçaklamış. Kız en sonunda ölmüş tabi

  Kız mezarlığa bir gitmemiş, iki gitmemiş, üç gitmemiş derken mavi ışık demiş noluyo len mqqq Gitmiş araştırmış. İşin aslını öğrenince de yer gök yıkılmış. Tek arkadaşının öldürüldüğünü duyunca çok sinirlenmiş ve 40 erkek kardeşin karşısına çıkmış. 40 erkek kardeş af dilemiş, çok korkmuşlar ama bi fayda etmemiş.


Mavi ışık hepsini lanetlemiş. Hepsini kalp hastası yapmış-öyle ufak tefek rahatsızlıklar değil bu kimisinin kalbi orada patlamış, kimisi kalp krizi geçirmiş- 40 göbek boyunca bizim sülalemizdeki tüm erkeklerin kalp hastası olacağı söylenir.

  Bu arada soyadım mavi ışık demek. Anlıyıcağınız soyadı döneminden önce olmuş bu olay. Daha sonra soyadımızı bu seçmişler. Ama pek bi faydası yok hala babam, amcam, dedem, kuzenlerim kalp rahatsızı. Rahatsız deyince hafif kalıyo ama bunlar baya ciddi şeyler, babamın gözümün önünde kalp krizi geçirişini hatırlarım. Sadece babam 4-5 tane kalp ameliyatı geçirdi. Tüm sülaleyi sayamam bile.



  Sülaledeki tüm erkekler + ben. Tüm erkekleri kalp hastası yaptın da ben ne alaka amq kızım AMQQQQQQ BEN NİYE AMQMQMQMMQ

  Ben imkansızlıklar sebebi evde doğmuşum. Ve ölü doğmuşum, kalp masajı falan derken hobaaa uyandım horosbu çocuları deyip ağlamışım maönöasg 2 sene önceye kadar doktor kontrolündeydim ama artık pek kalp sıkıntım yok

  Belki sülalemizdeki 40. göbekteki son kalp hastası benimdir ve lanet birmiştir. Belki de bunların hepsi sadece bi masaldır ve bizdeki kalp sorunu de ırsidir. Bilinmez

  Bugün de benim hayat hikayemi dinlediniz iyi günler arkdşlRRrr mnsdnfkalngöa











Kim bu Unknown

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

5 yorum:

  1. şuan aççayip merak ettim, soyadın ne

    YanıtlaSil
  2. Hocam bi sorum var "Namus namus diye dolanan 40 erkek kardeş elif namussuzunu görse ne yapardı?"

    YanıtlaSil
  3. Bizim spor salonundada pavyon mavisi ışık var

    YanıtlaSil
  4. AMQQQQQQQQQQQ İKRAM ŞİMİD GÖRDÜM POTOLARI BURAYA MI EKLEDİN AQAQAq msanfmasbgmasbmgbsnmöh

    YanıtlaSil

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır