Agalara Geldik

Takip Edin

2. Yazı Benim Aq



By  Unknown     06:14:00    Etiketler:, 
  Selamın aleyküm arkadaşlar,


Sayın aq faresi blog açmış ve bize daha yeni haber veriyo. Canım felsefe hocamızın hesabından buralara gelmiş tıpkı yutubda bi videoyla başlayıp dj army'le son bulmak gibi. Tamam neyse dj army kısmı şakaydı ;DD


Öncelikle ben buralara azimle sıçan betonu deler mantığıyla geldim. Telefon doğrulamanı cima eyleyeyim google. Ya da fazla sövmiyim görürsün falan okuyon zaten dimi sen bu yazıları ipinee seniiii.

İkram ilk yazıyı yazarken itinayla o muhteşem resmimizi koymuş yazıya, bu gerçeği benden duyun istiyorum o gödünü elledikleri kişi benim...  Ben bu ikramın beynine akıl sır erdiremiyorum. Bana dedi ki bari noktalama işaretlerinden sonra boşluk koymaya dikkat et. Dedim tamam dur düzeltiyim. Bilin bakalım başka kim düzeltmiş. Evet bildiniz İkram salaaa. Yazı uruspu oldu onun yüzünden.



Başka güzelimsi bir konuya gelirsek. Biz her hafta mübarek çarşamba günü yayın yapıyos. Daha doğrusu çarşambayı perşembeye bağlayan gecede. Ramazanda ciciş ciciş gidiyoduk ama artık ramazan da bittiğine göre millet de bi tatil yapsın dimi yav. Bu yüzden ipini koparan tatile kaçıyor maşallah. Onun için çarşamba günki yayınımızı başka mübarek bir güne almayı düşünüyoruz. O günün hangi gün olacağı NaSiP Be qLw..! Çünkü millet diskolarda koparken bizi dinliyen olmuyor tabikisi.

Yayınlarımızda genel konulardan konuşuyoruz aklımıza ne gelirse. Bazen gelen anonimleri cevaplıyoz. Anonim şeysini burda da yapabiliriz aslında. Gelen sorularla ilgili bi yazı yazabiliriz. Tabi bu gelen sorular "hiç seks yaptın mı? yada boxerın ne renk?" gibi saçma salak sorular olmadığı müddetçe djsndjsj. Yada şöyle bir şey yapabiliriz siz bize sıradaki yazı konusunun ne olabileceğini anonimden yazarsınız bizde o konuyla ilgili fikrimizi yazarız amaç eğlenmek değil mi sonuçta, bence iyi olur..

 Ya olum şaka maka ben buraya nasıl geldim aq. Her şey tumblr açmakla başladı. Önce tumblr, sonra İkramcığımla etkileşimlerimiz (bunu yazarken çok zorlandım aq o nasıl kelime ), Sonra bizim cicişlerle tanışmamız. Sonra mixlr. Ve tataam şu an yaptığıma bakın şaşırdınız dimi biliyodum .s

Bu arada tumblr demişken tumblr'ın Tumblr Labs kısmını keşfedeniniz vardır belki. Bilmiyorsanız na buraya tıklayarak değişik şeylerle karşılaşabilirsiniz. Neyse uzun lafın kısası kısadır. Böyle saçma salak espriler de ben de var bi tek zaten. Ben Ahmet bu arada. Namı diğer miskinkurt sdkjskdj.

  Benim bu blogdan beklentim büyük yav. Güzel şeyler yazacağımıza inanıyorum. Eğlenecez falan. Yurttaşlarım zafer bizim olacaktır gibisinden triplere girmeye gerek yok sanırım. Ben buraya noktayı koymak istiyorum ama nokta konulmak istemiyorsa ne yapmalıyım acep, koymalımıyım yoksa noktanın kararlarına saygı mı duymalıyım bilemiyorum. Koydum gitti .

 Aha bu da İkram cicişin bize yaptığı süprayz:









Kim bu Unknown

Adım İkram, önceden buraya yaşımı yazıyordum ancak her sene değiştiği için şu anda 1999 doğumluyum demeyi tercih ediyorum. Marmara Üniversitesi'nde Almanca Tercümanlık bölümü öğrencisiyim. 2016'dan beri ara ara buraya bir şeyler karalıyorum ve senede bir bile olsa cebime para geçmesini sağlıyorum. Bana destek olmak isterseniz blogumu favorilerinize ekleyin de arada sırada açıp bakın, hangi konularda nasıl boş yapmışım.. Unutmadan bir de yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Her "yeni yorum bildirimi" geldiğinde kalbim pırpır atıyor haberiniz olsun :)

4 yorum:

  1. Sıradaki konuşma konusunu kabul ederseniz size sormak istiyorum.-bu ne biçim cümle-Yalnızfareyi yani naamı değer igramı nasıl bu güzelim gruba alırsınız?Ha dur diğer yazıda okumuştum ama inanamadım nhgtfdcf Şaka şaka. 2. yazı seninmiş miskinkurt tebrikler

    YanıtlaSil
  2. Aq ben ahmet diyene kadar seni elif zannettim Allah affetsin jdkslal

    YanıtlaSil
  3. Ya yazıyı anlamadım ne demek istediğini ama olsundu ellerine sağlık flxmşskdpcmdwıdoc

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahmeti biz de anlayamıyoz denemeye baya bi uğraştık ama olmuyo yani olmuyo

      Sil

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır