Agalara Geldik

Takip Edin

Wattpad Etkisi



By  Unknown     20:01:00    Etiketler: 

  İllaki çevrenizde qerizekalı insanlar vardır. Eğer çevrenizde hiç qerizekalı yoksa, tebrikler o qerizekalı sizsiniz. Mesela bak bu blogun çevresindeki en büyük qerizeklı İgram o yüzden endişeye gerek yok, en büyük qerizekalı siz değilsiniz.

 İki laf edicem konuyu kendine çekiyo aq çocuğu neyse hepimizin çevresinde wattpad manyağı, viyak viyak konuşan, aqdum malı gibi giyinen, salakça davranan bi canlı vardır. Bugün ki belgeselimizde bu canlıları inceliyicez, HariQa Tayf iyi seyirler diler..


  NOT: Amacım wattpad'deki hikayeleri kötülemek değil. Sadece orda yazılan hikayelerin %98ini kötülemek ndfmndsmkg ve onları okuyup etkisi altında kalan kızlarımızın beyin yapılarını incelemek. Geriye kalan %2lik kısımda sizin olduğunuza inanarak başlıyorum öhö öhöm
  -Kızlar nasıl erkeklerden hoşlanır?

  Normal kızlar: Romantik olsun, komik olsun, biraz da tipi olsun

  Wattpad etkisi altında kalan kızlar: Kaslı olsun kasları 1km ötede gözüksün, boyu benden uzun olsun, alkol ve sigara kullansın, ben dalmışken aniden beni öpsün, çete lideri olabilir, diğer kızları çöp gibi kullanıp atsın, sonra katil olsa da olabilir, kesinlikle sarışın olmasın, kıskanç olsun böyle kısa giymeme izin vermesin benden habersiz bütün şortlarımı yaksın, gece uyurken aniden pencereden girsin ben uyurken beni izlesin, sonra birlikte olaylara karışalım, okulu kıralım, barlara gidelim, başkasını bana bakarken yakalasın olay çıkarsın sonra bana bağırsın

  Yani anlayacağınız, bu hanım kızlarımızın tek isteği Emirhan Amcamız gibi onlara ilgi, alaka, şefkat ve daha nice duygular gösterebilecek 1 bey..

  Yav valla billa anlamıyom sen kim  köpek bu istek ne ya beyin yerine anne eli değmiş kurabiye mi kullanıyosun kdrşm bu nedir. Şuan Türk erkeği moduna geçiş yapıyorum vınnnnnnn SANKİ KENDİSİ ADRIANA LIMA DA NORMAL ERKEĞİ BEĞENMİYO İLLA KIVANÇ TATLITUĞ OLCAK LAN KEZO KIVANÇ NİYE SENİN GİBİ Bİ MALI İSTESİN AQQ

  Efendim bu tür canlılar normal tipli kimseye bakmaz herkesi küçük görürler, boyu 180den az olan erkeklerle muhattap olmaz ama kendi boyu 110 yok aq. Valla bizim sınıftan benden bile kısa bi kız var boyu 1.50 ya var ya yok diyo ki bünüm kücüm bür süksün büş büyündü ülmüzsü üvlünmüm (benim kocam 185 boyunda olmazsa evlenmem alt yazı için öd cicişler) Yav senin amacın ne 185 çocuğun göbek deliğine gelip napıcan aq 
  Ha bi de bu uzun boylu, süpersonik mevzusunu bi kenara koyarsak maço bey ister bu hanım kızlarımız. Neden sor bana bi neden sor hele sor

  BİLMİYOM AQ KİM BİLİR NEDEN İSTİYO ÇILGIN GERİZEKALIYA BAK İSTEKLERE
BAK HELE

  Mesela dün çocukluk arkadaşım bize geldi. Kız bizim burda yaşıyodu 3-4 sene önce bizim semtin kekoların olduğu bi bölgesine taşındılar. Kız diyo ki, asıl erkek böyle kekolarmış. Dedim niye aq. Kız dedi ki bunlar maçoymuş, adam gibi adammış diğer bizim beyfendi diye tabir ettiklerimiz sütmüş

  Tam burda hep beraber el ele tutuşup ağlamaya başlayabiliriz sanırsam

  Kızlar çok değişik ya bi insan neden kendine bağıran söven birinden hoşlanır ki hadi onu geçtim sayın çocukluk arkadaşım keko nedir aq keko nedir. İLK ELLİ KURUŞTA AŞK DARARAM

  Bi de bu kötü çocuk ve masum gerizekalı kızın aşkları yok mu.. SAPLA HANÇERİ AQ SAPLA SAPLA. Şu Fox TV wattpad kitaplarını diziye çevirmeseydi belki de bu saçma sapan etkinin altında kalan kızların sayısı daha az olucaktı OÇ FOX NE DİZİ YAPIYON LEN MQ

  Uzun lafın kısası derdim ama demiyicem o kadar paragraf yazmışım neden kısasını veriyim aq. Kitap ödevi verip kitabın özetini nete yazar öğretmen miyim ben şerafsız. Neyse yav şu wattpad uygulamasından uzaklaşalım, yakınımızdakileri de uzaklaştıralım gözünüzü seviyim lütfen aq ya




Kim bu Unknown

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

4 yorum:

  1. amk örneklere hayqırdım azsxcvygbuhnıjopi

    YanıtlaSil
  2. DCFTVGYBHUNJIMKOÖVBUH ÇOK SAMİMİSİNİZ BÜYÜK HAYRANINIZIM .s.s Neyse çok güzel bi yazı olmuş tebrikleer bana anlatcak bi şey kalmadı ha dur.Lan bizde de bi kıza vardı -hala var maalesef- o kız herkese ediz çağıran benim kaçır beni ediz, meriç benim benim kötü çocuğum .s diye çemkirerek geziyodu bigün bizim ekip bunu bi kenara çekti ve --> bunların hepsinii salladım.Ama daha fazla wattpad meraklısı olursanız başınıza kötü şeyler gelebilir,şirinleri görmek istiyorsanız falan filan gtyhujıjıo (hikayenin sonunda kızı dövüyolardı kötü düşünmeyin jutyhbft)

    YanıtlaSil

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır