Agalara Geldik

Takip Edin

Yazın Kavurucu Sıcağında Hayattan Bezdiren Namussuzlar



By  Unknown     00:16:00    Etiketler:, 
  Vay efendim en sıcak yaz bu sene olucakmış, vay efendim kavrulcakmışız, vay efendim 50 dereceye kadar yolu varmış falan da filan. Ln şerro o şom ağzını açmak zorunda mısın ya söyle bana konuş bana zorunda mıyııım dırırırım

  Aramızda yaz mevsimini seven var mı bilmem, ama bu seneden sonra daha fazla seviceğinizi de sanmıyom zaten. Acun abi alamanyadan geliyom yazın kavurucu sıcağında hayattan bezme sebeplerimizi inceliyecem (Böyle incelemek falan hoşuma gitti he bilimsel bi hava kattı ehüheühe)


  Namussuz 1: Oturduğumuz Yerden Bile Terleyebilme Yeteneği


  Ay yok canım sıcak değil de nem var nem. Allasen bu ne sıcak böyle ya , her sene daha da artıyo. Kışın ortasında 'yaz gelsin artık yeaa' diyen de ayrı bi dert. Al sana yaz, ısıt götünü.


   Namussuz 2: Zaten Havasız Olan Toplu Taşıma Araçlarında Kokan Koltuk Altları



  Üff be yazarken bile içim bi garip oldu. Yav sayın amcacığım biliyosun bu toplu taşımalar kalabalık oluyo sen bi de o kolu havaya kaldırınca valla hayattan beziyoz ya yapma etme gözünü seviyim. Hadi diyelim suyu, sabunu sevmiyosun tamam eyv. DEODORANTIN İCADINDAN DA MI HABERİN YOK BE ZALIM


   Namussuz 3: Sahil Kenarlarındaki Çıplak Amcalar



  Eğer 60 yaşındaysanız ve sahilde araya kaçan don giyiyosanız hayat gerçekten çok zor.
  
  
  Namussuz 4: Dışarıda 2 Dakika Durunca Oluşan Amele Yanıkları


  
  Sayın ağzına sıçtığımın alev topu, altı üstü markete gidip gelicem hemen yakmana ne gerek var aq illa krem mi sürelim napalım. İki dakka düz dur yakma hemen insanın orasını burasını şarafsız


  
  Namussuz 5: Tüm Şerefsiz Arkadaşlarının Tatil Keyfisiii Sineplerni İzlemek



  Ooo kardeşim son attığın 825646 snape bakarsak tatile gitmişsin hayırlı olsun


  Namussuz 6: Yazın Olmazsa Olmazı Hande Yener ve  Serdar Ortaç Şarkıları


  Allahım sen yardım et, bunların bi de yaz dizisi zımbırtıları var aman bee üf


  Namussuz 7: Dakka Başı Gelen Susuzluk Hissi


  Normalde vücudumuzun %70i su, ama yazın bu oran %240a kadar çıkıyo valla çıkıyo ya kesin bilgi arkadaşlar yayalım. Hayır bu su içişin bi de işemesi var off işkence.


  Namussuz 8: Saçma Dondurma Reklamları



  Olm altı üstü bi dondurmasın işte ne bu şekiller. Her yaz ortaya abidik gubidik reklamlarla çıkıyonuz zaten. Olan Yalın'a oldu anacım gül gibi çocuğu kullanıp kullanıp fırlattınız kenara. Yaz deyince akla Yalın geliyo ya ne demek Yalın'a reklam yapmıyoz YAPACAKSINIZ ULAN

 
  Namussuz 9: Esmiyor Espirisi



  Ahahhaha aynen kanka çok komiksin ya tüm gün dört duvar arasında otur otur sonra esmiyor.ss de ahahaha mizah be


  Namussuz 10  -bombayı sona sakladım- : HOROSPU ÇOCU OLAN SİVRİSİNEKLER



  Burdan tüm minyatür ejderhalara sesleniyorum doluş doluş doluş. Bana bak cüce yaratık kanımdansın diyom bağrıma basıyom, cama veya lambaya çarpıyon laf etmiyom hatta telefonumun ekranına yapışıyon ona da gıkımı çıkarmıyom ama len mQ uyurken neden orama burama konup vızıldıyon aq ya kulağıma neden vızz yapıyosun şeravsız neden ya neden İNŞ NESLİNİZ TÜKENİR AQ YARATIKLARI




  

Kim bu Unknown

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

4 yorum:

  1. ya işte tam olarak bu tebriks

    YanıtlaSil
  2. Her zaman bu yaz faklı olcak diyip her yaz evde duvardan serinlemeye çalışmak lanet ıujyhgtb

    YanıtlaSil
  3. sırf bloğunuza bakmak için pcye girdim iyki de girmişim çokzell <3

    YanıtlaSil

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır