Agalara Geldik

Takip Edin

Çekingenlikten kurtulma taktikleri ov ye



By  Unknown     12:00:00    Etiketler:,,,,,, 




  Nasıl bi başlık koyacağımı bilemedim ama demek istediğim şey hani hepimiz internetin köpeği olmuşuz ya işte çekingeniz, utangacız, insanlarla kolay kankilop olamıyoruz falan ya ELİF BABA SİZİN İÇİN BU SORUNU DA ÇÖZDÜ ALLAH BEE









  Agişler (agişleri de ayşeden çaldım xdd) belki hepimiz böyle olmasak da çoğumuzun böyle olduğunu ve daha aktif biri olmak istediğini arkadaş çevresi edinmek istediğini bilioMmmM Nerden biliyom derseniz gerek tumblrdan gelen sorular, dert yananlar gerek normal hayatta karşılaştığım insanların anlattıklarından biliyom ;DDDDD

  Böyle çekingenlikten kurtulma falan diyom ama duyan da beni süpersonik sosyal biri sanacak he TM DEĞİLİM AMA SON 1 SENEDE HAYATIMDA ÇOK ŞEY DEĞİŞTİ ŞİMDİ HEPİNİZE GAZ VERİCEM KEMERLERİNİZİ BAĞLAYIN ULEYN

  Ben küçükken çok utangaç çok çekingendim, bi ortama girince alışmam uzun zaman alırdı falan filan. Hatta o kadar utangaçtım ki biri bana 'utangaç mısın la sen' dediğinde evet utangacım demeye bile utanırdım CÜMLEYE BAK AMQÜ

  6. sınıfa giderken hiç arkadaşımın olmadığını hatırlıyom yav sınıftan mahalleden falan 3 5 kişi vardı ama hani onlar arkadaş değil de tanıdık herhangi biri gibiydi samimi olduğum kimse yoktu veya bi arkadaş grubum vs yoktu.

  Evvvved ht okuyucuları, bu yazımızda da benim hayat hikayemi dinlediniz haftaya yine aynı yerde aynı saatte görüşmek üzere baysss

deeeermişim xddxddd

  Daha yazıya başlamadım olum durun hele öhö öhöm

  ₪ Pozitif olun
 (Yukarıdaki işaret de pek bi hoj şekil şukul hıaamına)


  ''Gülümse erkekler pozitif kızları sever'' demiş Nil Karaibrahimgil ancaaak bunun cinsiyeti yok yav herkes gülümseyen, enerjik kişilerden hoşlanır. Kimse bön bön surat asan biriyle tanışmak istemez veya öyle biriyle samimiyet kurmak istemez.

  Olum sınıfta bi kız var, kız okulun ilk başlarında güler yüzlüydü gelirdi yanıma AA DALÜLÜ NBRRR derdi aradan 1 ay ya geçti ya geçmedi kız birden değişti aq. Artık forumlarda falan ne okuduysa kız kimseyle muhattap olmuyo. Sürekli somurtuyo tek yaptığı tenefüste kulaklık takıp telefonundan oyun oynamak BAKIN İSTİSNASIZ HER TENEFÜZ YAPIYO BUNU AMQ

  Size tavsiyem bu kız gibi olmayın, bu şıllık gibi sürekli surat asmayın olm geçen hoca bunu tahtaya çağırdı, suratı asık bi şekilde öyle bi ayağa kalktı ve tahtaya çıktı ki bi an hocayı dövcek sandım aq. Hoca da ne bu surat gülümse bakiyim dedi. Kız çok cool bi şekilde BEN GÜLÜMSEMEM dedi. amq kızı sen gülme gerizekalı bakın canlarım bunun gibi olmayın surat asmayın çok itici oluyosunuz ve çok dalga konusu olursunuz.

  1 Not: Üst paragrafta bahs ettiğim hocanın meme ucunu görmekten çok sıkıldım burdan yetkililere sesleniyorum şuna atlet felam verin yeter amq ya (hoca erkek :// )

  Ha bu arada şimdi gülümseyin, pozitif olun dedim diye ota boka yapmacık yapmacık HIAĞAĞĞA diye anırıp ilgi çekmeye çalışanlardan da olıyım demeyin hadi öptm seçose

  ₪ Yapmacık olmayın



   Aga tatlı değilsin işte niye bu kadar kasıyosun tatlı olmak için aq. Bunu özellikle kızlara diyorum lütfen ya lütfen bakın kasıntı kasıntı şeyler yapmayın KASINTI DEMİŞKEN BEYLER SİZ DE YETER NE KAS SEVDANIZ VARMIŞ AQ YAPILI GÖRÜNMEK İÇİN KASINTI KASINTI Bİ YÜRÜMELER FLN

  Sınıfta böyle tatlı görünmek isteyen bi kız var bakın iyi kız, hoş kız, temiz kalpli kız ama mal amq msnbabfasbfmbngas valla aklıma geldikçe deliriyom bi insanın nasıl bu kadar saçma harketleri olailir ya. En basitinden fotoğraf çekilirken tatlı durmak için elini beline koyuyo kafasını eğip bakıyo falan OF ANLATAMADIM AMA VALLA ÇOK KOMİK AQ MSNDFMBASFNASG

  Kasıntı ve yapmacık olmayalım lütfen bi yorself

  ₪ Kendinize güvenin


  Şimdi böyle dedim diye egoist aptal bi orospu çocu olmayın sıçmiyim ağzınıza. Kendinize güvenin derken şunu demek istedim; her gün durakta gördüğünüz birine bi gün günaydın diyin mesela ikinci gün, üçüncü gün derken muhabbeti ilerletin bi bakmışsınız HOAAYDAA BİR ARKADAŞ DAHA EDİNDİNİZ

  Ya da gidin herhangi bi kursa orda yeni ortamlara girin VÖHÖÖÖ ORTAM FALAN FİLAN İNTERMİLAN deermişim. Şaka bi yana gidin resim kursuna, tenis kursuna en olmadı gidin okul kursuna yav orda bile birinin yanına oturur selam naber falan filan der muhabbeti ilerletirsiniz.

  Zaten biriyle göz göze gelince gülümseseniz bile aranızda bi iletişim oluyo, eğer böyle böyle samimi olursanız insanlar zaten sizin hakkınızda ayhhh ne kadan da ii biri yhaa derler siz yeter ki kendinize güvenin, birinin yanına gidip selamın aleyküm ciğerini yediğim demekten çekinmeyin.


  Daha ne yazsam bilemedim, herkes sizi sevicek diye bi şey yok ama belki sayemde bi iki arkadaş daha edinirsiniz diye şöyle bi yazı yazıyım dedim. Yeni dostlar biriktirmeniz umuduyla yazıyı sonlandırıyom cicişler bıye











Kim bu Unknown

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

3 yorum:

  1. Cokzel yazmissin eline saglik diycem çünkü kimse dememiş üzüldüm

    YanıtlaSil
  2. çokzel yazmışın kankişim eğer bi gün tanışmak isteyip de utandığım birileriyle karşılaşırsam inş aklıma bu yazı gelir ama kesin gelmiycek amqq nys çok tatlış yazmışın bye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. estağfurullah o senin tatlışlığın ciciş

      Sil

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır