Agalara Geldik

Takip Edin

Sosyal Medyanın Asi Çocukları



By  Unknown     15:11:00    Etiketler:,, 


 Hepimiz küçükken baya saçma şeylere bulaşmışızdır. Yada ne bileyim böyle ergence sitelerde ergence paylaşımlarda bulunmuşuzdur.. Bugün biraz da ordan konuya girip Harika Tayfanın sosyal medyayla imtihanını anlatalım diyorum, hazır mıyız cicişler kemerlerinizi bağlayın.



  Evet sorumuz şu:








Öncelikle tayfa olarak pek bi kirli çamaşırımız yokmuş ama ben ve Elif'ten güzel bi şeyler çıktı 

İlk ben anlatayım çünkü Elif'inki daha komik


Zamanında bir e-dergim vardı ve içinde çok saçmalamıştım. O sıralar matematik proje ödevinde mi neydi dergi yapmayı keşfetmiştim ve baya özenmiştim. Hatta sekizinci sınıftaydı sanırım dergi yapıp 25 kuruşa satıyoduk kankiloplarımla, neyse.. Bu dergiyi saçma sapan bi kullanıcı adıyla açmıştım, Ve bu kullanıcı adını Bizim Tayfaya başka bi amaçla söylemiştim. Aradan biraz zaman geçti bilin bakalım ne oldu evet doğru bildiniz ELİF GOOGLE'A ARATMIŞ BU KULLANICI ADINI VE KARŞISINA DERGİM ÇIKMIŞ AQQ wöşlödslsdşöfhş rezillik yemin ediyom ya hayır neden google'a yazma gereksinimi duydun aq canın mı sıkıldı, sıkıldıysan tuvalete falan git ne biliyim yada google'a bok yazıp görsellere bak (gülümseyen bok resmi var meselaaa) ama yok illa gidicen benim taa ne zaman söylediğim kullanıcı adını google'a yazıcan ve bakalım ne çıkacak diye sayfaları kurcalıcan aq


Neyse işte bu bulmuş dergiyi, ss alıp alıp büyük keşfini bizimle de paylaştı sağolsun, dedim "ahaaaa iki yüz yıl falan dalga geçerler artık" ama geçmediler cnm knklrm <31 (En rezil ss'leri paylaşıyom xdxdddxd)


Bazı yerlerde çok mallaşmışım öyle böyle değil ama genel olarak komik bi dergiydi. Neler yazdığımı unutmuşum dergide ondan ben bile okurken güldüm bazı yerlere. Ama çoğunlukta bunu yazarken hangi kafayı yaşıyodum acaba diye düşündüğüm doğrudur..


GERÇİ O KADARDA KÖTÜ DEĞİLDİ AMA ERGENLİK İŞTE MİLLETE BESLEDİĞİM KİNLERİMİ DE KUSMUŞUM BİRAZ. AMA ÇOOOK AZZ .S.S  BİDE AZCIK FACEBOOK'A ATAR YAPMIŞIM VS VS VS HİÇ ÖNEMSENECEK ŞEYLER DEĞİL BOŞVERİN



Ayrıca dergiyi bulan Elif biraz gaza gelip bana ikram seni boş zamanımda baya araştırıcam sende çok ifşalar seziyorum dedi ve dediğini yapıp hem youtube kanalımı hemde diğer blogger hesaplarımı buldu. Youtube kanalaımda pek ifşa yoktu da 3-4 farklı bloğum vardı. BİRİSİ AAĞĞĞĞIR İFŞALIKTI DERGİ FALAN HİKAYE ONU ALLAHTAN GİZLEMİŞİM YOKSAA OF HAYAL ETMEK İSTEMİYORUM (♥ Yarabbim çok tşk ♥ ) Bide sadece benim ifşam yoktu Ahmetin de öyle pis öyle kiri çamaşırları vardı ki- Ahmet biliyo ksdsmsd- onları öğrenselerdi dillerinden düşermiydik bilmiyom...

Neyse işte bu bi iki blogumu bulmuş ve bunları da anlık ss'lerle canlı yayında bizimle paylaştı saolsun. O iki gün falan zordu be, böyle hem gülüyordum hemde bi miktar sol yanım acıyordu- ki şöyle bir şey var bundan yıllar sonra bu blogu görünce de gülcez ve hatta dicez ki vaay be küçükken  ne kadar saçmalamışız falan..

Hani küçükken yazdığınız bi günlüğü okursunuz ya aynı onun gibi olcak diye düşünüyorum.. Neyse işte böyleyken böyle.


Artık sicilimin temiz olmadığını biliyorlar-biliyonuz









 Öhöm Öhöm buraya konuyoruz sanırım ben Elif kısa kesip anlatmaya başlıyorum: Şimdi ben 10 yaşındayken kankilopum sayesinde Katy Perry'i keşfetmiştim. Zaten Katy Perry de o zamanlar patlamıştı. 12 yaşındayken süpersonik bi Katycat diye dolanmaya başladım. Ama yani görmeniz gerek kadın için ölüp bitiyom ya kimseye laf söylettirmiyom falan. Çok net hatırlarım 6. sınıfta bi çocuğu Katy Perry'e laf attığı için dövdüğümü. Anlıyıcağınız o zamanlar benim için Allah 1, Katy 2


  Şimdi hal böyle olunca ben bi 14 yaşına kadar Katycat diye dolandım ya çok zor günlerdi.. Neyse ben böyle Facebook da Katy Perry sayfası açtım. Şimdi sayfanın adını veya o sayfadaki kullandığım nick'i söylemicem çünkü google'a yazınca direkt ben çıkıyom amque boy boy ifşalar var. Bi iki tane ss aldım sayfadan onları koyuyorum ama koyarken de korkuyom biri çıkıp anaa lan ben bu paylaşımları bi yerden tanıyom dicek diye:d

  Her sınıfta mal mal kız dergisi alan gerizekalı kızlar vardır ya hani işte o kızlar bana hep Katy posterleri veriyolardı. Ben de bi neşe bi sevinç sanki cennette vip giriş kartı veriyolar


    Ya hani böyle Nihat Hatipoğlu gibi sahur programları olur ya işte ben de onları yapıyodum sayfada. Baya bildiğin adamlar uyumuyodu geliyodu beniim mal paylaşımlarımı okuyolardı aq hayır neden yapıyosun, niye yapıyosun, mal mısın olm ya bi insan şu buram buram ergenlik kokan paylaşımları neden takip eder ya

  Artık bi süre sonra baktım bu sahur programı yürüdü gidiyo hemen OYNAQ X HOCA İLE SAHUR PROGRAMI diye isim koydum. Böyle saçma sapan bi isim koymam yetmiyomuş gibi bi de bu programa katılanlara OYNAQ BALİNA diye hitap ediyodum. Hayır bak asıl garip olan kimse çıkıp yav kardeşim bu nedir yav oynaq nedir hele balina nedir demedi, kimse yadırgamadı ya herkes hemen kabul etti.

  Gel zaman git zaman o sıralarda Katycat olan herkes bizim sayfayı tanıyodu artık. Hatta şuan bi aralar Katycat olan biri varsa kesin beni ve bu sayfayı tanıyodur allam inş yoktur ya amin.

  Bu sayfa tanınınca bizim okulda benden küçükler de sayfada admin olmak istiyolardı. Şimdi böyle dalga geçtiğime bakmayın 6 yıllık kankişlerin arası bozuldu bu sayfada admin olabilmek için. Heeyt be koçum benim be yürü be Elif be!

   Sonralarda zaten benim sayfa çalındı, azmettim yeni sayfa açtım daha sonra bunda da facem kapatıldı. Tam yeni sayfa açtım derken dedim aq yeter kapatıyom artık şu faceyi. Veee the end. Bir Katycat serüveni daha sona erdi, olan geride kalan oynaq balinalara oldu..

  Yani lafın kısası tamam herkes bi ergenlik yapar ama benim ki biraz daha eğlenceliydi ya. Ne biliyim gidip CASTİİEEEN BOKUNU YİYİİİMMMHHH demedim sonuçta veya directioner olup ahahaha 26 ahaha demedim. Bence bu da bi başarı olm burdan kendimi tebrik ediyom, başarılarımın devamını diliyom veee yazıyı da burda sonlandırıyom ya yeter kıçım sandalyeye yapıştı. Sandalye utanmasa yeni organım olcak


Eveet röportajımızın sonuna geldik cicişler. Artık kirli geçmişimizin bir kısmını biliyorsunuz. Bu bilgileri bilerek hayatınıza devam edeceğiniz için hepinizden özür diliyorum..

 Harika tayfanın diğer yazılarında görüşmek üzere, harika günler

Kim bu Unknown

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

5 yorum:

  1. Ya abi iğrenç jdhdbddhbdhdkddj dicem de çok komik lan.Ben de bu sayfayı neden okuduğunu düşünüyorum ne zamandır.Komik lan komik canım sıkkıbken giriyom abi çok iyisiniz severek takip ediyoruuz :'D

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Senin katycat olman diğer fandomlara sadece gördüğün bir kaç kişi yüzünden (stanledikleri erkekler diye) bunun gibi yorumlarda bulunman hoş değil. blgunu severek takip ediyorum. Yazılarınızı falan gülerek okuyorum. Dediğim gibi buna bence dikkat etmeliydin. Herkesin o tip ergenliği olmuştur, diğerlerine böyle yaklaşımda bulunmandan rahatsız olduğum için yorum yapmak istedim.

    YanıtlaSil
  4. Yaw yorum yapmışken şey de diyeyim yazılım var gelmiş hunharca yazılarınızı okuyorum tür komedi mi dram mı çözemedim

    YanıtlaSil
  5. ciddi değildim kankişim ama yine de alındıysan kb neyse castinlerimize sahip çıkalım, hepsini çok sevelim hayırlı okumalar

    YanıtlaSil

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır