Agalara Geldik

Takip Edin

Yaşamakta Ölmekte Ekip İşi (Dedikodu Top 5)



By  Unknown     12:00:00    Etiketler:,,,,,, 
  Sellam arkadaşlar sellam yoldaşlar sellam cicişler,

  Hep ne kadar harika olduğumuzdan (ego yüzdesi % -28 falan saçmalamayın) bahsedip durduk. Biraz da ne kadar şillet olabildiğimizden bahsedelim. Tumblr ortamı malum bir sürü kişinin bulunduğu, kiminin gereksiz egosu - kiminin olayları yanlış anlaması derken çok tuhaf konuşmalara sebep olabiliyo.. Hatta kimi zaman bu konuşmalar kavgaya kadar gidebiliyor..

  Peki sizce kavga çıktığında da böyle ponçik ve minnoş kalabiliyo muyuz? Evet doru cevap tabi ki kalamıyoz ve hatta aradan asırlar geçmiş olayları birbirimize hatırlatıp kinimizi tazelediğimiz doğrudur.. Ve başlıkta da dediğim gibi yaşamakta ölmekte ekip işi cicişler birimiz birisini sevmiyorsa hepimiz sevmiyoruz. SÜRÜ PSİKOLOJİSİ <31




  Peki kimlerle tartıştık anlatıyorum, grubu kuruşumuzdan iki ay kadar geçmiş ve artık Tumblrda dedikodusunu yapmadığımız 1 insan kalmamıştı kimin kimden nefret ettiğini kimin mal olduğunu falan birbirimize anlatıp durduk.. Zaten dedikodu deyince aklınıza gelmesi gereken ilk isim elif aq konuşmaya başladı mı ufkunuz 8-9 kat genişliyo.. Böyle hatta  ilkin bi vücut şoka giriyo aşırı doz gıybetten ötürü ama yavaş yavaş alışıyon sıkıntı olmuyo.






  İşte böyle yavaş yavaş başladık şilletlik yapmaya ve aylar sonra neredeyse insanları sevmediklerimiz azcık sevmediklerimiz olarak ayırmaya başladık.. Bu yazıda nefretimizi kusalım mı cicişler..

Haydi kusalım..


Dedikodulu Sicilimiz

  Top 5: SucukBlog  

  (Lakaplarla konuşak ki kaos çıkmasın djdjn)

  Evet Şipşak 9 dilim Macar salamından en çok nefret edenimiz tabi ki Ayşe.. Ama dediğim gibi yaşamakta ölmekte ekip işi, yaşamakta.. ölmekte...

  Bu yüzden bizde nefret ediyoruz, twitterdaki tumblr sayfalarının postlarını alıp alıp tumblra atıyor ve post çalıp duruyor diye nefretimizi de bayaa hakediyo.. Kİ AYŞEYE DE LAF ATMIŞTI OÇ SEN KİM KÖPEKSİN BİZİM RANDOM MELEAAMİZE LAF ATIYOSUN...



Top 4:  Tpsiz

  Evet çok ince bi şekilde lakap bulduk ve en çok nefret ettiğim blog hakkında yazıyorum.. GERİZEKALI AQQ sakinim...... Şimdi bu tpsiz kardeşimiz hem bana hem Ahmete karşı bir arkadaşımız. Ayrıca son zamanlarda da bi iki olay oldu, anlamadan dinlemeden saçma sapan laflarda bulundu, ama bana dediği şeyi kendi yaptı aq.. Çok açık bir şekilde anlatmıyorum ama anlayan anlamıştır herhalde.

  Neyse işte ayrıca sürekli twitterdan ss alıp tumblra atıyor. Eğer sürekli başkasının atığı tweetlerini paylaşacaksan tumblr nasıl senin blogun oluyo aq ismini kırpsan da kırpmasanda başkasının espirisi üzerinden prim kasıyorsun. LAFA GELİNCE "HÇ PST ÇLMYRM.S.S"


Top 3: Son Dudak Bükücü (S.D.B.)

  Evet ismine lakap bulamadık ama o okursa anlar skfjskfskf aslında zorlarsanız sizde anlarsınız be accuk beyin fırtınası yapın -resmen dedikodu yapıyoz- ŞŞŞ ARAMIZDA

Edit: aslında bu kızdan nefret etmiyoz sizde etmeyin hatta kendi halinde biri olarak görüyoz ondan suan yaziyi yazdiktan aylar sonra edit yapasim geldi kirmizi olan kisimlari artik oyle gormedigimi belirtmek için seyapiyorum hadi bb

  Şimdi bu kişi biraz egoist, biraz güzel ve güzelliği üzerinden sanki biraz prim yapan birisi. Aslında bi kavga yaşamadık ama sineplerine bakıp bakıp MAL AQ...... YA ALLAHIM NİYE Bİ YERDEN VERİP Bİ YERDEN ALIYON HİKMETİ NE YARABBİM dediğim oluyor. Genelde mallığı yüzünden sevmediğimiz için pek bişey anlatamıcam o yüzden geçiyorum sıradaki ünlümüze
(Magazin HT - dedikodunun kanalındasınız)

Edit: Neys ya suan bu kıza çok gereksiz bi kin beslemişim onu farkettim ama neys

Top 2: Ahaha Abi Bu Ne Yaa

  Evet bu blogla aslında o kadar kötü değildik hatta Ahmet sürekli postlarına etiketlerdi beni. Ama sonradan buna bi şeyler oldu böyle havalandı falan kendi postları çok mükemmel gibi milletin postlarına laf atmaya başladı. DEDİK NEYSS SIKINTI YOK aradan biraz zaman geçti benim postu rblemiş altına da bunun modası geçti falan filan bişiler yazmış. DEDİM HUOOPSS ORDA DURACAN AQ SEN KİM KÖPEKSİN BENİM POSTA HAKARET EDERSİN HADSİZ

  Hemen gidip usulca ss aldım gruba attım ve dedikodu kastık falan hepimiz iyice nefret ettik vee altı kişi birden unfladık. (O zamanlar damacanamız da bizimleydi) Hatırlıyorum o sıralar beni takip de ediyordu sonra ben bunun rbsine laf attım bizim tayfada benden rbleyip ona cevap hakkı tanımadık falan aslında cevap vermişti ama takmadık diye sildi cevabını neyse işte öyle bi organize çalışmalarla birbirimizin götünü koruduk. Bi daha baktığımda unfollow atmıştı gülmüştüm
;DD  Kİ BENCE BU OLAY GRUBUN EN DUYGU YÜKLÜ 2. OLAYIYDI

  1.Yİ ANLATIYORUM YERLERİNİZİ ALIN KEMERLERİNİZİ BAĞLAYIN ACİL DURUMLARDA CAMI KIRMAYIN AQ CAMLAR PAHALI

Top 1: Kafasına Vurduk Çalışmadı (Anlayanlar Laykk) ve Ben Ne Biliyim Yandex Miyim

  Evet postun başlığına uygun olan en güzel olay be... Anlatıyorum, olay çağatayın postunu ss alıp tumblra atan ve altına postu ciddiye alıp saçmalamayın tarzı şeyler yazan yandexle başladı. Bunu görünce yine hemen gruba attık naapmalıyız diye. Ve olay böyle başladı Elif buna post güzelmiş yeni mi yoksa perwolle mi çaldın yazmıştı klsdjlsjs hala gülüyorum ;DDD neyse öyle başladı sırayla Ayşe Betül Ben rb yapıp çocuğa yüklendik olayı anlamayıp çocuğu savunan bi blog- ki daha sonradan aynı mahallede oturduğumuzu, hergün yanımdan otobüsle geçtiğini vs öğrendim- vardı. Bununla biraz posttan konuştuk sonra güzel bi yerden lafa girdim takipçileri görmesin diye rblemedi anonim yerinden konuşmaya başladı. Bende ileti attım orada adamakıllı konuşuyorum anlatmaya çalışıyorum böyle böyle ANLAMIYO AQ bi yandan da çiköfte yiyodum ZEHİR OLMUŞTU AQ neyse işte bu postta Elife laf attı Elif buna laf attı falan baya kavga oldu aralarında..



  Sonra tabi ben mükemmel tatlı dilimle olayı büyümeden kapattım. Hatta kıza sildirdim dediklerini blogundan ama Elife kanka sende sil dediğimde silmiyom aq demişti illa bi paçozluk yapacak kaşar diye düşündüm ve içimden baya sinir olmuştum o sırada Elife AMMMA SONRA MİNNOŞ GÖNLÜM EL VERMEDİ DEDİ SIRF O KADAR DİL DÖKTÜN DİYE SİLİCEM FALAN DEDİ DE AFTTM .S

ELİFİN BUNDAN HABERİ YOK ;d

ELİF AFFET <31

Kim bu Unknown

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

10 yorum:

  1. Elif affetmelisin knk fvgbhnjmk

    YanıtlaSil
  2. sırf benim dedikodumu yaptınız mı diye okudum hepsini he dkslbdsk

    YanıtlaSil
  3. damacana malmıymış lan anlamadım, ben at

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kanks mal ama konumuz o değil

      Sil
    2. selamın alykeüm, ben elif baba

      Sil
    3. Allahın selamını almak için geldim. ben fare

      Sil
  4. 3.okuyuşum aqMAKAPWLQÖWŞWMQÖS

    YanıtlaSil
  5. Giybet. Başlarsan duramazsin

    YanıtlaSil

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır