Agalara Geldik

Takip Edin

ELİFOĞULLARI BEYLİĞİ KURULUŞU VE GELİŞMESİ



By  Unknown     13:00:00    Etiketler:,,, 

  Öhöm öhöm harika kişilik konuşuyor ses bir ki ses deneme. Ses geliyo mu la, heh tamam. Efenim şimdi diyonuz bunlar nasıl tanıştı aq ne ara bu samimiyete ulaştılar falan filan intermilan. Kaçıranlar ve yeniden izlemek isteyenler için nasıl tanıştığımız her cuma saat 20.00 da Samanyolu TV'de!



  Lafa nasıl başlasam nasıl şey etsem bilemedim şlak diye giriyom konuya. Sene 2014 Ayşenur ile Tumblr'ın hatrı sayılır, tanınan bi bloggerı sayesinde tanıştık. Hani şu facebook da felam Tumblr grupları oluyo ya onun gibi bi grup kurulmuştu işte ayşenurla ben de vardık grupta. Yav zaten böyle gruplara giren herkes beyin kanseri oluyo aq ben hariç cnm bn.

 Neyse işte orda tek sevdiğim Ayşenur ve X diye başka bi kız geri kalanlar senden benden daha mal, çekilmezler yani. Ayşenur, ben ve X bu grupta tanıştık samimiyeti kurduk sonradan bu X bi boklar yaptı tiki kıza döndü. Benle Ayşenur da bu tiki kızın dedikodusunu yaparken yanlışlıkla samimiyeti kurduk. HOAYDAAA

  2015 sonlarına doğru kendi kendime Tumblrdan sevdiğimiz bloglarla wp grubu kursam nası olur ya diye düşünüyodum. Ama ben sandalyeden kalkıp koltuğa oturmaya üşenen ve kıç uyuşmasını bile göze alan biri olarak grup kurmaya üşeniyodum tabi. Sonracıma Ayşe geldi dedi agam hadi bi wp grubu kurak. Ayşenur bazen cidden agam diyo ve nedense o an ben de aga demeye başlıyom ya şehadet getirmek gibi bi şey he. Anacım neyse normalde Tumblr wp grupları bildiğiniz gibi yazın kurulur. Biz arkamızdan köpek kovalıyo gibi yermizde duramadık kışın açtık grubu.

  16 Ocak 2016 da grup açıldı bacılar. Başta sadece kızlar vardı. Tam hatırlamıyom ama grup açıldıktan bi iki saat sonra erkek alın gruba dendi. Ben de Çatay'ın blogunu acayip seviyom ama öyle böyle değil. Hemen Çatay'a yazdım ehehehe



  Ahanda konuşma da bu. Bu arada poto çekimi için Çatay'a tşkrleRrrR piksel piksel muazzam.

  Daha sonra kızlardan biri İgram'ı alın dedi. Böyle diyince kendimi pezevenk gibi hissettim he kendime horozbu alıyom, masaya karı çağırıyom falan oh mis. Neyse işte İgram'ı bi iki sefer görmüştüm ama zerre sevmemiştim ya. Ayıptır söylemesi baya mal davranıyodu blogunda full saçma anonlar vardı felam aman ağzımızın tadı kaçmasın Ali Rıza Bey, konuşmıyım şimdi şu meymenetsizin hakkında.(23:38 İKRAM EDİT: SEN BANA KURBAN OL AQ)

  Kızların özel isteği ile İgram'ı hemen takip ettim ve sanki uzun zamandır takip ediyomuş gibi Çatay'a yazdıklarımın aynısını yazdım.

  Don lastiği hemen dedi olur kankişim, en sevdiğim blog senin blogun, ayol o ne mükemmelliyet kız öyle yaşamak zor olmuyo mu falan bu başladı övmeye tabi. Dedim, kes yalak kes. Hemen sustu böyle bi çekindi dedi tamamdır başkan, boynum kıldan ince.

  Burayı kısa geçiyorum en sonunda İgram dedi bak şu şu şu bloglar var güzeldirler bi bak, istersen onları da alırız gruba. Önerdiklerinin içinde Ahmet yani nam-ı diğer Asude de varmış. Ben de bi kıllık ettim dedim yok ya bunlar gelmesin.

  16 Ocak 2016 tarihinde bizim grup tamamdı zamanla gruba giren 2-3 kişi oldu. Gruptaki diğer kişiler de çıktılar. Biz de tam kaynaşamadık böyle grubun ömrü en fazla 3 gündür diyoken grup canlansın diye Ahmet gruba geldi ve maşallah çocuk grubun ömrünü uzattı he burdan seni tebrik ediyom Asude.

  Şu aralar tanışalı yarım yıl oldu olucak. Elifoğulları Beyliği olarak başladığımız vassap hayatımıza HariQa Tayf olarak devam ediyoz. Neden bu şekilde devam ediyoz ben de bilmiyom. Bence Elifoğulları Beyliği çok daha iyi ama işte bizimkiler bu harika ötesi ismin anlamını taşıyamıyolar.

  Napak artık Harika Tayfa ile idare edicez...


Kim bu Unknown

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

8 yorum:

  1. Ayşenurla yanlışlıkla samimiyet kurdum ne jnyuhgtbfdf Yalnızfareye ilk başta ben de çok gıcık olmuştum sonra elif sayesinde sevdim zorunluluk napcan fvghbnjmklö

    YanıtlaSil
  2. kırdın beni kötü kalpli adsız kırdın beni ;(

    YanıtlaSil
  3. luzumsuzkisilik25 Ağustos 2016 03:20

    Vay aq bikac yerde daha asude diye bahsedilince kim bu asude dediydim bildiğimiz ametmiş wkdkekf neden asude peki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi kızın fotografini koyup bize benim adim asude falan diye trol yapmaya çalıştı da o gun bu gun adi asude kaldi djdjen kizin fotosunu gormek istiyorsan burda var http://harikatayfa.blogspot.com.tr/2016/08/harikatayfa-komik-secreenshotlar-part-1.html

      Sil
  4. Djsjn cook tesekkurler bizim yabaniler yorunlari yayinliyo ama cevap vermiyo aq bende yeni gördüm bizi affed

    YanıtlaSil
  5. Djsjn cook tesekkurler bizim yabaniler yorunlari yayinliyo ama cevap vermiyo aq bende yeni gördüm bizi affed

    YanıtlaSil

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır