Agalara Geldik

Takip Edin

VATANA MİLLETE HAYIRLI OLSUN



By  Unknown     04:36:00    Etiketler:, 

Evvvet yine saçma sapalak bir şeyle karşınızdayız.. Harika Tayfa olarak (grubun adı böyle kaldı her şeye bu ismi veriyoz resmen) böyle bir blog açalım dedik. Neden diye soracak olursanız sormayın klsdjksj


Peki ne yapçaz bu blogta? Bilmiyom ama yazcaz işte bi şeyler, hiç yazım hatası falan takmadan yazıyorum mesela umrumda mı değil.. Ha bu arada ben İkram. Şimdiden söyliyim ki sonra sen kimsin aq demeyin. Dört kişi var blogun sahibi olaraktan, Elif, Çağatay, Ayşe, Ahmet.. Bir de ben beş işte.



Amacımız genel olarak söylemek istediklerimizi söylemek, yazmak istediklerimizi yazmak olacak. Çünkü Tumblr öyle düşüncelerini tam olarak anlatabileceğin bir site değil. Mesela benim blogta anonimleri okumasanız ben kimim nelerden hoşlanırım anlayamazsınız. İN MİYİM CİN MİYİM NERDEN BİLCENİZ ?? İşte onu da burdan anlarsınız ne güzel. Hem sohbet yazısı gibi yazacağımız için sıkıcı bi şey de olmaz eğlenirken öğreniriz, sitenin reklamını da şöyle yapalım diyorum;

İşsiz misiniz?

Sıkılıyor musunuz??

Hayat zor mu???

O zaman bu blog tam size göre.s.s.s

Dabülyü dabülyü dübülyü nokta harikatayfa nokta blogspot nokta kom... (sağ ayakla girinis)

Nasıl reklam ama bence efso (sensin kötü sie)

Neyyse işte böyle cicişler artık burada her pazartesi bişeyler paylaşırız.. Hatta şöyle yaparız diye düşünüyorum yazar, yazar, yazar planlarız 52 tane yazı yazıldıktan sonra blog zaten bi senelik blog oluyo otomatikmen. Tabi herkes azimle yazarsa güzel bişey olur -ki daha herkese de söylemedim kendi kendime gelin güvey oldum aq ne güzel. AGA BLOG YAZMAYI ÖZLEMİŞİM LEN MQ... BURDAN ANNEME, BABAMA, TÜM SEVDİKLERİME, HER AY ELLİ LİRA VEREN BABANNEME, KARDA KIŞTA ÖĞRETMENLİK YAPAN TEYZEME, HOROZBU ABİME SELAM OLSUN, SELAM OLSUN BU YAZIYI OKUYAN TÜM CİCİŞLERE, SELAM OLSUN DEMİN AÇTIĞIM VE Bİ BOQ YAZMADIĞIM HALDE BLOGA GİREN AMERİKALI QERİZEKALIYA SELAM OLSUN TÜRKİYE'ME

NE DEMİŞ NAZIM HİKMET HERKESE SELAM SANA SELAMIN ALEYKÜM CİCİŞ

Neys beyleyken beyle şimdi bu yazıyı paylaşıp blogu düzenliyim, sonra gruba atayım süprüz olsun. Saat dört canım sıkıldı felsefe hocamın google+ profilinden nereye geldim ne yaptım KENDİME DE SELAM AQ (aleyküm slm)

hadi burda kesiyim ben daha da şey etmeyim çünkü epey saçmaladım son sözüm vatana millete hayırlı olsun diyiim vee kestik....


Kim bu Unknown

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

5 yorum:

  1. dabülüyü dabülüyü hahahah:D

    YanıtlaSil
  2. Ahey ahey bundan sonra hergün baktığım en sevdiğim tek blog siz olcaksınız cünkü başka blog bilmiyirem kflslalla ama olsun benim hala fovorimsiniz kkflslslal����

    YanıtlaSil
  3. güzel blogtu niye bırakıldı :(

    YanıtlaSil

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır