Agalara Geldik

Takip Edin

Sevgiliyle Yapılabilecek Şeyler



By  Unknown     12:00:00    Etiketler:,,,, 
Selam cicişler genelimizin yalnız olduğunu varsaymazsak çok güzel bi konu buldum. Sevgiliyle yapılacak şeyler listesi.. Çünkü herkes sevgili yapınca nolcak aga hem sevgiliyle ne yapılır ki falan diye düşünüyo halbuki sevgili olmayı oyun gibi görmek yerine sevdigin insanla güzel zaman geçirmeye baksan sevgilinin olması çok güzel bi şey.

Tabi en büyük problem çoğumuz yalnızız aq neyse şöyle yapalım sevdiceği olanlar burdan taktik kapsın sevdiceği olmayanlar hayal kursun xdd

Ezdim gibi oldu ama olsundu yılların yalnızı olaraktan sizi anlıyor ve sewiorum ♥ İşte sevgiliyle yapılabilecek eğlenceli bi kaç şey..

1-  Açık hava sinemasına gitmek

Bileniniz vardır ben geçen yaz bi kafede çalışmaya başladıydım. İşte o kafenin hemmen karşısında bi açık hava sineması vardı. Hatta açık adres veriyim maltepe sahil şeridinde aheyl diye bokumtrak isimli bokumtrak bi kafe var oraya sakın gitmeyin para kazanmasın şerefsizin çocukları. Neysem iste hemen o kafenin karşısında açık bi alan var oraya gidin ben varken orda Türk sineması veriyolardı. Kemal sunal falan vardı. Hem romantik hem eğlenceli bi akşam geçirirsiniz. Ancak sevgilinizin yada sizin eve geç gitmesi sıkıntı yaratabilcek bir şey bu yüzden bunu geçiyorum.

Not: istanbulda olmayanlar yada maltepeye uzak olanlar üzülmeyin sizin şehrinizde de vardır len

Dipnot: bayburtlular üzülebilir

2- Fakir mangalı

Evet ikram ustayla bugün fakir mangalı nasıl yapılır onu konuşcaz. İlk olarak bime gidiyor ve sucuk alıyorsunuz bi de bimin 60 kuruşluk aystilerinden ve çöpşişlerinden alıyor doğruca eve gidiyorsunuz. Evden çakmak bıçak gazete gibi yanıcı yakıcı kesici envai çeşit cinli eşyayı aşırıyosunuz. Burası çok önemli evden çıkıp yakacak bi şeyler bulmalısınız yada sus fakir fakir konuşma bizim evde kömür var derseniz o da olur. Ve yalnız kalabileceğiniz güzel ve yanıcı olmayan bi yere gidiyor ateşi hazırlıyor ve keyfinize bakıyorsunuz. Bizim sevgilimiz yoktu ahmetle yapmıştık. Güzel giden bi gündü her ne kadar kötü bitse de iyidi yav jdixjdnjdjd o kadar güzel zaman geçirmiştik ki bayılmıştım. Cidden bayıldım uyandığımda ahmet falam da yoktu yanımda şerefsiz köpek baygın halde bırakıp telefonu çantamı alıp gitmiş. Bu konuyu açmayın derin mevzular bunlar yeni maddeye geçiyor ve ahmetin amınakoyum diyorum by



3- Uzun otobüs yolculuğu

Bi de kulaklık takıcaksınız oh mis. Cidden ama nereye gidersiniz ne yaparsınız sınırlandırmıyorum ister karşıya ister çarşıya nereye isterseniz gidebilirsiniz.






4- Adaya gidip bisiklet kiralamak
Okuyan üç kişiden ikisi istanbuldan olduğu ve benim de bildiğim yerler istanbul içinde olduğu için istanbul ağırlıklı bi yazı olabilir bu yüzden kusura bakmayınız sayın okuyucu. Eğer şehrinizin adası yoksa üzülmeyin bisiklet turunu kendi köyünüzde de yapabilirsiniz. Bisikletiniz yoksa üzülebilirsiniz. Bu çocuk da bisikletsiz 1 çocuk, gelin beraber üzülek..









5- Beraber yemek yapmak

Ne demiş ünlü düşünür: Acıktım

Eğer birbirinizin evine gönül rahatlığıyla ve töre cinayetine uğramadan girebiliyorsanız mutfağa geçip internetten bulduğunuz bi tarifi yapabilir ve yiyebilirsiniz. Yada boşverin tarifi ya menemen yapın menemen adamdır. Bilmiyom geçen yazılarda dedim mi böyle bişey ama cidden tumblr sayesinde menemen yapmayı öğrendim dakka başı menemen yapıyom. Bak evde sucuk yok diyom bişi olmaz sucuksuz ye. Bakıyom yumurta da yok bişi olmaz yumurtasız ye diyom pişmiş domates yapıyom öyle yiyom. O BİLE MUHTEŞEM AQ

 ALLAHIM MENEMEN GIBI BI YEMEĞİ TÜRK MUTFAĞINA KATTIGIN İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM ♥♥



6- Kızsanız sevgilinize nazınız geçeceği için gece yatmadan masal anlattırabilirsiniz "whatsapptan"

Kızsanız dedim de erkekler için de masal anlatın kıçınızdan versiyonu geçerli. Gerçi bu blogun şuan %85+ okuru kız. Blogu okuyan her erkeğe 738373 kız düşüyo. Bişi yapın sevgilisi olan kızlar veya erkek kankası olanlar hemen olaya el atsın yoksa bi kaç aya gratiste olan indirimleri konu alan yazılara yönelcez aq bu ne kız meslek gibi bi blog olduk

Neyse ne diyoduk hikaye. Şimdi erkek gece yatmadan sırıta sırıta sevgilisiyle konuşuyo ve masal sallama zamanı gelince baş karakterleri sevgilisi ve kendisi olan anlamlı anlamsız komik yada heyecanlı hatta belki bilimkurgulu bişeyler sallıyor. Ve tadaa sıradan sevgililik hayatınız beş dakikalığına güzelleşiyor. Isterseniz sonunu dizi gibi bitirebilirsiniz acaba sonra nooolllcakk dedirtebilirsiniz ama bence öyle yapmayın çünkü her gün her gün yapınca sıkıyo insanı. Fabl gibi yapın eğitici öğretici bi beş dakikadan sonra yatın zıbarın aq yarın okul var



A-aa sorumsuzlara bak

7- sokakta sesli şarkı söylemek

Ben bunu kız kankişimle yaptım eğer eğlenceli insanlarsanız en basit şarkı bile çok komik bi şeye dönüşebiliyo. Açım telefondan müziği sonra eşlik edin. Sesinizin güzel olup olmaması önemli değil

Önemli olan iç sesin güzelliği xd

Ya daha fazla öneri bulamadım internetten de aramak istemedim ders çalışmam gerek niye buna bakıyım zaman harcıyım di mi? Eğer aklınıza her hangi bi şey geliyorsa veya sevgilinizle yaptığınız yapmak istediğiniz bi hayaliniz varsa buraya yazabilirsiniz hem belki böylelikle okuyanlar için gepgeniş bi rehber bile oluşturabiliriz çok güzel olmaz mıydı

Bu yazının da sonuna geldik cicişler, eğer sevgiliyle yapılabilecek şeyler temalı yazıyı beğendiyseniz ölmeden önce yapılması gereken 20 şey (okumak için tık) adlı yazıyı da okumaktan zevk alırsınız diye düşünüyorum. Yorum yapmayı unutmayın sizi seviyoz

Kim bu Unknown

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

2 yorum:

  1. hiç yorum yok aq hepimiz mi yalnızız xşlxşclmxşlmşxf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slkdjlskdjlsslkjdal yalnızlar sessizlik protestosu yapıyolar

      Sil

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır