Agalara Geldik

Takip Edin

Hak Ettiği Değeri Görememiş 5 Türkçe Şarkı



By  Unknown     12:00:00    Etiketler:,,, 

  Bir zamanlar ortaya çıkmış, ancak gerek maddi gerek o zamanki ülkenin koşulları yüzünden kimsenin bilmediği ve benim cidden hoşuma giden şarkıları paylaşıçam sizle acun abi. Tabi siz beğenir misiniz bilmem ama Hande Yener ve Serdar Ortaç bunların hakkını yiyo ben size diyim he bi de bu şarkıları bilme ihtimaliniz neredeyse zifir zifir zifir. Az bilinen şarkıları değil, hiç bilinmeyenleri derlemeye çalıştım NEYS UZATMIYIM GEÇELİM ŞARKILARA





  Barış Erdem - İşte Böyle


  Şimdi gönül isterdi ki, size bu şarkıyı yutuptan full hd izletebileyim. Ama adam videosunu silmiş amq ömnfamasnfös mecbur gittim indirdim bunla idare edebiliriz bence bunu. En kötü ihtimalle bu şarkıyı google'layın ve yazının sonunda bi dinleyin. Gününüze keyif katıcak bi şarkı SAKIN UNITIYIM DEMEYİN HE DİNLEYİN *altta şarkının linki var zaten-


  Lyra Vals - Matruşka



  Bu tür grupları araştırırken az önce rastladığım bi grup kendisi. Sözlüklere biraz bakındım ve 2009 yıllarından kalma bi grup. Şuanda dağıldı diyen de var, inş öyle bi şey olmamıştır çünkü grubun başka parçalarını da dinleyine bağımlılığa kadar yolu var bunun he valla billa var
  Manisalı genç ve başarılı müzisyenlerden oluşan Lyra Vals sert ve hüzünlü melodileriyle internette ufak olsa da bi kitlenin hayranlığını kazanmış şu zamana kadar.
 Lyra Vals'ı az çok dinleyin derim, bana kalırsa ülkemizdeki albümsüz en iyi grup denebilir hatta albümü olanların bir çoğundan daha iyi


  Second - Ardından



  Alternatif punk deyince herkesin aklına Athena gelir elbette. Tabi cnm second kim ki .ss Kaliteli sözleri ,muazzam ritimleri ve süper enerjileriyle az sayıdaki hayran kitlesi için bir numaralı gruptur Second.
  Bu adamlar çok garip bi şekilde geride kalmayı seçmişler. İsteseler Athena'nın kitlesine kolayca ulaşabilceklerine inanıyorum ki şuan ki kitleleri İzmir'in bir kısmıymış. İstanbul'a da kapak atmışlar okuduğuma göre. Bi ara cidden buluşup şunların konserine mi gitsek napsak dicektim ki adamlardan ses seda yok. Ekşi Sözlük yazarı 8 ay önce şöyle demiş '' entarim üzerine gruptan serhat abi bana ulaştı saolsun. kesin birkaç bilgim var haklarında. adamlar hayatlarına devam ediyor, çoluk çocuk falan. biraz tembellikten yakınıyorlar ama yeni şarkı var gibiymiş. üşenmeyip kayıt ederlerse çok mutlu olacağız! hatta kendilerine bir rakı sofrası kuracağım şarkı yayınlanır yayınlanmaz!''  inş bi an önce toparlanırlar

NEYSE CANOLAR GEÇELİM DİĞER ŞARKIYA


 Şimdi size 2 tane daha şarkı önericektim ama bu orospu blogger video yüklemiyo bu yüzden ben size linklerini atiyim şuraya siz de arada gider dinlersiniz.

En üstteki şarkı (barış erdem - işte böyle) açılmadıysa eğer: tık

  Ozay Bakir - Kalp : tık

  Şarkı berbat olabilir tamam ciciş tamam kankiş, ama adamın sesine cidden hayran kaldım yav. Şarkı ne kadar boktan olsa da bunu paylaşmasaydım kendimi dünaha girmiş hissederdim amq sese gel boru mu bu
  Özay Bakir, çoğu meslektaşı gibi yıllarca çıkış yapmak için doğru zamanı bekleyip durmuş. Sondunda Türkiye'nin en iyi prodükterlerinden biriyle çalışmış ve bu single ını çıkarmış. Ancak ne şanssızlık olucak ki, sıngle çıktıktan 1 hafta sonra Gezi Parkı olayları başlıyıcak ve şarkı aradan kaynayacaktı..
  Böyle diyince üzüldüm amq ya arkada samanyolu müziği ile okumayı deneyin bi (duyQusaLLLl)


  BiKiNi - Farkım Yok : tık

  Yukarıdaki çoğu grup/şarkıcı gibi bu da MySpace'den çıkma. Hatta 2010 yılında MySpace'in yarışmasını kazanmış. Daha sonra single ını yayınlayan Cem Çelik yani sahne adıyla BiKiNi, pazarlama ile ilgili yaşadığı sorunlar yüzünden patlayamamış.
  Sen o kadar didin dur sonra şerefsizin biri gelsin senin tüm emeğini çöpe atsın yazık aq. Bu arada hala konserler verdiğini sanıyorum bi bakın derim



  Yine sonunu nasıl getiriceğimi bilmediğim bi yazıdayız smanfösa Bi de fark ettiyseniz ciddi bi şey oldu bu aönfmag Git o kadar gruplara bak, şarkılara bak, sözlükleri oku sonra gel bunları derle yazı yaz SAKIN NEDNE BU KADAR CİDDİSİN HİÇ SEVMEDİM DEMEYİN FİZİK ÇALIŞMAM LAZIM BENİM HOROZBULAR METAMETİK ÇALIŞMAM LAZIM NAMUSSUZLAR

  Anlıyıcağınız sizi çok sewiom<333

  Şaka maka bu yazıyı yazarken Second ve Lyra Vals'a hayran kaldım arada bunları daha derine araştırcam inş hala devam ediyolardır demek isterdim ama bu düşük bi ihtimal çübkü gruplar çok eski yani öyle böyle değil 2005-2006 dan kalmalar hep

  Agişler siz ne diyosunuz, hangisini beğendiniz, kim hakkında ne düşünüyonuz yazın yorumlara tartışak. Eğer bu gruplar hakkında benim bilmediğim şeyler öğrenirseniz onlaır da yazın he msnföansfö

 TAMAM YAZIYI BİTİRİYOM BURDA GİDİN ARTIK, HARİKA TAYFA HARİKA GÜNLER DİLER
  


Kim bu Unknown

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

2 yorum:

  1. Anlıyorum çok güzel hatta mükemmel bir müzik zevkiniz var ama neden güzelim şarkıları herkese söylüyorsunuz ki ben kıskanıyorum kimse bilmesin tek ben bileyim tek ben seveyim qamskmfjndıjdaksdl

    YanıtlaSil
  2. cnamsnmsanjasbfj cankiş adamlar muazzam işler yapıyo ve hak ettiği değeri görmüyo yav yazıktır günahtır yayalım bunları nasmfasfnm

    YanıtlaSil

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır