Agalara Geldik

Takip Edin

ELİFOĞULLARI BEYLİĞİ MİLLİ MARŞI



By  Unknown     15:39:00    Etiketler:,, 

Evet geçen yazımda bahsettiğim edebiyat tarihinin en harika şairi Üstad Yalnız Fare,  ElifOğulları Beyliği kurulduğundan beri Milli Şairimiz olarak ün salmıştır. Hatta öyle ki Beyliğin Milli Marşını yazarak adını akıllara kazımıştır.  İşte milli şairimizin o ünlü eseri:




Wp grubumuz
Ocak ayındaydik cok sikilmaktaydim
Bir Mesaj aldim watsap grubu var
Nefsime uydum kotu yola kaydım
Aman nolcak yaa zaten cisim var

Malin biriydi mesaj atan elifti adi
Yanında melek kalır binbir cadı
Yapar her dakka bir samata bi gırgır
Amina koyum bayan re blogır

Vardi grupta bir kac kisi benden baska
Cikanlar oldu ilk baslarda
Ama Allah carpti onlari takma ablası
Ornek mi istiyon al *********ası

Fazla erkek yoktu grupta bi catay vardi
Orrrrrrrangutanin tekiydi ankaraydi
Ilk başlarda cooldu hic konusmazdi
Sonra yönetici oldu biraz gotu kalkti

Bi aysenur vardi kizlardan dogru duzgun
Tek bir sorunu vardi beni yapan Üzgün
Hergece inciye giderdi bikmadan usanmadan
Keske icmeseydi suyu wcdeki musluktan

Birde bestemiz vardi pogaca olan
Dost deyip kardes bilip bagrima bastim
Secim yaptik bana nasil oy vermedin lan
senin yuzunden cok pis faka bastim

Yeni geldin gruba sayin damacana
Uzaydan geldin sıçtın basimiza
Yalvaririm sana al bunu nasa
Bas kicina tekmeyi ucsun taa Marsa

Birde sen varsın asude seni unutmadim
Hic unuturmuyum lan rende, beni ne sandin
Mal mal espirilerin veriyor dehşet
ALLAHINI SEVERSEN SOYLE KOMIK MI AMET

Belki bana şimdi issiz diceniz
Ama ders fizik nerden bilceniz
Canim sıkılıyor kesin orospu çocukları
Cokta ugrasmadim ama size yazdım bunlari

Ozetle elif tam bir malsin
Ciddi soyluyom ins alinirsin
Hee sana gelince huur oramgutan
Ins kurtulamazsin asla pavyondan
Sana gelince btl git örgütüne
Butun damacanalar girsin götüne

Biri vardi duvara yazan pilavyogurt rakin roll
Ins onun azina sicar yüzlerce troll
Tum grup içinde en cok sovmek istedigim kisi
Doğru bildiniz miskinkurtun ta kendisi
Orospuluk akar dort bir yanindan
Ama cok seviyom birijik qanqam <3

Söz müzik : Yalniz Fare

Kim bu Unknown

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

14 yorum:

  1. Abii sjsnsndndndndnxjxjdhjsndhxjdjdjdxbdjdjdhhnddndn ben bunu tuttum menejeriniz olcam jdjshdhdh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şairimiz kabul buyurmuştur lşdkasfşkfsşfksşfl

      Sil
  2. Lan olm bune dksnpsdpzmspxjspkfşllağgğvsğskd

    YanıtlaSil
  3. ya thygrhyrthjrhjty4kjhıoeytgeph7yt mütüşşfghaaejhtfrse

    YanıtlaSil
  4. O kadar güzel bir eser ki beni ağlattın pikaçuuhfdjgbnfdbfshsagtbfd

    YanıtlaSil
  5. Ya mükemmelsiniz anxjsbdhsjxhsbdxsbb

    YanıtlaSil
  6. Bu ne lan sjjsjsjsj

    YanıtlaSil
  7. lan yayında dinlemiştim bunu okurken senin sesin canlandı kafamda lkcnşlksxcnşlkxncşklnsdflkn

    YanıtlaSil
  8. luzumsuzkisilik25 Ağustos 2016 03:09

    Favorim bu ya ajfjsjfjsjfkskfkd vatzapta da yildizladiydim sıkıldıkça okuyorum skckskfk

    YanıtlaSil

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır